Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Houdbaarheid bloemen

<<

Anoniem198

Bericht 22 Nov 2016 09:26

Houdbaarheid bloemen

Afgelopen vrijdag heb ik een hele mooie bos bloemen van mijn vriend gehad.
Gister kon ik de amaryllis al weggooien. De steel was helemaal zacht/snotterig geworden.
Nu net zie ik dat nog meer bloemen hangen en het mooie er wel vanaf is.
De bloemen staan dus net 3 dgn. Wel erg kort vind ik voor een bos van min 20 euro van de bloemist.

Hoelang vind jij dat een bos bloemen minimaal moet blijven staan?
War zou je doen in bovenstaand geval?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 22 Nov 2016 09:30

Re: Houdbaarheid bloemen

Zeker terug gaan. Bij de supermarkt krijg je zelfs vaak een 'zeven dagen mooi' garantie! Van een bloemist mag je dat dan zekersteweten verwachten!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem316

Bericht 22 Nov 2016 11:43

Re: Houdbaarheid bloemen

Van een bos van de bloemist verwacht ik dat deze minimaal 1,5 a 2 weken staat. Ik zou er zeker even mee terug gaan!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 22 Nov 2016 15:16

Re: Houdbaarheid bloemen

Ik had dit laatst ook, ook na 3 dagen en toen heb ik gemaild naar de bloemist. Ik kreeg een nieuwe, zelfde bos en die staat nu na 2 weken nog.
<<

Brooke

Bericht 22 Nov 2016 15:30

Re: Houdbaarheid bloemen

Dat is wel heel erg kort zeg. jammer. Ik vind dat bloemen toch echt minimaal een week goed moeten zijn, een week vind ik echt een minimum.

Inderdaad terug gaan naar waar het vandaan komt. Zelfs die van de supermarkt staan hier vaak meer dan zeven dagen mooi.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Nov 2016 16:02

Re: Houdbaarheid bloemen

Als ik het hier bij de tuinier koop staan ze minimaal 2 weken.
Ik zou zeker terug gaan als ik jou was
Afbeelding
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 22 Nov 2016 18:16

Re: Houdbaarheid bloemen

Drie dagen is wel heel kort maar ik zou daar echt niet voor teruggaan. Waarschijnlijk hartstikke gerechtvaardigd hoor maar ik zou er niet moeilijk om doen en een nieuwe bos kopen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 22 Nov 2016 19:33

Re: Houdbaarheid bloemen

Dee schreef:Van een bos van de bloemist verwacht ik dat deze minimaal 1,5 a 2 weken staat. Ik zou er zeker even mee terug gaan!

Dan zou ik je verwachting iets bij gaan stellen. Een bloemist geeft 7 dagen vaasgarantie mits de bloemen goed verzorgd zijn. Het kan zeker hoor dat je bloemen langer staan, maar 7 dagen is wat we aanhouden.

@TO; ik zou idd even teruggaan naar de winkel. Neem wel even je bos mee zodat de bloemist het na kan kijken. Zeer waarschijnlijk krijg je een nieuwe bos mee.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron