Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie volgende week, waarheen??

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 18 Okt 2013 16:41

Vakantie volgende week, waarheen??

Door vervelende omstandigheden hebben we onze vorige vakantie (half september, 13 dagen Corfu) moeten annuleren. We hebben netjes ons geld teruggekregen, en hebben kunnen regelen met onze bazen dat we vanaf volgende week vrijdag 2 weken vakantie hebben allebei. Dus nu willen we alsnog 10-12 dagen weggaan. Maar wel naar de zon, en niet te lang vliegen!

We gaan zo naar 't reisbureau, maar misschien heeft hier iemand al tips?
<<

anoniem213

Bericht 18 Okt 2013 16:44

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Zon is wel breed. Bedoel je dan ook het strand of wil je liever een vakantie waar je ook veel steden kunt bezoeken of juist één stad?
<<

Anoniem253

Bericht 18 Okt 2013 17:00

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Ik zag dat het in zuid spanje heerlijk weer is nu.. 27 graden :D
<<

Anoniem122

Bericht 18 Okt 2013 17:01

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Kijk eens bij www.ticketspy.nl, misschien zit daar een leuke aanbieding tussen!
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 19 Okt 2013 15:42

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Tunesie? Daar is het nog lekker weer en maar 2,5uur vliegen. Canarische eilanden is vaak ook nog wel lekker, maar niet super warm. Wil je echt een strandvakantie of vind je 20 graden al goed?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Okt 2013 15:43

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Madeira :D
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem44

Bericht 19 Okt 2013 16:25

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

In Italië/Spanje/Portugal is het nu nog heerlijk weer en het is maar een uur of 2 vliegen. Er zijn op het moment veel goedkope tickets, dus ik zou daarvoor gaan. Wel gewoon zelf boeken hè, wat moet je met zo'n reisbureau? Kun je niet zelf een paar formuliertjes invullen?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Okt 2013 16:29

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

-ED- schreef:In Italië/Spanje/Portugal is het nu nog heerlijk weer en het is maar een uur of 2 vliegen. Er zijn op het moment veel goedkope tickets, dus ik zou daarvoor gaan. Wel gewoon zelf boeken hè, wat moet je met zo'n reisbureau? Kun je niet zelf een paar formuliertjes invullen?


Serieus, ED, waar bemoei je je (op het eerste stukje na) mee? Ze vraagt toch om suggesties voor reizen, ze vraagt er toch niet om afgezeken te worden op haar manier van een reis regelen?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 19 Okt 2013 16:35

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Lissabon, Ibiza of Santorini vind ik aanraders!
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 19 Okt 2013 16:36

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Middleme schreef:
-ED- schreef:In Italië/Spanje/Portugal is het nu nog heerlijk weer en het is maar een uur of 2 vliegen. Er zijn op het moment veel goedkope tickets, dus ik zou daarvoor gaan. Wel gewoon zelf boeken hè, wat moet je met zo'n reisbureau? Kun je niet zelf een paar formuliertjes invullen?


Serieus, ED, waar bemoei je je (op het eerste stukje na) mee? Ze vraagt toch om suggesties voor reizen, ze vraagt er toch niet om afgezeken te worden op haar manier van een reis regelen?

ED zeikt haar toch niet af? Ik vind het wel een goede tip. Reisbureau is gewoon een bemiddelend bureau waar je grof voor betaalt. Je kan beter online tickets boeken, dat scheelt je een hoop en kan je leuke dingen voor doen op vakantie.
<<

Anoniem44

Bericht 19 Okt 2013 16:41

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Ik zeik inderdaad niemand af, alleen ik vind het altijd zo apart dat mensen naar een reisbureau stappen, heb je dan geen enkele zelfredzaamheid? Hoe moeilijk kan het zijn, je boekt een vlucht, je boekt een hotel, en walla! Vervoer van het vliegveld naar het hotel is ook vreselijk simpel. Helemaal als je het adres van het hotel op een papiertje schrijft en aan de taxi chauffeur geeft. Echt hoor, wat kan daar moeilijk aan zijn? Zelf ga ik trouwens altijd met het openbaar vervoer, dat is soms wel even wat uitzoekwerk en ik begrijp best dat niet iedereen daar zin in heeft, maar dan nog: de taxi's staan eigenlijk altijd voor de hoofdingang.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Okt 2013 16:44

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Oke, afzeiken is misschien een beetje overtrokken, maar ik vind het belerend/betuttelend overkomen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 19 Okt 2013 21:22

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Madeira sluit ik mij bij aan. Wij zijn er in mei geweest, maar elk jaargetijde bloeien er weer andere bloemen en is de natuur mooi volgens de lokale gidsen (en ja ED, die heb je daar wel nodig als je Levadawandeling gaat maken en niet hetzelfde stuk 10 km over een best pittig smal pad waarvoor je wandelschoenen aan moet hebben en je een paar uur over doet... Niet alles kun je op eigen houtje doen in een land).
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 22 Okt 2013 01:40

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Dankje iedereen voor de reacties! We hebben inmiddels geboekt, en we gaan naar gran canaria. Temperatuur ligt rond de 27 graden, heerlijk dus. Precies wat we nodig hebben!
<<

Anoniem253

Bericht 22 Okt 2013 12:47

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

Oooh heerlijk! Veel plezier :D
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 22 Okt 2013 13:18

Re: Vakantie volgende week, waarheen??

-ED- schreef:Ik zeik inderdaad niemand af, alleen ik vind het altijd zo apart dat mensen naar een reisbureau stappen, heb je dan geen enkele zelfredzaamheid? Hoe moeilijk kan het zijn, je boekt een vlucht, je boekt een hotel, en walla! Vervoer van het vliegveld naar het hotel is ook vreselijk simpel. Helemaal als je het adres van het hotel op een papiertje schrijft en aan de taxi chauffeur geeft. Echt hoor, wat kan daar moeilijk aan zijn? Zelf ga ik trouwens altijd met het openbaar vervoer, dat is soms wel even wat uitzoekwerk en ik begrijp best dat niet iedereen daar zin in heeft, maar dan nog: de taxi's staan eigenlijk altijd voor de hoofdingang.


Tuurlijk kan je veel zelf doen, maar dat is niet per definitie goedkoper. Pakketreizen zijn er niet voor niets, reisbureau's hebben namelijk prijsafspraken waardoor het echt goedkoper kan zijn. Het ligt er heel erg aan wat je gaat doen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers