Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij een resting bitch face?

Heb jij een resting bitch face?

Ja
50
72%
Nee
19
28%
 
Aantal stemmen : 69
<<

Brooke

Bericht 17 Nov 2016 14:26

Re: Heb jij een resting bitch face?

Ik hoor het ook vaak. Vooral op het werk, maar heb het dan gewoon druk en ben dan geconcentreerd bezig.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Nov 2016 14:31

Re: Heb jij een resting bitch face?

Spencer schreef:Nee. Ik kijk standaard blij en volgens mij ook heel open ofzo. Overal waar ik kom praten onbekenden met mij.


Dit heb ik ook. In de trein standaard mensen die tegen me beginnen te praten, op straat, op het perron, ik krijg soms de vreemdste verhalen te horen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 18 Nov 2016 08:46

Re: Heb jij een resting bitch face?

Ik heb ook zo'n gezicht. Schijn niet vriendelijk te kijken, altijd chagrijnig of boos als ik gewoon ontspan. Krijgt vaak de vraag of ik boos ben, of ik het naar m'n zin heb, etc.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 18 Nov 2016 16:00

Re: Heb jij een resting bitch face?

Ik heb er ook een, ik geef de schuld aan mijn wenkbrauwen :P
Lach eens, kijk niet zo boos, ben je ziek? Dat soort opmerkingen.

Mijn moeder heeft de oogziekte van graves gehad, en had vreselijk uitpuilende ogen. Op een feestje zei toen iemand tegen haar waarom kijk je zo raar boos? Kijk eens normaal. Dat was echt onbeschoft. Mijn moeder vond het al heel erg en dan ook nog zulk commentaar. Maar dit heeft niks met een resting bitch face te maken. Ik moest er alleen aan denken.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 19 Nov 2016 11:58

Re: Heb jij een resting bitch face?

Vroeger wel, ik kreeg dat bij mijn bijbaantje te horen bij een functioneringsgesprek toen bijvoorbeeld. Dat maakte toen best indruk. Maar volgens mij ben ik er overheen gegroeid nu. Al kan ik nog prima een enorme bich face opzetten :smile:
december 2016
juli 2019
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Nov 2016 00:56

Re: Heb jij een resting bitch face?

Nee
2014 2016
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Nov 2016 01:41

Re: Heb jij een resting bitch face?

Ligt aan hoe ik me voel! Als ik vrolijk ben word ik vaak aangesproken maar als ik niet zo lekker in m'n vel zit denkt iedereen volgens mij dat ik arrogant ben.
<<

Anoniem280

Bericht 21 Nov 2016 07:15

Re: Heb jij een resting bitch face?

Ik krijg het ook met regelmaat te horen.
Zeker als ik moe ben en wat voor me uit zit te staren zegt mijn vriend wel eens, zie eens wat vrolijker joh.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers