Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boek geschreven

<<

Zero

Bericht 14 Nov 2016 18:32

Boek geschreven

Wauw, dit is spannend!

Ik heb afgelopen week mijn boek uitgegeven - iets wat al eeuwen op mijn bucketlist stond (ik denk sinds ik een jaar of 6 was al) maar nu ik het eindelijk heb gedaan, vind ik het ook wel weer doodeng. :palm:
Hoe gaat het boek ontvangen worden door mensen die je niet kent?
Ik heb natuurlijk al een presentatie gehad voor de mensen die naar mijn expo zijn gekomen, maar die hadden het toen nog niet gelezen natuurlijk.
En er komen hele positieve reacties op, maar ook daarvan zijn de meeste mensen wel bekenden van me.
Is dat objectief, vraag je je dan af...

:study:

Toch allemaal heel eng. Zijn er meiden die dit herkennen? Tips hebben voor verkoop? :nerd:
(Het onderwerp is adoptie, dus het is ook niet een heel random verhaal - het is vrij persoonlijk allemaal)
Deze week komt het ook in de bravenewbooks selectie van bol.com maar ik vind het toch best moeilijk hoe ik dit bij de juiste doelgroep promoot.

Alle tips zijn welkom!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Nov 2016 18:53

Re: Boek geschreven

Ik zou iets doen met Facebook/Twitter, dan bereik je toch veel mensen. Een speciaal account als auteur maken misschien, en mensen die erg actief zijn vragen of ze willen helpen door te delen/promoten. En eventueel zelf bladen en radioprogramma's benaderen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

anoniem224

Bericht 14 Nov 2016 19:55

Re: Boek geschreven

Wat gaaf Zero! Heb verder niet echt tips, maar wilde dit even zeggen haha.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 14 Nov 2016 21:01

Re: Boek geschreven

Wat stoer van je! Echt gaaf dat je dit hebt gedaan!
Ik heb totaal geen tips. Maar ik wil wel graag de titel weten of jouw naam, dan kan ik het lezen!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Nov 2016 21:41

Re: Boek geschreven

Stoer! Gefeliciteerd!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zero

Bericht 15 Nov 2016 16:36

Re: Boek geschreven

Bedankt voor jullie reacties :thumbup:

@ Susan: via social media ben ik al een beetje aan de slag, maar ik zou natuurlijk een Facebook ad kunnen maken :ja:
Ik heb al een speciaal account als fotograaf... ik vind het een beetje veel om mijn bedrijf, mijn persoonlijke pagina, mijn eigen fotografie én nog een auteurspagina te hebben... zo veel verwacht ik ook weer niet te verkopen :nerd: maar die foto pagina kan ik natuurlijk wel gebruiken...


@ Soleil : dit is de link (verwijderd)

Edit:
de link is verwijderd omdat het niet is toegestaan om reclame te maken voor je eigen producten/diensten, behalve in de vraag- en aanbodpijler. Burgemeester Puck
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Nov 2016 17:32

Re: Boek geschreven

Wauw zo stoer Zero dat het je is gelukt! Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat het spannend is, zeker omdat het verhaal zo persoonlijk is.

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien is het iets om je boek te sturen naar redacties van magazines of kranten in de hoop dat ze er een bericht over plaatsen?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2016 17:49

Re: Boek geschreven

Zero schreef:@ Susan: via social media ben ik al een beetje aan de slag, maar ik zou natuurlijk een Facebook ad kunnen maken :ja:
Ik heb al een speciaal account als fotograaf... ik vind het een beetje veel om mijn bedrijf, mijn persoonlijke pagina, mijn eigen fotografie én nog een auteurspagina te hebben... zo veel verwacht ik ook weer niet te verkopen :nerd: maar die foto pagina kan ik natuurlijk wel gebruiken...

:)


Geeft toch niet, je mag toch zoveel accounts hebben als je wil? Het is toch weer een andere doelgroep.

Je zou ook nog met adoptie-organisaties kunnen bellen bijvoorbeeld, misschien mag je wel eens ergens een lezing houden of zo. Ja heb je, nee kan je krijgen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 15 Nov 2016 20:56

Re: Boek geschreven

Heb geen tips, maar wat gaaf dat je een boek hebt geschreven!
<<

Zero

Bericht 16 Nov 2016 15:47

Re: Boek geschreven

Ik heb vandaag een mailtje gehad van Adoptie magazine, die willen graag een stuk plaatsen over mijn expo en boek. :queen:

@ Susan : Ja weet dat het wel mag, maar of ik het zelf allemaal bij kan houden.... :nerd: maar misschien als er vraag naar is dat ik het wel ga doen. Ik heb een burn-out nu dus ik zit toch grotendeels thuis. Kan een extra Facebook pagina er nog wel van af :laughcry:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Nov 2016 16:14

Re: Boek geschreven

Je hoeft daar ook niet de hele tijd dingen op te zetten natuurlijk, maar gewoon af en toe eens een update. Desnoods vraag je of iemand anders die extra Facebooksite voor je aanmaakt.

Leuk dat je gaat publiceren in het Adoptiemagazine. Is dat hetzelfde als het Adoptietijdschrift? Daar heb ik ooit nog samen met een vriendin/studiegenootje een artikel voor geschreven over onze scriptie, maar dat kan ik niet meer vinden, dus ik neem aan dat ze van naam zijn veranderd en dat het hetzelfde tijdschrift is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Nov 2016 16:18

Re: Boek geschreven

Interlandelijke adoptie staat nu trouwens best wel in de belangstelling door de recente discussies, dus je zou nog wat redacties van veelbezochte websites/bladen kunnen aanschrijven, zoals Vrouw, Linda Nieuws, Famme, et cetera. Die worden door heel veel mensen gelezen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Nov 2016 18:04

Re: Boek geschreven

Ik heb geen tips, maar wil even zeggen dat het boek me wel aanspreekt en ik het wellicht volgende maand koop en dat ik het super tof vindt dat je het geschreven hebt.
R. 2013
D. 2016
<<

Brooke

Bericht 18 Nov 2016 10:40

Re: Boek geschreven

Ik heb geen tips, maar wil wel zeggen dat ik het echt gaaf vind dat je een boek hebt geschreven. Interessant onderwerp ook. Ben je lang met je boek bezig geweest?

Ik ben ook aan het schrijven, ik schrijf kinderverhalen. Ooit wil ik ook proberen om het uit te laten geven.
<<

Anoniem205

Bericht 19 Nov 2016 00:30

Re: Boek geschreven

Even een recensie:
Het leest heerlijk, is geschreven vanuit gevoel en geeft heel goed weer wat alles met Zero gedaan heeft en doet. Ik vind het een aanrader om te kopen én te lezen!
:heart:
<<

Anoniem221

Bericht 19 Nov 2016 01:31

Re: Boek geschreven

Lees ik erover heen of is de titel nog niet gegeven?

Een vriend van mij heeft ook een boek uitgegeven in eigen beheer en hij heeft iedereen naar het boek geloodst door reclame te blijven maken op zijn facebookaccount.
<<

Zero

Bericht 19 Nov 2016 12:25

Re: Boek geschreven

@ Daenerys : Ruim 6 jaar, dat had eigenlijk meer te maken met dat ik steeds op zoek was naar een einde. En het bleek dat ik het gewoon afgelopen jaar pas kon 'afsluiten'.
Kinderverhalen lijken me ook erg leuk om te schrijven! Ik had ook nooit van mezelf gedacht dat het eerste boek dat ik zou uitbrengen, een non-fictie boek is en nog biografisch is ook... ik heb een grote fantasie, toch een hele opgave om dan non-fictie te schrijven :silent:


@ Oreo : :hulde: :hulde: danke danke

@ Fedora : Titel was niet genoemd, maar het boek heet 'Aconchego - Dagboek van een geadopteerde'.



Edit; wederom link verwijderd door Burgemeester Puck
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Nov 2016 12:39

Re: Boek geschreven

Ik ga 'm binnenkort bestellen Zero!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem205

Bericht 19 Nov 2016 14:11

Re: Boek geschreven

:heart: lieve Zeroot! You rock!
<<

Zero

Bericht 19 Nov 2016 15:13

Re: Boek geschreven

@ Marin : :cheering: ben benieuwd wat je er van vind!

@ Oreo : right back at ya! :banaan:
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 20 Nov 2016 18:24

Re: Boek geschreven

Super gaaf. Gefeliciteerd.
Tips heb ik niet echt voor je. Althans geen tips die hier nog niet genoemd zijn.

Hoop dat mijn boek ook ooit uitgebracht gaat worden

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers