Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vers of potjes

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 18 Nov 2016 11:15

Re: Vers of potjes

Altijd alles vers, ik maakte wel een voorraad voor in de diepvries qua warm eten. Ik pureerde het wel maar niet tot een gladde moes, gewoon nog wel met structuur en wat kleine stukjes.
Fruit hebben ze gewoon altijd vers gehad en dan wat er op de fruitschaal lag.
:heart: :heart: 2011
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 18 Nov 2016 11:26

Re: Vers of potjes

We koken één keer per week twee of drie maaltijden voor E en vriezen dat in porties in. Er liggen een stuk of vier a vijf soorten maaltijden in de vriezer in porties van 180 gram. Elke dag pak ik daar wat uit. Tot nu toe pureerden we het, maar niet helemaal glad. Vanaf nu proberen we het steeds grover aan te bieden.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 19 Nov 2016 17:59

Re: Vers of potjes

Ja Teun ik heb nu nog voor 2 weken groente ingevroren en de volgende lading maak ik ook niet meer helemaal glad. Dat hij kan wennen aan ietsjes structuur erin.
2016
<<

Anoniem280

Bericht 20 Nov 2016 08:13

Re: Vers of potjes

Fruit kregen ze hier altijd vers.
Heb misschien 2 keer een potje gegeven.
Warm eten was met de pot mee eten.
Als wij iets aten wat de kinderen nog niet mochten, dan kregen ze een potje, dit gebeurde alleen in de weekenden.
<<

Anoniem321

Bericht 20 Nov 2016 09:14

Re: Vers of potjes

Ik geef de warme hap uit een potje. Ik heb altijd de groente van Kruidvat. B. vindt het heerlijk. Vooral de pastagerechten.
We hebben een paar keer geprobeerd om B. met de pot mee te laten eten, maar denk maar niet dat er ook maar meer dan een hap in ging. We blijven het trouwens zo nu en dan wel aanbieden.
Maar potjes zijn gewoon erg gemakkelijk. Even opwarmen in de magnetron en klaar.

Fruit geef ik wel vers.
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 20 Nov 2016 09:16

Re: Vers of potjes

De oudste alles vers. Lustte ook geen potjes. Onze jongste krijgt van alles wat. Knijpfruit. Potjes vooral de pasta en rijst versie. En met de pot mee, vooral gebakken aardappels.
22-2-2013
28-8-2015
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels