Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speelgoed referenties

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Nov 2016 22:30

Re: Speelgoed referenties

Wij hebben het net wel besteld Uffe, haha. E. blijft ook nog wel een tijdje in haar ledikant, maar omdat het boven zo koud is, ligt ze wel weer onder een dekentje. Een lakentje erbij vind ik echt geen doen, dus we gaan haar dekentje in een hoes doen. Wordt het dekentje niet vies, maar zit je niet te klooien met een laken. Leek me wel handig :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:50

Bericht 15 Nov 2016 22:33

Re: Speelgoed referenties

Bart smit verkoopt een soort woezel en pip duplo. Ander merk maar past op normale duplo. Blijft een stuk mooier dan de houten trein. En ze vinden het al snel leuk om een toren te bouwen en om te gooien.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 15 Nov 2016 22:39

Re: Speelgoed referenties

Hier wordt de little tikes autotransporter dagelijks gebruikt.

De Woezel en Pip trein wordt de laatste tijd ook vaker mee gespeeld, alleen zitten er niet veel railsen bij. Vind dat het houten speelgoed van Woezel en pip niet echt mooi blijft.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9421

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 15 Nov 2016 22:50

Re: Speelgoed referenties

Ooow dat is wel een goed idee Arwyn!

Jammer dat hij niet zo mooi blijft, die soort duplo kan ik ook nog wel eens naar kijken.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem205

Bericht 15 Nov 2016 23:26

Re: Speelgoed referenties

Sam schreef:Oreo, zou opsturen niet kunnen? :P

Uffe, wij. Wordt niks mee gedaan nog. Denk dat hij te jong is.
Edit: en de figuurtjes laten echt heel snel verf los. Zonde.


Wanneer heb je 'm nodig? Je mag 'm tegen verzendkosten hebben hoor!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Nov 2016 09:26

Re: Speelgoed referenties

Oreo schreef:
Sam schreef:Oreo, zou opsturen niet kunnen? :P

Uffe, wij. Wordt niks mee gedaan nog. Denk dat hij te jong is.
Edit: en de figuurtjes laten echt heel snel verf los. Zonde.


Wanneer heb je 'm nodig? Je mag 'm tegen verzendkosten hebben hoor!


O echt? Wauw! Dat is heel lief zeg.
Met sinterklaas of kerst... of in februari. Lukt dat?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem205

Bericht 16 Nov 2016 10:16

Re: Speelgoed referenties

Ik heb je via je petitpep insta account een bericht gestuurd!
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 16 Nov 2016 21:10

Re: Speelgoed referenties

sophiee schreef:
Rebecca schreef:Kent iemand 't spel 'toverland' van haba?


Ja, aanrader! Voor onze oudste gekregen toen ze 2 was en ze speelt er nu nog regelmatig mee (4,5). Ze kunnen al heel snel een spelvorm doen en dat is simpe uit te breiden naar meer. Onze middelste begint er nu ook interesse in te krijgen.


Oh leuk! Ik heb nu eigenlijk bedacht dat ik 'm wel wil kopen, maar waar 't spel vorige week via bol.com nog voor €25,- te koop was, was dat deze week ineens voor €37,50. Nu zag ik 'm vandaag voor €29,50, dus snel mijn slag geslagen, maar werd ik vervolgens door de winkel zelf gebeld dat ze 'm toch niet hebben. Ik blijf maar even op jacht, had bedacht dit met pakjesavond te willen geven, ook al duurt het wellicht nog even voor ze er iets van gaat snappen.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 16 Nov 2016 21:39

Re: Speelgoed referenties

bambina schreef:Ik zoek ook de Oball, maar overal hier uitverkocht


Bambina, mocht je dit lezen en nog op zoek zijn; ik zag er vanmiddag bij Kruidvat in P.addepoel nog een paar liggen.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Jasmina

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 Sep 2013 20:44

Bericht 17 Nov 2016 16:05

Re: Speelgoed referenties

Ik zoek leuk speelgoed voor mijn dochtertje van bijna 7 maanden. Het liefst van hout, duurzaam en veilig speelgoed vind ik erg belangrijk. Iemand tips?
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 17 Nov 2016 16:48

Re: Speelgoed referenties

Weet iemand iets leuks voor twee dametjes van 4 en 6? :confused:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem193

Bericht 17 Nov 2016 16:53

Re: Speelgoed referenties

Ik zoek ervaringen met houten knikkerbanen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Nov 2016 17:11

Re: Speelgoed referenties

Jasmina schreef:Ik zoek leuk speelgoed voor mijn dochtertje van bijna 7 maanden. Het liefst van hout, duurzaam en veilig speelgoed vind ik erg belangrijk. Iemand tips?


Ik koop veel bij Lobbes.nl.

https://www.lobbes.nl/speelgoed/houten- ... d-van-hout
R. 2013
D. 2016
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 17 Nov 2016 17:19

Re: Speelgoed referenties

Iemand hier bekend met een Wobbel?
Is het wat of is het zwaar overrated?
04-2014
10-2015
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Nov 2016 12:12

Re: Speelgoed referenties

Fauve schreef:Iemand hier bekend met een Wobbel?
Is het wat of is het zwaar overrated?


Haha ik lees steeds vaker dat mensen het een hype vinden.
Ik vind het een leuk ding, maar spelen mijn dochters er dagelijks mee? Nee hoor, maar dat doen ze met geen soort speelgoed. Ze betrekken hem er overal bij laatst was het de stal van de my little pony's. En dan staan ze er weer op te wiebelen. En dan rijd er weer wat over heen. Of het is het scherm tussen hun in als ze kwartetten.
De wobbel staat bij ons in de woonkamer en kan dus altijd gepakt worden en dat doen ze dus regelmatig.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem335

Bericht 18 Nov 2016 12:54

Re: Speelgoed referenties

Spencer schreef:
Jasmina schreef:Ik zoek leuk speelgoed voor mijn dochtertje van bijna 7 maanden. Het liefst van hout, duurzaam en veilig speelgoed vind ik erg belangrijk. Iemand tips?


Ik koop veel bij Lobbes.nl.

https://www.lobbes.nl/speelgoed/houten- ... d-van-hout



http://www.derodekrokodil.nl/ Op deze site verkopen ze veel houten speelgoed, erg leuk spul!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 19 Nov 2016 00:34

Re: Speelgoed referenties

Ik heb een vraag zo'n skippy koe of in ieder geval een skippy bal in de vorm van een dier is dat echt leuk voor een 1,5 jarige en 1 van net 4 jaar?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 19 Nov 2016 00:39

Re: Speelgoed referenties

Ik heb overigens toch nog maar wat Kapla gekocht, die emmer met houten latjes weer teruggebracht naar de Kruidvat. Groot verschil zit erin. Wat is Kapla toch mooi, goed glad afgewerkt. Mooi spul. Heb een 200-stuks doos, een doosje met 40 roze en een doosjes met 40 donker- en lichtblauwe (incl. voorbeeldenboek). Vooral die roze zullen het doen bij N. Haha!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Nov 2016 21:33

Re: Speelgoed referenties

Siem schreef:Ik heb een vraag zo'n skippy koe of in ieder geval een skippy bal in de vorm van een dier is dat echt leuk voor een 1,5 jarige en 1 van net 4 jaar?


Wij hebben hem nu anderhalf jaar en regelmatig wordt er op gesprongen of mee gespeeld (brandweerman Sam moet een koe redden, als springkussen voor de auto's etc).

Andere kinderen die hier komen willen er ook altijd even op.
R. 2013
D. 2016
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 796

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 19 Nov 2016 22:00

Re: Speelgoed referenties

Fauve, mijn kinderen doen vrijwel niks met de Wobbel. Mijn man gebruikt hem als voetenbankje en ik sta er af en toe op, maar verder staat hij vrij werkloos mooi te zijn in de kamer. Ik zag laatst op Facebook dat Houd van Hout ook gebogen speelplanken verkoopt voor minder geld dan Wobbel. Welk bedrijf het eerst was met de plank weet ik niet.

Is Smartmax al een beetje leuk voor een jongen van 2 of is dat nog helemaal niet geschikt? En kan je überhaupt wat leuks met 1 zo'n basisset of heb je er veel meer van nodig om leuk te kunnen bouwen?
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers