Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zelf (ikea) keuken plaatsen

<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 19 Nov 2016 14:48

Zelf (ikea) keuken plaatsen

Wie heeft dat wel eens gedaan? Hoe beviel het? Was het lastig? Hoe lang duurde het? Tips & trics?
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 19 Nov 2016 15:24

Re: Zelf (ikea) keuken plaatsen

Keuken plaatsen is niet moeilijk, mits je precies werkt.
Een ikea keuken is wat lastiger omdat je daar geen hele kasten geleverd krijgt maar echt planken die je in elkaar moet zetten. Goed te doen maar kost stukken meer tijd.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem184

Bericht 19 Nov 2016 15:58

Re: Zelf (ikea) keuken plaatsen

Wij hebben een Ikea-keuken maar ik heb er destijds voor gekozen om hem te laten plaatsen. Mede vanwege het doortrekken van alle leidingen etc, en inderdaad het plank voor plank in elkaar moeten zetten. Het nadeel van een keuken van Ikea vind ik trouwens wel dat er geen ruimte voor de leidingen achter de kastjes zit (wat volgens mij doorgaans bij een keukeboer-keuken wel zo is) waardoor we een gipswand hebben moeten laten plaatsen om daar deleidingen achter weg te laten werken. De muren zijn dus zo'n 10 cm naar voren gekomen, dat gaat dus wel ten koste van je keukenoppervlakte. Of je moet de leidingen in de huidige muren weg willen frezen.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 19 Nov 2016 19:40

Re: Zelf (ikea) keuken plaatsen

Wij hebben dat gedaan met hulp van mijn vader. De leidingen hebben wij gewoon in de muur weg gewerkt maar je hebt inderdaad geen ruimte achter de kastjes. Ik vond het niet lastig. De kastjes in elkaar zetten heb ik zelf gedaan en stelde echt niks voor.
Ik was wel blij dat we hulp van mijn vader hadden, weet niet of het ons zelf gelukt was.
Je moet er rekening mee houden dat je alle passtukken nog zelf op maat moet zagen. Bij sommige stukken komt dat heel precies. Ik weet niet meer precies hoe lang het bij ons geduurd heeft voordat hij geplaatst was maar volgens mij een week of 2.
Ik ben nog steeds heel tevreden over de keuken en zou zo weer een ikea keuken kopen. Was toch een stuk goedkoper. Het aanrechtblad hebben wij trouwens niet bij ikea gekocht.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers