Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vision Board

<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 19 Nov 2016 14:14

Vision Board

Hoi, zijn er misschien meiden met een vision board?

Een vision board is een collage van beelden en teksten en een middel om je doelen te visualiseren. Hierbij stilstaan geeft je een helder beeld van je verlangens, ambities, wensen en doelen. - Mindjoy
AfbeeldingAfbeelding
<<

anoniem213

Bericht 19 Nov 2016 14:17

Re: Vision Board

Nee, maar sowieso al een enorm pluspunt dat je al even zegt wat het is! Op Pinterest kun je dat natuurlijk ook gemakkelijk doen. Heb jij dat?
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 19 Nov 2016 14:20

Re: Vision Board

Ik heb inderdaad pinterest, al gebruik ik dat alleen om bruiloft gerelateerde dingen op te pinnen :P

Kreeg laatst de Bijenkorf geschenkgids binnen, en dat lijkt mij echt perfect om dingen uit te knippen en op een leeg canvas te plakken. Die kun je vaak goedkoop bij de Xenos krijgen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

anoniem213

Bericht 19 Nov 2016 14:21

Re: Vision Board

Wat voor doel wil je visualiseren?
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 19 Nov 2016 14:24

Re: Vision Board

Pfoee, ik heb echt veel doelen. Maar de meeste focussen zich eigenlijk op de tijd na afstuderen, en dat duurt nog wel even :nerd:

Doelen voor nu zijn bv. 2 keer per week sporten volhouden (wat over het algemeen goed lukt)
Voor alles studiegerelateerd een voldoende halen (min. een 7), lukt ook tot nu toe
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers