Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laarzen (voor modder, strand, zand, regen enzo)

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Nov 2016 23:38

Re: Laarzen (voor modder, strand, zand, regen enzo)

Oh hehe nou die zien er al een stuk toffer uit vind ik dan haha :D

Zelfs door water Azi!? Wow dat zou je niet zeggen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 15 Nov 2016 08:51

Re: Laarzen (voor modder, strand, zand, regen enzo)

Zora schreef:Oeh Duchess, ook best mooi idd. Zou bijna niet denken dat je daarmee echt door de modder kunt banjeren?!


Ik loop er heel vaak mee door de modder. Zijn waterdicht, na gebruik alleen even goed laten drogen en dan kan je de modder er zo afborstelen.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 15 Nov 2016 15:47

Re: Laarzen (voor modder, strand, zand, regen enzo)

Ik heb ook hoge leren van de ANWB, lijken op de van Azi, maar dan een stuk goedkoper ;). Ze zijn erg warm en ook 100% waterdicht. Heb er 5 jaar geleden met mijn stage erg veel mee in het water gestaan tot kuithoogte. Nooit natte of koude voeten gehad.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Nov 2016 18:13

Re: Laarzen (voor modder, strand, zand, regen enzo)

Idd wat MdU zegt. Die van de ANWB zijn gewoon de namaak van de Dubarrys.

http://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/sc ... pieke.html
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem273

Bericht 15 Nov 2016 22:19

Re: Laarzen (voor modder, strand, zand, regen enzo)

Toch las ik dat die van ANWB veel sneller lek gaan en minder lang mee gaan. Maar ligt er ook aan hoe vaak je ze wilt gebruiken. Ik loop bijna dagelijks op mijn Dubarry's met de hond.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Nov 2016 09:29

Re: Laarzen (voor modder, strand, zand, regen enzo)

Dat moet ik wel zeggen dat ik dat met de nieuwere variant ook heb. Ik heb die oude al 7 jaar. Nergens last van. De nieuwe 2.5 en die lekken inderdaad. Deden ze al vrij snel. Daarom ook altijd op m'n oude.

Het is inderdaad de overweging of je er elke dag op loopt, doe ik dus ook, of 1 a 2x per week.
Zou ook ooit wel eens Dubarrys willen maar die passen niet met mijn olifanten kuiten vrees ik.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 16 Nov 2016 19:50

Re: Laarzen (voor modder, strand, zand, regen enzo)

Meneer de Uil schreef:Ik heb ook hoge leren van de ANWB, lijken op de van Azi, maar dan een stuk goedkoper ;). Ze zijn erg warm en ook 100% waterdicht. Heb er 5 jaar geleden met mijn stage erg veel mee in het water gestaan tot kuithoogte. Nooit natte of koude voeten gehad.

Dit dus! Op het stage lopen na, wel lekker om in het bos mee te lopen e.d.
Ik haal ze maar weer uit het stof, pak nu steeds mijn wandelschoenen (ook waterdicht).
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers