Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verre reis met kinderen

<<

Geel

Bericht 09 Nov 2016 16:00

Re: Verre reis met kinderen

Marsy31 schreef:Huh, wat een aparte reactie. Tuurlijk niet voor de baby, maar je doet de baby er ook niet niet een plezier mee. Tuurlijk doe je dat voor jezelf. Ik ga niet m'n hele leven on hold zetten totdat een kindje oud genoeg is om plezier te hebben van een vakantie. Als ik zelf gezond ben en de baby ook, neem ik het met 2 maanden eerst mee naar Vietnam en vervolgens naar Nederland en weer terug. Voor mezelf ja en m'n man :P
Ehh, kleine waarschuwing: een kind zet je leven over het algemeen éérst flink op z'n kop voordat de rust weer een beetje terugkeert en je aan jezelf kunt gaan denken. Dus prima dat je zo optimistisch bent, maar baby's zijn gek op structuur, weinig prikkels en elke dag hetzelfde riedeltje. En meestal als je moeder wordt is het redelijk onvermijdelijk dat je de liefdes van je baby voor laat gaan op je eigen liefdes. Maar wie weet ben jij een uitzondering. :)
<<

Anoniem 179

Bericht 09 Nov 2016 16:50

Re: Verre reis met kinderen

SoGood schreef:Ik vind het heel knap van jullie die met een baby'tje zo'n verre reis durven te maken. Ik zou als mijn kind ouder is ook best een verre reis willen maken, bij een baby'tje van een paar maanden vraag ik me dan wel af voor wie je die reis maakt, kan me niet voorstellen dat je zo'n jonge baby daar plezier mee doet.
Laatst gewijzigd door Anoniem 179 op 30 Dec 2016 20:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Nov 2016 21:57

Re: Verre reis met kinderen

Ik snap wat jullie zeggen met kind en leven op z'n kop en prikkels. Ik heb hier echter meer positieve verhalen gehoord over lang vliegen met een baby dan negatieve. Ben niet naïef ofzo. Maar wij hebben ander leven; als ik niet vlieg zien mijn moeder, zusje en andere belangrijke mensen onze kinderen nooit. Is geen optie voor mij. Alleen als ik een kindje krijg met 'gebruiksaanwijzing', dan gaat het anders. Maar heb ik gezonde kinderen, tja, dan is het gewoon zo.
Afbeelding
Afbeelding
<<

KitKat

Noob

Berichten: 87

Geregistreerd: 27 Aug 2015 11:32

Bericht 14 Nov 2016 11:54

Re: Verre reis met kinderen

Iedereeen hartstikke bedankt voor de reacties!!
Deze kerst gaat het m helaas niet worden, het zou dan 8000 kosten....
MAar wie weet in het nieuwe jaar wel
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers