Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

<<

Anoniem185

Bericht 09 Nov 2016 19:26

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Ik ben het nu donker rood aan het verven. Het is toch al niet meer te redden, dan maar iets geks er mee doen wat ik eerst niet durfde. Vriend zei dat als het lelijk was dat ik er gewoon weer een pakje donkerbruin over kon gooien en anders ga ik naar een andere kapper om het te laten redden.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 09 Nov 2016 19:29

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Geen last van. Lijkt me echt niet leuk. Ik ga altijd naar dezelfde kapper en laat het ook eigenlijk altijd hezelfde knippen. Mijn kapster heeft geen instructies nodig. Ze vraag altijd van gewoon het hetzelfde? En een korte ja is dan voldoende en zit dan altijd precies zoals ik het sil. Zo ontzettend blij met mij kapster.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1935

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 09 Nov 2016 19:42

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Ik heb een vaste kapper en heb hier eigenlijk nooit last van. Ik geef ook altijd duidelijk aan wat ik wil en mijn kapper luistert daar goed naar.
2011 2012 2017
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 09 Nov 2016 21:46

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Haha wauw! Je durft wel. Ik vind het nu al cool. Plaats je foto's straks?
<<

Anoniem243

Bericht 09 Nov 2016 21:53

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Supervervelend is dat!
Heb het ook regelmatig gehad. Het scheelde echt welke kapster ik had (ging bij een salon waar er meerdere werkten en ik niet een vaste kapster had). Onlangs weer. Gezegd dat ik er echt max. een centimeter eraf wilde omdat ik het laat groeien en alleen de punten even netjes wilde. Dat zou helemaal goedkomen. Is er ongeveer drie keer zoveel afgegaan. Nou lijkt 2 centimeter meer niet zoveel maar het groeit al niet snel bij mij.
<<

Anoniem185

Bericht 09 Nov 2016 22:14

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

weg
Laatst gewijzigd door Anoniem185 op 10 Nov 2016 16:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 09 Nov 2016 22:50

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Ik heb dat eigenlijk nooit, ik vind kappers juist altijd heel veel bevestiging vragen over de lengte, zo van: zo veel eraf, weet je het zeker? Dan denk ik altijd jahaa doe niet zo moeilijk! Maar nu snap ik waarom ze het zo specifiek vragen :wink:. Ik moet ook wel zeggen dat mijn haar vrij snel groeit dus ik zou er ook niet zo zwaar aan tillen denk ik. Maar ik snap wel dat je niet tevreden bent omdat je hierdoor een ander kapsel krijgt dan je gevraagd had.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 09 Nov 2016 23:19

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Ik vind het je leuk staan .

Al is het ontzettend balen dat je niet tevreden was en alles nog zo duidelijk hebt aangegeven.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 10 Nov 2016 06:11

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Vervelend dat je niet tevreden bent. Volgens mij als je er een stijltang bij pakt of je haar föhnt lijkt het al veel meer op het plaatje. Ze had je in ieder geval kunnen vertellen dat het met jouw haar niet standaard in dat model valt. Vind het kortere je wel leuker staan dan je eerste foto.

Verder geen ervaring mee. Mijn kapster luistert altijd heel goed, erg fijn.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem244

Bericht 10 Nov 2016 11:01

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Ik vind het korte je echt heel mooi staan.
Maar kan mij voorstellen dat je ervan baalt als je het zelf anders wilde.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Nov 2016 11:03

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Oh wow dat is wel echt heel anders dan op de foto inderdaad en veel korter ook ja! Zou het nog langer/anders vallen als je het met de stijltang bewerkt? Het staat je wel supergoed gelukkig en het kleurtje ook!
<<

Anoniem181

Bericht 10 Nov 2016 11:10

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Hee Bob, wat ben jij leuk! En ik vind het korte haar je ook superleuk staan, kleurtje idem! Maar ik kan me wel voorstellen dat je baalt als het heel wat anders is dan je wilde.
<<

Anoniem286

Bericht 10 Nov 2016 11:14

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Het is niet het plaatje maar het staat je wel goed hoor! De kleur is ook leuk :ja:
<<

Geel

Bericht 10 Nov 2016 11:18

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Het staat je wel leuk, maar 't is inderdaad korter dan je had gevraagd. Volgens mij moest ze een bril op of moet ze opnieuw leren wat een centimeter is.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 10 Nov 2016 12:12

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Het staat je goed, ook de kleur.

Om misverstanden te voorkomen, neem ik altijd een foto mee o.i.d.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem301

Bericht 11 Nov 2016 08:00

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

KOL schreef:Het staat je goed, ook de kleur.

Om misverstanden te voorkomen, neem ik altijd een foto mee o.i.d.

Hierboven al een voorbeeld van een foto meenemen dat dat niet altijd helpt.
<<

ChiQ

Bericht 11 Nov 2016 08:27

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Idd Wat Carrie zegt. Je eigen haar is altijd anders van structuur, dikte, vorm van je hoofd etc etc.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Nov 2016 08:46

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Oh ik ben benieuwd, Bob! Heb je foto gemist. Wel irritant, kappers die niet luisteren. Als ik het wil laten groeien, ben ik ook altijd bang dat ze er te veel af knippen, maar verder wissel ik regelmatig van coupe en daar krijg ik altijd wel een lekkere boost van haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 11 Nov 2016 09:40

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

ChiQ schreef:Idd Wat Carrie zegt. Je eigen haar is altijd anders van structuur, dikte, vorm van je hoofd etc etc.

Ja. Plus, ik nam een keer een foto mee van een steil kapsel, ik zei dat ik dat wilde maar dan langer als op die foto, had ze het zelfs korter dan op die foto geknipt.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 11 Nov 2016 10:51

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Ik had niet uit het verhaal kunnen opmaken dat die foto daadwerkelijk is voorgelegd. En dan nog inderdaad; je eigen haar is altijd anders dan het haar van een model op de foto. Het is dan aan de kapper om te zien / te adviseren of het bewuste kapsel geschikt is voor degene die er om vraagt.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem185

Bericht 11 Nov 2016 11:05

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Het kapsel was gewoon echt geschikt en niet bijzonder, ze heeft gewoon veel te veel afgeknipt en het heel raar geföhnd. Ik heb zelf enorm stijl en dun haar en de foto die ik bij had ook, het was juist een kapsel wat heel goed bij mij kon, daarom had ik die dus uitgekozen.

Plus ze had het een jaar geleden al eens in dat model geknipt...
<<

Anoniem177

Bericht 11 Nov 2016 11:16

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

het eerste wat ik heb geleerd toen ik in het kappersvak kwam, is niet praten in centimeters. Vraag maar aan 10 mensen of zij met een pen een streep willen zetten van een centimeter...dan krijg je allemaal verschillende streepjes.

Ik vind het ook totaal niet op het plaatje lijken. En dat ze het zo geföhnd heeft snap ik ook niet. Het staat je wel heel leuk daar niet van, maar het resultaat is niet hetzelfde inderdaad.
<<

Brooke

Bericht 11 Nov 2016 12:20

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Normaal vind ik het vaak zonde als vrouwen hun lange haren laten knippen (al groeit het weer aan duh), maar moet zeggen dat ik het kapsel echt heel leuk bij je vind staan, ook al is het niet wat je wilde.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Nov 2016 11:46

Re: Waarom knippen kappers altijd meer dan je wil?

Ik ken t probleem, heb van mezelf al jaren een kort model en vaak gebeurde het dat het dan ook nog een te kort of in een slecht model werd geknipt. Ik heb sinds 3 jaar een kapper gevonden waarvoor ik 30 km moet rijden en 3x zoveel betaal als m'n thuis kapper,in het begin wisselde ik de kappers nog af omdat ik de prijs zo hoog vond, maar inmiddels ga ik altijd naar de duurdere kapper want ik merk nu wel echt duidelijk verschil, dus dan maar liever wat meer moeite en geld en geen ergernis.
Als je ontevreden bent, zou ik t dan ook zeker met haar bespreken.
D. 16-8 en J. 27-11
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers