Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat eten als je ziek bent?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 10 Nov 2016 23:06

Re: Wat eten als je ziek bent?

Jans schreef:Crackertjes met smeerkaas en appelsap. Dat kreeg ik vroeger altijd als ik ziek was en vind ik dan nog steeds lekker. Ik geef het m'n kinderen ook als ze ziek zijn.


Grappig ik heb ook nog steeds dezelfde voorkeuren als vroeger.
Gebakken ei
geraspte appel
rijstwafels (met of zonder kaas)

En ik drink dan meestal thee die niet te heet meer is (ik drink sowieso nooit hete thee, ik houd meer van lauwwarm) dan komt mijn maag lekker tot rust.
<<

Anoniem193

Bericht 11 Nov 2016 08:36

Re: Wat eten als je ziek bent?

Ik zei ik eet waar ik wel zin in heb. Maar meestal is dat beschuit met jam en hagelslag.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 12 Nov 2016 00:10

Re: Wat eten als je ziek bent?

Of ik heb geen eetlust en kom niet verder dan een rijstwafel of vanille yoghurt (als ik heel erg keelpijn heb of astmatische klachten). Als ik ziek ben qua koorts (lam in benen en echt hogere temperatuur) dan heb ik ook altijd zin in zout, vet en zetmeelrijke dingenzoals chips, eieren, avocado en friet. Wel maar hele kleine porties maar wel echt die drang.
<<

ChiQ

Bericht 12 Nov 2016 09:38

Re: Wat eten als je ziek bent?

Ik krijg dan helemaal niets weg, val ook zo 5 kilo af als ik écht ziek ben. Maar dan ben ik echt ziek, slaap ik zowat de hele dag en heb ik geen besef van tijd en dag. Als ik een btje ziek ben dan rijstwafel met plakjes banaan en kaneel en thee.
<<

Anoniem210

Bericht 12 Nov 2016 21:09

Re: Wat eten als je ziek bent?

Meestal heb ik de eerste dag/ twee dagen nergens trek in en drink ik alleen slappe thee. Daarna vaak crackers met smeerkaas, beschuit met jam. En als ik bijna weer beter ben gaat er een zak paprikachips open.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers