Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als het kon zou je het doen en wat?

<<

Anoniem250

Bericht 11 Nov 2016 23:28

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Slecht geschreven zie ik, maar typ op mijn telefoon terwijl ik tegelijkertijd kind aan het voeden ben.
<<

ChiQ

Bericht 11 Nov 2016 23:41

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

O, nee hoor! Al jouw argumenten kan ik best inkomen. Maar ik sta er niet zo negatief in als jij over ingrepen. Ik zie ze bij mezelf eigenlijk helemaal niet negatief. Er zijn zo ook 10 dingen aan mij die ik kan opnoemen die echt mooier kunnen maar die heb ik allang geaccepteerd. Mijn neus past nu beter in mijn gezicht. Ik streef geen perfectie na, omdat ik me ook mooi voelde met die neus, en ik was ook 30 toen ik het liet doen, je kunt er vanuit gaan dat ik er goed over heb gedacht. En wat betreft fillers en botox, kan ik eigenlijk niet over (be)oordelen, geen ervaring mee maar mijn zelfbeeld over mezelf is onveranderd, mijn neus is veranderd.
Overigens, heb ik het voor niemand gedaan, maar voor mezelf.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 12 Nov 2016 11:51

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Ik zou wel een strakke buik willen.
<<

Anoniem249

Bericht 12 Nov 2016 13:10

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

ChiQ schreef:O, nee hoor! Al jouw argumenten kan ik best inkomen. Maar ik sta er niet zo negatief in als jij over ingrepen. Ik zie ze bij mezelf eigenlijk helemaal niet negatief. Er zijn zo ook 10 dingen aan mij die ik kan opnoemen die echt mooier kunnen maar die heb ik allang geaccepteerd. Mijn neus past nu beter in mijn gezicht. Ik streef geen perfectie na, omdat ik me ook mooi voelde met die neus, en ik was ook 30 toen ik het liet doen, je kunt er vanuit gaan dat ik er goed over heb gedacht. En wat betreft fillers en botox, kan ik eigenlijk niet over (be)oordelen, geen ervaring mee maar mijn zelfbeeld over mezelf is onveranderd, mijn neus is veranderd.
Overigens, heb ik het voor niemand gedaan, maar voor mezelf.
Maar als je je ook mooi voelde met de oude neus, waarom heb je dan toch voor een operatie gekozen? Doe je dat dan niet om jezelf mooier te voelen?

Ik denk dat cosmetische ingrepen niks te maken hebben met hoe je eruit ziet, maar met zelfbeeld. Hoe meer zelfvertrouwen je hebt, hoe minder likely je bent om iets te laten vernaderen denk ik. Ik gebruik zelf botox, ik ben dan ook best wel bezig met ouder worden en de tijd willen stilzetten. Dus niet alleen cosmetisch, maar ook mentaal met keuzes in het leven etc.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers