Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Poll: Tot wanneer man op reis tijdens zwangerschap

Tot wanneer laat jij je man ver reizen?

Dat maakt me echt niet uit
2
3%
Eén tot twee weken voor de uitgerekende datum
5
8%
Drie tot vier weken voor de uitgerekende datum
18
30%
Een maand tot anderhalve maand voor de uitgerekende datum
22
36%
Twee maanden voor de uitgerekende datum
11
18%
Langer dan twee maanden voor de uitgerekende datum
3
5%
 
Aantal stemmen : 61
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 04 Nov 2016 08:16

Re: Poll: Tot wanneer man op reis tijdens zwangerschap

F was toen ik 34 weken was 4 dagen naar het buitenland. Er rommelde bij mij juist die dagen van alles en ik voelde me er niet fijn bij dat hij zo ver weg zat. De dag dat hij thuiskwam lag ik in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Ik zou dus kiezen voor zo vroeg mogelijk.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Nov 2016 09:38

Re: Poll: Tot wanneer man op reis tijdens zwangerschap

Kikou schreef:Waarom overwegen jullie ook februari als januari sowieso een optie is?


Omdat het nog niet zeker is of de rest (collega's en het bedrijf waar ze naar toe gaan) dan kan. Wij keken nu specifiek naar data die voor ons nog prettig aanvoelen met oog op de uitgerekende datum. Onze voorkeur heeft uiteraard begin januari dus. Maar als dat voor de rest niet kan, zou eventueel mid februari nog een optie zijn, maar dat komt wel dichtbij dus daar moeten we dan even heel goed over nadenken of we dat zouden willen. Dan kan hij er ook voor kiezen om niet te gaan (maar werktechnisch is het natuurlijk beter als hij wel gaat). Eind jan/begin feb zijn we zelf nog op vakantie (tot ik ongeveer 33 weken ben) en ik zei al dat dat dan misschien maar niet moest, maar ons laatste reisje samen vindt hij daarvoor te belangrijk, dat is dan wel weer heel lief.

Maar was met name benieuwd naar wat jullie nog comfortabel zouden vinden qua gevoel. Het blijft een gevoelskwestie natuurlijk, want praktisch gezien heb je gewoon geen idee wat er gaat gebeuren.

Lijkt me ook lastig voor jou Kikou, dat komt best dichtbij de uitgerekende datum! Gelukkig kon hij de vorige keer er wel bij zijn en ook een vlucht annuleren na de bevalling.
Let's discover the world together.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 04 Nov 2016 09:52

Re: Poll: Tot wanneer man op reis tijdens zwangerschap

Mijn vriend zou nu, in november, eigenlijk ook naar een bestemming dichtbij Japan gaan. Moet toch wel zeggen dat ik blij ben dat dit niet doorgaat. Ik had in gedachte dat ik het tot een week of 34 goed zou vinden.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 09 Nov 2016 23:45

Re: Poll: Tot wanneer man op reis tijdens zwangerschap

Mijn man hoeft voor zijn werk niet naar het buitenland maar ik zou er niet gerust op zijn door een aantal vroeggeboortes in mijn omgeving. Ik wilde zelf vanaf een week of 35 niet meer naar locaties die ver rijden waren. Mijn man werkt op 45 minuten rijden en dat vond ik al vervelend. Met een snelle eerste bevalling (4 uur) had ik al het vermoeden dat de tweede bevalling sneller zou gaan. Dit was ook zo (binnen 1,5 uur).
Gelukkig was hij er op tijd bij.
<<

Anoniem321

Bericht 11 Nov 2016 11:17

Re: Poll: Tot wanneer man op reis tijdens zwangerschap

Jee Marin en ik was al blij dat mijn vriend vanaf mijn verlof niet meer naar bijeenkomsten van zijn werk op 2 reisuren afstand hoefde.. Waar hebben we het dan over..
Aan de andere kant van de wereld vind ik een ander verhaal. Stel dat het begint terwijl hij in Japan zit, dan is hij niet zomaar weer thuis en zou je dus al kunnen zijn bevallen zonder dat hij erbij aanwezig is.
Maar als jullie rekening houden met de laatste maand zit je redelijk 'safe'.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers