Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heeft jouw man gekeken...

<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Nov 2016 07:24

Re: Heeft jouw man gekeken...

Het plan was om beide kinderen aan te pakken bij de geboorte, bij de eerste liep dit anders maar bij de tweede wel gedaan dus ook gekeken.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Nov 2016 08:58

Re: Heeft jouw man gekeken...

Kira schreef:Ja, waarom ook niet? Het is als het goed is toch een volwassen man die prima kan inschatten hoe zoiets uit ziet?
Ik heb met een spiegel gegeken, maar vooral omdat het mij hielp om nog een laatste zetje te geven.
Volgens mij zijn er ook foto's van, zitten voor in het babyboek in een envelopje.

Dat staat er toch los van of het een volwassen man is die weet wat hij kan verwachten te zien?
Ik snap heel goed dat sommige mensen ervoor kiezen niet te kijken.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 11 Nov 2016 11:04

Re: Heeft jouw man gekeken...

Bij de oudste was het hectisch, omdat ze dipte, dus vaccuumpomp en een kamer vol artsen. Hij stond bij mijn hoofd en heeft alleen over mijn schouder meegekeken en dat vond hij eigenlijk wel genoeg. Ze zat ook klem en navelstreng meerdere keren om de nek heen, dus er was ook geen ruimte aan de andere kant, want veel artsen. Was niet een heel leuk gezicht volgens hem en hij ging daardoor zowat ondersteboven. We weten nu dus dat hij niet zo goed tegen bloederige situaties kan. De jongste is met een ks geboren en dat wilde hij graag zien, omdat hij de oudste ook niet echt geboren heeft zien worden. Uiteindelijk hebben ze hem toen snel op een kruk gezet, want weer niet lekker. Ik voelde zelf niet echt de behoefte om mee te kijken tijdens beide bevallingen. Er zijn bij allebei foto's gemaakt, maar die blijven mooi voor onszelf.
2010 & 2012

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers