Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk middel tegen zenuwen?

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Okt 2013 15:08

Welk middel tegen zenuwen?

Ik merk dat ik nogal gejaagd ben.. Hoge ademhaling, weinig slaap, geen eetlust (gedurende de hele dag misselijk).. De zenuwen zijn blijkbaar aan het toeslaan.

Welk middel werkt nou echt? Zie nu nogal op tegen onze vertrekdag aangezien ik nu al zo gestresst ben..
<<

Anoniem253

Bericht 21 Okt 2013 15:14

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Ze zeggen dat bananen eten helpt. Waar ben je zenuwachtig voor?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Okt 2013 15:18

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Haha, die eet ik ook al vanwege m'n PMS. M'n vriend en ik vertrekken over 3 weken naar Nieuw Zeeland voor onbepaalde tijd. Mijn meubels worden nu opgehaald en ik ben op dit moment dozen aan het inpakken. Heb er heel veel zin in maar vind het ook eng om 'niets' meer te hebben in NL.. vandaar de zenuwen!
<<

Anoniem253

Bericht 21 Okt 2013 15:21

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Oooh dat is spannend inderdaad. :D nog meer bananen eten dan maar ;).
Succes!!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Okt 2013 15:22

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Bij mij hielpen bètablokkers!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 21 Okt 2013 15:22

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Het lijkt me ook wel heel logisch die zenuwen. Het komt nu heel snel dichterbij en wordt nu heel echt! Spannend allemaal hoor!

Ik zou in jouw geen medicijnen of gekke middeltjes zijn gebruiken. Behalve dan rustgevende thee, voldoende slaap, wat yoga-oefeningen en ademhalingsoefeningen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Okt 2013 15:28

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Ja, ik wil ook alleen natuurlijke dingen. Alhoewel ik voor in t vliegtuig wel temazepam heb gekregen.. Drink al valeriaanthee en probeer inderdaad goed door m'n neus in te ademen en uit door m'n mond. Ga zo m'n huidige werk opzeggen, dan is morgen m'n laatste dag. Scheelt ook weer zorgen hoop ik :)
<<

Anoniem 77

Bericht 21 Okt 2013 15:34

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Ik heb wel eens natuurlijke druppels gebruikt. Ik weet helaas niet meee hoe het heet, maar het werkte super goed! Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar als je eenmaal daar bent zal dat vast een stuk minder zijn!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 21 Okt 2013 16:03

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Bij mij werkte Valeriaan alleen maar averechts dus als je er nu weinig van merkt is daarmee stoppen ook nog het overwegen waard
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Okt 2013 16:15

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Ik heb bach rescue remedy spray, een homeopatisch middel om op je tong te sprayen. Dat helpt vaak wel als ik me zo voel om iets rustiger te worden.

Verder lijstjes maken, ontspanningsoefeningen doen en veel buiten lopen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 21 Okt 2013 16:42

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Meezingen met Abba!
<<

Anoniem38

Bericht 21 Okt 2013 17:06

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Mindfulness oefeningen doen!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Okt 2013 21:37

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Haha goede tip SG :)

Bedankt voor alle tips. Komt echt met vlagen bij mij, voel me nu prima op hoofdpijn na. Lijstjes maken probeer ik inderdaad al.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 22 Okt 2013 00:27

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Voor dat soort "stress en spanning" heb ik een aantal keer Valdispert gebruikt.
Afbeelding
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 22 Okt 2013 01:44

Re: Welk middel tegen zenuwen?

Spannend! Klinkt als een hele leuk uitdaging. Bij mij helpt buiten lopen echt goed, met stipt op 1. Misschien ook een leuk idee wat voor afleiding zorgt: komende dagen een lijstje maken met typische to do things in NL en die vervolgens in de laatste weken uitvoeren? Dus nog een broodje frikandel/kroket eten, overlevingspakket maken (met drop, stroopwafels, kruidnoten etc, als dat door de douane mag), grachtentour in Amsterdam/Utrecht, vrienden en familie bezoeken, steengrillen, noem maar op.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers