Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ondersteunend middel bij afvallen

<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 06 Nov 2016 17:58

Ondersteunend middel bij afvallen

Meiden ik ben al een tijdje bezig met gezond eten (geen dieet) en meer bewegen omdat ik blijvend naar een gezond gewicht wil. Nu vroeg ik mij af of er meiden zijn die goede ervaringen hebben met een ondersteunend middel. En wat is absolute onzin?
<<

Anoniem202

Bericht 06 Nov 2016 19:26

Re: Ondersteunend middel bij afvallen

Wat bedoel je met een ondersteunend middel? Van die zogenaamde detoxthee of een fatburner ofzo?
In mijn ogen is het allemaal onzin en zul je gewoon geduld moeten hebben, en er wat voor moeten doen (bewegen) en laten (minder junkfood eten).
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Nov 2016 21:05

Re: Ondersteunend middel bij afvallen

Eens met Phoebe. Minder innemen dan je verbrandt.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Nov 2016 21:06

Re: Ondersteunend middel bij afvallen

Beter is andersom btw, meer verbranden dan je inneemt :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem221

Bericht 06 Nov 2016 21:36

Re: Ondersteunend middel bij afvallen

Ik geloof niet zo in middeltjes die helpen bij het afvallen. En ik ben het eens met UN en Phoebe. Zelf kies ik ervoor om alles te eten wat ik lekker vind, maar om er minder van te eten. Helpt heel goed.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 06 Nov 2016 21:37

Re: Ondersteunend middel bij afvallen

Ik zou het vooral zoeken in natuurlijke middelen. Voldoende drinken doet al heel veel, mits gecombineerd met een juist voedingspatroon. In mijn ervaring is er niet één ding te noemen dat zorgt dat je gaat afvallen, het is echt de combi van eten, drinken en bewegen. Krijg je begeleiding of volg je zelfstandig een nieuw patroon?
<<

Anoniem197

Bericht 06 Nov 2016 21:49

Re: Ondersteunend middel bij afvallen

Ik zou bang zijn dat je daarna mega veel weer aankomt of dat het schadelijk is voor je lichaam.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Nov 2016 10:04

Re: Ondersteunend middel bij afvallen

Er is geen magisch middel (helaas). Als dat er was, dan ging iedereen daar wel aan. Je moet geduld hebben en de juiste keuzes maken. Dat is het enige dat er te doen valt: en je beseffen dat de een nu eenmaal sneller afvalt dan een ander.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers