Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 19 Okt 2013 08:53

Re: najaar 2013 mama's!

Nou op jullie reageren,

Nillis, ik snap dat het druk is met 2 kids, je moet er nog helemaal een ritme in krijgen. Fijn dat wel alles goed gaat met jullie!

Filoria, hoe is het nu met je? Het is wel spannend zeg.

Suus, wat een knapperd zeg! Is de verkoudheid al weg? Hoe was de bruiloft? En dan zonder e, hoe vond je dat?

Saszle, jij ook al zo,n knapperd! Wel fijn dat jeje jezelf zo goed voelt!
Mooie naam heeft ze gekregen en wat is je bevalling snel gegaan zeg!

Aardbei, en als je nu gaat bevallen moet je dan nog iets speciaals doen of niet? Ik had je buikfoto ook gezien mooie buik hoor! Ennuh gefeliciteerd met je rijbewijs goed zeg!

Dolphine, gefeliciteerd met je zoon! Feest ze vandaag! Wat krijgt ie? Geniet lekker van je verlof en van de herstvakantie met je zoon. Hier is de vakantie weer voorbij maandag kan ie weer naar school. Ik heb daar echt geen zin in hihi.

Exo, ben je al helemaal klaar met alles? Wanneer begint jouw verlof?

Valerie, wat heerlijk zeg een massage! Ik heb mijn ticker aangepast doet ie het nu wel? Hoe was de groeiecho? Fijn dat alles klaar staat en dat jij er ook helemaal klaar voor bent?

Pff hopelijk niemand vergeten.

Fijn weekend allemaal!
Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:00

Bericht 19 Okt 2013 21:35

Re: najaar 2013 mama's!

Bruintje beer: Wat vervelend dat er steeds meer klachten bijkomen... Hoop voor je dat de kleine man zich zo snel mogelijk zal aandienen, maar voorlopig moet hij nog heel eventjes blijven zitten hoor!

Filoria: Wow, dat is snel!! Ben benieuwd wat je verhaal is!

Dolphinne: Was het feestje leuk vandaag? Is je mannetje lekker verwend?

Exo: Is thuis bij jullie alles al af? Anders lekker je energie daar in steken :)

Nillis: Ben benieuwd naar de foto! In ieder geval fijn om te horen dat alles goed gaat bij jullie

Kwebbeltje: Oh wat vervelend zeg, dat het eventjes zo slecht met hem ging. Gelukkig gaat het nu weer goed met hem. Wat zal dat inderdaad genieten zijn, lekker die twee kereltjes samen te zien. Hoop dat het vanaf nu een tijdje genieten blijft voor jullie! Het enige wat ik nu 'anders' moet doen is gaan liggen als mijn vliezen breken. Dat heeft er geloof ik mee te maken dat de navelstreng anders onder de baby terecht kan komen??
Afbeelding
Afbeelding
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 21 Okt 2013 08:32

Re: najaar 2013 mama's!

Filora, wat moest jij je vroeg melden vandaag zeg! Veel succes en plezier :) Spannend!!
Make happy memories
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 21 Okt 2013 08:37

Re: najaar 2013 mama's!

Goeiemorgen ladies,

Succes filoria!


Aardbei,oke nou hopelijk daalt die kleine toch nog in voor je en anders gewoon gaan liggen. Daar ga ik wel vanuit, het is zo leuk die 2 kinders. Het lijkt wel of die kleine er altijd al was gek he


Hier is jammer genoeg de herfstvakantie weer voorbij , vond het vorige week wel fijn even rust geen uur of tijd voor W en even gewoon tijd samen met mijn kindjes. Vandaag lekker een aanrommeldagje met de kleine, morgen middag weer kraamviste.

Valerie, hoe is het met jou allemaal?

Gr kwebbeltje
Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:00

Bericht 21 Okt 2013 08:45

Re: najaar 2013 mama's!

Succes Filoria!!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 21 Okt 2013 09:49

Re: najaar 2013 mama's!

Aardbei: Dat is wel lief dat je zijn brood smeert. Dat doe ik af en toe (niet te vaak anders went het en nu waardeert hij het echt nog ;). Hopelijk voel je je weer wat beter, want ziek zijn is zo vervelend.

Bruintje Beer: Wat vervelend dat je al die kwaaltjes hebt. Dan snap ik ook wel dat je klaar bent met zwanger zijn. Gelukkig is het aftellen begonnen.

Dolphine: Wat fijn dat ze goed groeit en je daardoor terug bij de vk mag. Is toch prettiger dan in het ziekenhuis waar je echt een nummertje bent.

Exo: Nu je energie over hebt zou ik echt alles klaar maken voor de baby (en eventuele andere dingen in huis waar je, straks als de baby er is, niet aan toekomt). Ik dacht ik wacht er wel even mee tot de laatste weken zodat ik dan wat te doen heb, maar nu is m'n energie weg. (Gelukkig is het meeste al gedaan).
Wat betreft ons kleine meisje, denk ik ook dat het gewoon haar bouw is. In onze fam is iedereen klein en tenger. Mijn nichtje heeft het eerste jaar ook onder controle gestaan omdat ze zo afweek van de norm maar die is kerngezond maar gewoon petite.

Kwebbeltje: Ach vervelend dat L opgenomen moest worden. Wel heel fijn dat het nu weer goed is, maar dat lijkt me toch wel even stress geven.
Wel lekker lijkt me dat, dat je af en toe kraamvisite hebt, afgewisseld met tijd met de baby alleen. Hebben jullie al veel visite gehad?
Je ticker doet het nu wel. Op de vorige blz. staat een reactie van hoe de groeiecho was (te klein), dus straks naar het zkh voor een ctg scan (al beweegt de baby echt prima) en donderdag weer een groeiecho. Afhankelijk van of ze dan wel goed groeit gaan ze bepalen of ik moet worden ingeleid.
Make happy memories
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 21 Okt 2013 17:20

Re: najaar 2013 mama's!

@Filoria, succes daar! Is er al nieuws te melden? Spannend zeg!

@Kwebbeltje, dat is even een vervelende start zo zeg. Maar gelukkig zijn jullie nu gewoon thuis en kun je genieten van je twee ventjes. Grappig dat het voelt alsof het nooit anders was. Hopelijk gaat het snel beter met je.

@Nillis, ik ben benieuwd naar een foto, maar kan me voorstellen dat het druk is. Ik heb met een ventje al nauwelijks de tijd om hier te reageren.

@Exo, lekker zeg ook verlof! Kun je lekker alles op je gemakje uitzoeken, klaarzetten en regelen.

@Dolphinne, vermaak je je nog in je verlof? Is alles al een beetje klaar voor de komst van de kleine?

@BB, vervelend al die kwaaltjes, dat maakt het wel minder leuk. Hopelijk kun je er toch een beetje van genieten.

@Aardbei, hoe was het bij de VK vandaag? En nog gefeliciteerd met je rijbewijs! Goed gedaan zo vlak voor de komst van jullie kleine.

@Valerie, klinkt toch wel naar zo al die extra controles. Goed dat ze er zijn, maar je zou er toch de zenuwen van kunnen krijgen. Gelukkig ben je er zelf vrij nuchter onder, ook voor de baby het beste denk ik. Maar niet echt relaxed zo.

@Suus, hoe is de bruiloft verlopen en het gescheiden zijn van E.? En is ze al minder verkouden? Hier is L. ook verkouden. Zielig hoor. En ook irritant als je hem hoort ademen, denk elke keer, snuit nu gewoon even, dan ben je het kwijt. maar dat werkt helaas niet zo... Mooi meisje trouwens!

@sazzle, mooie naam van jullie meisje! En wat fijn dat het zo goed gaat. Lekker.

Zo dat waren de laatste paar pagina's. Ik ben helemaal bijgelezen en heb hopelijk ook op iedereen gereageerd.
Hier gaat het goed. L. gaat hartstikke goed. Hij woog bij de laatste keer wegen 5350 gram. Dat is bijna 2 kilo meer dan zijn geboortegewicht. Best bijzonder dat dat allemaal van mijn borstvoeding komt. Mooi systeem dan. (al is het ook vreselijk zwaar en pittig geweest en heb ik het bijltje al meerdere malen bijna bij neergegooid).
Hij is nu alweer 10 weken. Volgende week naar het CB voor de eerste prikken. Ik ben benieuwd of ik het droog ga houden.... :wink:

Hoe gaat het met de andere mama´s?
augustus 2013
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 21 Okt 2013 20:17

Re: najaar 2013 mama's!

Ik zit de hele tijd dit topic in de gaten te houden of er al nieuws is over Filoria.
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 21 Okt 2013 20:30

Re: najaar 2013 mama's!

Hallo allemaal! We leven nog! :redface: We hebben een aantal weken problemen gehad met ons internet, en verder is het hier aardig chaotisch geweest waardoor hier reageren er steeds bij inschoot. Ik heb niet teruggelezen, want dat waren echt teveel pagina's! Ik ga het vanaf nu weer een beetje proberen bij te houden.

Hier gaat het wel redelijk. We hebben een aardig heftige kraamtijd achter de rug. Maes is geboren met 2720 gram en 43 centimeter, volgens de verloskundige en de kinderarts was hij een randprematuur. Daardoor was hij de eerste weken niet wakker te krijgen voor voedingen, en helaas ook niet sterk genoeg om zelf bij me te drinken. Sowieso moest hij al vanaf zijn geboorte bijgevoed worden van de kinderarts, omdat hij zo klein was. Daarnaast had hij ook flinke hoofdpijn en was hij misselijk van de vacuumpomp, dat werkte ook niet echt mee dus. Ook werd hij na een aantal dagen flink geel, en was er nog sprake van dat hij terug naar het ziekenhuis moest, maar gelukkig waren de waardes net binnen de marges, en mochten we thuisblijven! Omdat het hem niet lukte om goed bij mij te drinken wilde de verloskundige daarom dat ik begon met kolven om de productie op gang te brengen. Had ik dat maar nooit gedaan, want ik blijk last te hebben van behoorlijke overproductie. De dag nadat ik begon met kolven zat ik al tegen een borstontsteking aan, en leek het wel of ze een flinke d-cup in mijn kleine b-cup hadden proberen te proppen. Ik kolfde toen ook met ongeveer 10 minuten 250cc, en toen waren mijn borsten nog steeds niet leeg. Gelukkig kon op dag 6 de lactatiekundige komen, en die heeft ons een tepelhoedje aangeraden, en een plan om de overproductie aan te pakken. Gelukkig dronk de kleine man gelijk goed met het tepelhoedje! Hij was gewoon niet sterk genoeg om zelf bij me te drinken. Na een week of 4 was ik ook helemaal van het kolven af! Ik heb nog steeds teveel melk, en het loopt ook nog veel harder dan hij het aankan, maar door blokvoeden en af en toe met de hand wat weg te laten lopen kunnen we het aardig in de hand houden! Helaas lukt het hem nog steeds niet om zonder tepelhoedje te drinken, maar ik ben allang blij dat het verder wel goed gaat, en hij er super op groeit!

Zelf heb ik helaas nog aardig last van mijn knip, die nog steeds niet helemaal dicht is. Flink balen, maar gelukkig gaat het langzaam maar zeker steeds beter. Daarnaast ben ik aardig op van het slaapgebrek. Maes komt regelmatig om de 2 uur voor een voeding 's nachts, en aangezien ik zo een uur bezig ben met een voeding en uitbuiken (hij spuugt veel, een heeft veel last van zuur wat omhoogkomt, dus hij moet na de voeding minimaal een half uur rechtop gehouden worden) slaap ik helaas maar heel weinig 's nachts. Gelukkig maakt dat lieve bekkie een hoop goed! :yes:

Ga kijken of ik een dezer dagen mijn bevallingsverhaal ook eens op papier kan zetten.

*weg*
Laatst gewijzigd door Stitch op 17 Feb 2014 16:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Anoniem16

Bericht 21 Okt 2013 21:59

Re: najaar 2013 mama's!

Aaah wat een mooierd. Hij oogt zo niet echt heel klein maar wel heeel schattig.
<<

Anoniem272

Bericht 21 Okt 2013 23:11

Re: najaar 2013 mama's!

Onze mooie dochter Imme is vanochtend om 11.30 geboren en weegt 3700 gram. Ik heb een spoedkeizersnede gehad omdat de placenta vroegtijdig losliet. Naar omstandigheden maken Imme en ik het allebei goed! We zijn de komende dagen in een academisch ziekenhuis, waar ze nu nog hulp krijgt met ademhalen. Hopelijk morgen niet meer. Dan kan ik haar ook gaan voeden. Ik kolf nu melk af. Het was een heftige dag!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 21 Okt 2013 23:21

Re: najaar 2013 mama's!

Gefeliciteerd Filoria!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

anoniem213

Bericht 21 Okt 2013 23:22

Re: najaar 2013 mama's!

Gefeliciteerd Stitch en Filoria, veel geluk!
Edit: Oh ik zie dat jij al een maand geleden bevallen bent, Stitch. Nou destijds heb ik je niet gefeliciteerd :clown:.

Wat een schatje, Stitch. Hopelijk kun je snel wat bijslapen.

Filoria, ik hoop dat je dochter snel van de beademing mag. Ik schrok even van je bericht, ik dacht echt dat jij pas een week of 22 zwanger zou zijn! Maar ze is er gewoon al en op een normale termijn. Veel plezier met z'n vieren!
Laatst gewijzigd door anoniem213 op 21 Okt 2013 23:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:00

Bericht 21 Okt 2013 23:25

Re: najaar 2013 mama's!

Gefeliciteerd Filoria! Klinkt wel heftig. Hoop dat je morgen je meisje lekker bij je kunt nemen!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 22 Okt 2013 07:33

Re: najaar 2013 mama's!

Lief dat je een topic hebt gemaakt voor me Aardbei. Het was zeker heftig allemaal ja. Het ene moment zat ik nog lachend weeën weg te puffen met mijn man, het volgende moment stonden er 5 dokters om me heen omdat het hartje van onze dochter plotseling veel te traag klopte. Voor ik het wist was ik op de OK. Er was geen tijd om de ruggeprik goed te laten inwerken, dus ik heb nog best wat gevoeld van de keizersnede. Daarna is I. direct meegenomen door de kinderarts. We kregen haar niet eens te zien. Ze schijnt helemaal wit en slap geweest te zijn en reageerde in eerste instantie nergens op. We mochten wat uurtjes later pas even bij haar kijken. De kinderarts was toen al wat meer tevreden, maar wilde haar wel in een academisch ziekenhuis hebben omdat ze daar meer kunnen doen voor kindjes die zuurstofgebrek hebben gehad bij de geboorte. We zijn toen met twee ambulances naar een ander ziekenhuis gereden. We worden hier erg goed verzorgd, maar ik kan niet wachten tot we naar huis mogen.
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:00

Bericht 22 Okt 2013 08:53

Re: najaar 2013 mama's!

Oh bah wat zullen jullie in angst gezeten hebben. Ik hoop dat ze niks overhoud aan het zuurstoftekort (kunnen ze dat al zien?) en dat jullie lekker snel naar huis mogen met de kleine meid. Wat een rotstart zo!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:00

Bericht 22 Okt 2013 09:07

Re: najaar 2013 mama's!

Valerie: dat doe ik ook alleen als ik echt zo vroeg wakker ben hoor, vaak probeer ik toch in bed te blijven ;) hoe was de ctg?

Pomodori: leuk om weer eens wat van je te lezen! Wat een lekkere flinke knul is het al. Heerlijk dat hij het zo goed doet!

Stitch: wat een vervelende start hebben jullie gehad zeg. En het zal wel zwaar zijn nu ook nog snachts met de voedingen. Maar wat een knap kereltje is het toch ook, dat kleine hummeltje maakt vast alles goed.

All: gisteren weer op controle geweest en deze kleine ligt nog net zo hoog als altijd, best wel balen. De verloskundige gaf ook aan dat dat vaak wel een teken is dat het nog een tijdje gaat duren...
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 22 Okt 2013 09:54

Re: najaar 2013 mama's!

@stitch, wat een lief mannetje, zo klein nog. Maar wat een gedoe met de borstvoeding zeg! Knap dat je nog steeds ermee bent door gegaan.

@filoria, gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een verhaal zeg. Klinkt best naar zo. Hopelijk mag ze snel van de beademing af en kunnen jullie naar huis.

@aardbei, dwarse kleine die van jullie. L is nooit ingedaald geweest. Maar toch 3,5 week te vroeg geboren. Hij moest die dag dan ook een enorme reis maken om geboren te kunnen worden. Hij lag wel al met zijn koppie de goede kant op.
augustus 2013
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 22 Okt 2013 10:13

Re: najaar 2013 mama's!

@ Filoria, hier nogmaals gefeliciteerd. Heel heftig allemaal. Hopelijk knappen jullie snel op en mogen jullie naar huis.

@ Aardbei, hier was ook een kleine niet ingedaald, maar is met bevalling helemaal goed gekomen. Na het breken van mijn vliezen in 1 uur en 10 min bevallen. Zal snel mijn bevallingsverhaal plaatsen.

@ Stitch, heftig allemaal, maar wat fijn dat het voeden nu goed gaat en dat hij goed aankomt. Nachtrust komt hopelijk snel weer wat terug.

@ Valerie, hoe was de groeiecho en is er al wat afgesproken.

@ Doplhinne, geniet je lekker van je verlof en hefstvakantie van D?

@ all, hier gisteren mijn eerste dagje alleen met de kids gehad en beide waren echt super relaxed. Gelukkig! Zag er best tegenop. Straks met mijn mannetje naar het bureau om even te wegen en de navel aan te stippen, want die blijft nog steeds een beetje nat. Nu even snel een was wegstrijken, want kleine man ligt nu nog rustig in bed.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 22 Okt 2013 10:57

Re: najaar 2013 mama's!

Stitch, wat een heftige weken zeg! Gelukkig gaat het steeds beter :hug: Wat een prachtig mooi kereltje!

Filoria, gefeliciteerd met jullie dochter!!! Erg naar dat het zo moest lopen, maar gelukkig is ze er nu.

Nillis, wat een dropje :heart: Fijn dat het goed gaat, ondanks dat je er even tegenop keek.

All, hier gaat het prima. Kleine druktemaker houdt me behoorlijk uit m'n slaap en is volgens mij de afgelopen week meerdere keren gedraaid. Ik voel steeds veel gewoel beneden, dus ik heb het idee dat het hoofdje niet altijd naar beneden ligt (of een handje naast het hoofd?).
Gister moest ik naar de tandarts voor controle, maar mijn vulling is vorige week (leuke timing) gebroken. De tandarts wilde me niet verdoven, wilde geen risico's nemen, dus ik heb even liggen creperen van de zenuwpijn (hij moest helaas even boren en daarna schoon-/droogblazen, auuuuuw!) en ik ging bijna knock-out, maar nu zit er een noodvulling in en heb ik nergens last meer van.
Aanstaande maandag heb ik controle en krijg ik de liggings-/groeiecho. Ik ben benieuwd!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 22 Okt 2013 11:00

Re: najaar 2013 mama's!

@ Stitch: Dat klinkt als een heftig begin voor jullie! En nog steeds zwaar zo te lezen. Gelukkig dat Maes met tepelhoedje wel goed drinkt. Maar elke 2 uur een voeding 's nachts, poeh, kan me voorstellen dat je erg moe bent!
Wat een mooie foto's van je mannetje!

@ Filoria: Gefeliciteerd met jullie dochter! Maar wat een heftige start. Hopelijk herstellen jullie gauw!

Op de rest reageer ik later, want E. heeft honger en typ nu met een hand :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:00

Bericht 22 Okt 2013 12:04

Re: najaar 2013 mama's!

Exo: Dat zou heel makkelijk een handje kunnen zijn hoor. Die van mij bewerkt me ook regelmatig met haar handen down under. Echt van dat gefriemel voel je dan. Af en toe trouwens ook gewoon flinke beuken in mijn blaas ofzo :wink: En brrrrr die tandartsafspraak klinkt echt verschrikkelijk. Nog veel last gehad van napijn?

Pomodori: Ok, deze ligt gelukkig ook wel goed met haar kopje voor het bekken, alleen niet erin... nouja, meer dan afwachten kan ik toch niet, maar hoop toch dat ze een stukje van die enorme reis toch alvast voor de bevalling aflegt :wink:

Nillis: Oh wat een mooierd zeg! Succes straks bij het cb.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 23 Okt 2013 10:56

Re: najaar 2013 mama's!

Filoria, gefeliciteerd met jullie dochter! Maar poeh, wel heftig zeg. Kan je het al een beetje bevatten allemaal? Hoe gaat het nu met jullie meisje? Hopelijk is ze ondertussen van de beademing af! En hopelijk kunnen jullie snel saampjes naar huis, en lekker genieten met zijn 4-tjes! :hug:

Printje, ik hoor idd wel vaker dat hij helemaal niet zo klein lijkt op foto's, maar in het echt was het echt een minimannetje. Gisteren had hij voor het eerst iets in maatje 56 aan! :yes:

Aardbei, die kleine man maakt idd een hoop goed! Ik ben helemaal verliefd! :heart: Maes was tijdens de bevalling ook nog niet ingedaald, dat is pas tijdens het persen gebeurd. Hij is dan wel na anderhalf uur persen gehaald met de vacuumpomp gehaald, maar dat komt doordat ik ingeleid ben en een ruggeprik heb gehad waarschijnlijk. Zolang jullie meisje maar met het hoofdje naar beneden blijft liggen, moet het wel goedkomen toch?

Pomodori, het is inderdaad wel zwaar geweest (en nog steeds) met de borstvoeding, maar ik heb er niet een keer (serieus) over gedacht om ermee te stoppen. Ik wil het eigenlijk minimaal een half jaar volhouden, en het liefst tot het jaar. Dat hij het er zo goed op helpt gelukkig wel mee om het vol te houden! En toen we in het begin nog moesten bijvoeden (met kunstmelk), en hij 1 keer borstvoeding had gehad, weigerde hij daarna de flesvoeding helemaal, dus hij vind het van mij ook gewoon lekkerder :wink:

Nillis, jij ook nog gefeliciteerd met jullie mannetje! Lekker ding is het hoor! Fijn dat het goed ging zo voor het eerst met zijn 3-en. Hoe vind de grote zus het allemaal?

Exo, wat vervelend van de tandarts! Wel fijn dat je er nu geen last meer van hebt.

Suus, jij ook gefeliciteerd nog met jullie meisje! Hoe gaat het bij jou?
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 23 Okt 2013 10:58

Re: najaar 2013 mama's!

Pomodori, heel relaxed is het niet, maar ik vind het eigenlijk ook wel heerlijk dat we nu elke week een echo krijgen. De ctg scans mogen van mij wel overgeslagen worden, die duren zo lang (en ik voel de baby goed dus heb niet het idee dat telkens aan de scan dan zo nodig is).
Wat goed dat je toch telkens bent blijven doorzetten met borstvoeding. Idd heel mooi/bijzonder dat het leven op zo'n manier werkt en je baby er van kan leven/groeien.
Tot wanneer heb jij nog verlof?

Stitch, wat balen zeg dat de start niet zorgeloos was. In ieder geval fijn om te lezen dat hij inmiddels wel sterk genoeg is om uit je borst te drinken.
Niet voor niets dat baby's er zo schattig uitzien (anders zou het vast lastig vol te houden zijn met al dat slaapgebrek). Leuke foto's ook!

Filora, ook hier nogmaals gefeliciteerd. Heftige bevalling zeg! Wat een stress moet dat jullie hebben gegeven. Hopelijk mogen jullie snel naar huis en heeft ze niks van het zuurstofgebrek overgehouden. Knuffel voor jou.

Aardbei: de scan was goed. Morgen gelukkig alweer een echo :). Wow nog 2 weekjes en dan zijn wij aan de beurt!

Nillis: de groeiecho staat op de vorige blz. beschreven (te klein, nu kijken of ze deze week genoeg groeit, zo ja dan elke week een groeiecho, zo nee dan wrs ingeleid worden). Morgen krijgen we de groei echo en weten we of ze goed is aangekomen.
Is het straks de 1e x dat je met hem naar het cb gaat? Wat een schatje is het trouwens. Fijn dat het een relaxed dagje was met alleen de kindjes.

Exo: Ik heb soms ook het idee dat de baby alle kanten op gaat maar volgens de echo is ze toch echt ingedaald.
Oei, dat klinkt heel pijnlijk. Op zich goed dat ze er rekening mee houden, maar een plaatselijke verdoving kan echt geen kwaad (foto's wel). Maar gelukkig ben je er nu vanaf.
Fijn dat je maandag weer een echo hebt, weer iets om naar uit te kijken :). Lukt het al iets meer om je energie kwijt te raken?
Make happy memories
<<

Anoniem315

Bericht 23 Okt 2013 11:04

Re: najaar 2013 mama's!

Naam...................leeftijd....Uitgerekende datum..Hoeveelste kindje........Bijzonderheden

Novalee.................28/32.....2 september...........2e...........................een dochter!
geboren 17 september!
Pien.....................28/31.....2 september...........2e...........................een zoon!
geboren 17 september!
_Jet.....................33/32.....5 september...........2e............................surprise! Een meisje!
geboren 10 september!
Pomodori...............31/35.....6 september...........1e............................een zoon!
geboren 12 augustus!
Rioolspook.............27/24......8 september..........1e............................een dochter!
geboren 6 september!
Suus....................32/28......22 september.........1e............................surprise! een meisje!
geboren 26 september!
Stitch...................25/31......24 september.........1e............................een zoon!
geboren 10 september!
Tummy.................27/.........24 september.........1e............................een dochter!
geboren 1 oktober!
Nillis....................31/32......26 september.........2e............................surprise! een jongen!
geboren 7 oktober!
Catgirl85...............28/36......28 september.........2e............................surprise!
geboren 15 september!
Sazzle..................25/34......30 september.........1e............................een dochter!
geboren 7 oktober!
Kwebbeltje.............31/34......30 september.........2e............................een zoon!
geboren 30 september!
Fenix...................24/44......9 oktober..............1e............................een dochter!
geboren 26 september!
Filoria..................26/35......28 oktober.............2e............................een dochter!
geboren 21 oktober!
Star007.................25/27......30 oktober............2e............................een zoon!
geboren 2 oktober!
Aardbei.................26/27......5 november...........1e............................een dochter!
Valerie...............................8 november...........1e............................een dochter!
Yes1984................31/28......10 november..........2e............................surprise!
Bruintje Beer..........31/31......29 november..........3e............................een zoon! moet bevallen in het zh
Exogenesis.............27/27......30 november......... 1e............................surprise!
Dolphinne..............28/33......30 november..........2e (1e voor vriend).........een dochter!

Aardbei, jij bent aan de beurt :yes:
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers