Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2016 19:17

Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Mijn vriend en ik willen een schoonmaakster. We komen zelf gewoon nauwelijks toe aan schoonmaken en het is hier een gore bende, dus er moet snel iemand komen. Waar vind ik een betrouwbare schoonmaakster? Waar hebben jullie er één gevonden? Ik ben ook een beetje huiverig om een vreemde in huis te halen, maar daar ontkom ik natuurlijk niet aan ;) (hoewel m'n schoonmoeder het volgens mij ook best zou willen doen, maar daar zit ik dan eigenlijk weer niet op te wachten.

Ik maak er gewoon een vragenlijstje van:
- Waar heb je je schoonmaakster gevonden?
- Hoe vaak komt ze en hoeveel uur per keer?
- Hoeveel betaal je haar per uur?
- Is dit zwart of wit?
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Okt 2016 19:20

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

ik heb het zelf wel gedaan bij mensen. keer via facebook een oproep waar ik gereageerd had. En via via

Ik maak er gewoon een vragenlijstje van:
- Waar heb je je schoonmaakster gevonden?
- Hoe vaak komt ze en hoeveel uur per keer? meestal 3 uur en dan om de week
- Hoeveel betaal je haar per uur? ik kreeg 10 euro per uur
- Is dit zwart of wit? zwart
Afbeelding
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 26 Okt 2016 19:26

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

- Waar heb je je schoonmaakster gevonden?
Viavia. Ik heb bij de sportschool en een paar bekenden laten vallen dat ik wel een schoonmaakster zocht en al snel kwam iemand met haar naam.
Ik heb haar bij mij thuis uitgenodigd en met haar overlegd wat ik graag wilde en hoeveel tijd ze daarvoor nodig had (ik had zelf ook al een idee wat ik wilde). Ook gevraagd waar ze nog meer schoonmaakte en ze had zoveel andere adressen, dat ik gerustgesteld was. Ik was ook huiverig om mijn sleutel af te geven, maar het voelde wel goed, dus vond het niet zo erg.

- Hoe vaak komt ze en hoeveel uur per keer?
1x per 2 weken, 2 uur per keer. Ik heb geen groot huis, geen huisdieren en ben weinig thuis, dus dit is voldoende. Ze doet dan de woonkamer (stof afnemen), hele huis stofzuigen (2 slaapkamers en een kleine kamer + woonkamer/keuken + gang), bed van schoon beddengoed voorzien en badkamer. 1x per 4 weken dweilt ze en maakt ze de keuken schoon en af en toe de ramen.

- Hoeveel betaal je haar per uur?
12,50 per uur. Volgens mij is dit redelijk gemiddeld. Mijn moeder betaalt 14,- aan die van haar

- Is dit zwart of wit?
zwart
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 26 Okt 2016 19:30

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

- Waar heb je je schoonmaakster gevonden? Via de app nextdoor
- Hoe vaak komt ze en hoeveel uur per keer? 2 uur per week. Alleen de grote dingen doet ze.
- Hoeveel betaal je haar per uur? 12
- Is dit zwart of wit? Zwart
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2016 20:23

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Ik heb net een oproep gedaan in zo'n FB-groep van hier in de streek en iemand heeft al gereageerd (kan de pb alleen nergens vinden). Ben benieuwd!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem249

Bericht 26 Okt 2016 20:24

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Bliss schreef:Mijn vriend en ik willen een schoonmaakster. We komen zelf gewoon nauwelijks toe aan schoonmaken en het is hier een gore bende, dus er moet snel iemand komen. Waar vind ik een betrouwbare schoonmaakster? Waar hebben jullie er één gevonden? Ik ben ook een beetje huiverig om een vreemde in huis te halen, maar daar ontkom ik natuurlijk niet aan ;) (hoewel m'n schoonmoeder het volgens mij ook best zou willen doen, maar daar zit ik dan eigenlijk weer niet op te wachten.

Ik maak er gewoon een vragenlijstje van:
- Waar heb je je schoonmaakster gevonden? via via. Ik heb rondgevraagd bij vrienden en collega's. Daar kwamen wat namen uit die ik heb gebeld. Zij was de eerste op m'n lijstje die tijd had dezelfde week.
- Hoe vaak komt ze en hoeveel uur per keer? 1x in de 2 weken. Ze komt 3 uur. We hebben een heel klein appartement.
- Hoeveel betaal je haar per uur? 12,50 euro
- Is dit zwart of wit? zwart
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Okt 2016 20:28

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Het is onze overbuurvrouw.
Ze komt 1x per week 2 uur.
12.50 per uur.
Zwart.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2016 20:37

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Ha, die vrouw van FB komt maandagavond kennismaken! Ze vraagt 11 euro per uur, prima bedrag! En het mooiste is dat ze aanbood om eerst een keer twee uur voor niks schoon te maken om te kijken of het klikt. Topidee! :D
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 26 Okt 2016 20:43

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Nice, goed geregeld!
<<

anoniem213

Bericht 26 Okt 2016 20:48

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Bliss schreef:Ha, die vrouw van FB komt maandagavond kennismaken! Ze vraagt 11 euro per uur, prima bedrag! En het mooiste is dat ze aanbood om eerst een keer twee uur voor niks schoon te maken om te kijken of het klikt. Topidee! :D

Ook slim van haar, kan ze gratis je huis leeghalen :p. Nee, heel flauw, ik ben benieuwd of het klikt. Fijn zo snel!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2016 21:12

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Nouhou, niet zeggen! Eerst maandag maar eens kijken waar voor type het is. M'n vriend is aan het sporten en weet nog van niks haha. (Wel dat ik aan het rondkijken was hoor!)
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Okt 2016 09:10

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

- Waar heb je je schoonmaakster gevonden? De vorige eigenaar van het huis had haar al als schoonmaakster. We hebben toen haar contactgegevens overgenomen. Ze kende het huis dus al. Dat vond ik heel prettig.
- Hoe vaak komt ze en hoeveel uur per keer? Ze komt eens in de twee weken 4 a 5 uurtjes. Precies genoeg om de kamers die we gebruiken schoon te maken.
- Hoeveel betaal je haar per uur? 15 euro per uur. Ze wil eens in de maand betaald worden, dus dat is 120 euro dan.
- Is dit zwart of wit? zwart

Fijn dat je iemand gevonden lijkt te hebben! 11 euro per uur lijkt me mooie prijs!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Okt 2016 10:51

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Wow er reageren vet veel mensen op mijn oproep, maar heb verder nog met niemand contact opgenomen. Ook weinig zin om eerst allerlei mensen langs te laten komen. Als ik hier maandag een goed gevoel bij heb, ga ik gewoon met haar in zee denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 27 Okt 2016 10:54

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Ik zie dat soort oproepen ook regelmatig voorbij komen op de Facebookgroep hier. Je word volgens mij echt overladen met reacties.
Zou ook gewoon maandag afwachten en als het dan klikt en je hebt er een goed gevoel over, dan zou ik gewoon met haar in zee gaan. Je kunt wel vijf mensen uitnodigen op gesprek, maar daar zou ik zelf ook niet echt behoefte aan hebben denk ik.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Okt 2016 15:31

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Ooh krijg net een mail van die vrouw dat ze haar been gebroken heeft en de komende zes weken onder de pannen is. Balen!! Vanvond maar eens kijken wie me dan nog meer geschikt lijkt. Keus genoeg in elk geval :)
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Nov 2016 11:22

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Gisteravond is er iemand langs geweest en ze begint vrijdag :cheering: Nu al zin in een schoon huis!
Ze rook zelf trouwens niet al te fris :laughcry: Maar ze heeft veel ervaring in de thuiszorg, dus volgens mij weet ze wel van aanpakken. Hoop alleen niet dat het huis naar haar gaat ruiken haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Nov 2016 11:24

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Haha ieuw, dat lijkt me niet fijn inderdaad.
Lijkt me dat je dat gauw genoeg ruikt als je binnenkomt. Maar dat moment dat je binnenkomt en je huis is schoon is wel echt heeerlijk hoor! Geniet er van :)
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Nov 2016 11:27

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Haha ze komt 's morgens, dus misschien ruikt ze dan nog wel fris én ik kom toch pas 's avonds thuis ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Nov 2016 11:29

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

We betalen deze trouwens 12,50. Jammer van die andere vrouw die voor 11 euro wilde komen, maar ja, weinig mensen doen het voor zo weinig geld volgens mij.
❤ 7 juni 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Nov 2016 20:08

Re: Waar vind je een schoonmaakster? (vragenlijstje)

Hoe was je huis, Bliss?

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers