Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schuine lok of pony

<<

Anoniem250

Bericht 04 Nov 2016 11:48

Schuine lok of pony

Of is dat heel erg uit een schuine lok? Ik ben veel en snel afgevallen en zit aantal kilo onder mijn ideale gewicht. Dat zie je aan mijn hoofd vind ik. Nu dacht ik misschien moet ik een pony of een schuine lok om het allemaal wat voller te doen lijken. Maar staat dat? Heb ik daar het hoofd voor? Om het probleem echt op te lossen moet ik fillers maar dat is me een brug te ver. Mijn foto staat al in het wat heb je vandaag aan topic.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Nov 2016 11:56

Re: Schuine lok of pony

Volgens mij maakt een schuine lok je gezicht het meest vol. Maar een pony wordt vanzelf een schuine lok :)
Ik denk dat je beide wel kan hebben hoor!
<<

Anoniem250

Bericht 04 Nov 2016 12:15

Re: Schuine lok of pony

Schuine lok is denk ik in minder eng. Moet beide wel föhnen denk ik. Ben al tijdje mijn föhn kwijt.
<<

Anoniem222

Bericht 04 Nov 2016 13:11

Re: Schuine lok of pony

Ik zou dan eerder een soort lange "pluk" gaan.
Zoiets als dit:
Afbeelding
Hiervan de middelste.
Afbeelding
Dat "vult" je gezicht een beetje, breekt als het ware de lengte een beetje. Een schuine lok vind ik inderdaad wat ouderwets. En een pony is best wel veel werk (maar dat is mijn eigen bezwaar).
<<

Anoniem250

Bericht 04 Nov 2016 13:20

Re: Schuine lok of pony

Harrison thanks! Nee veel gedoe dat wil ik niet. Dus een pony valt af dan. Dat tweede plaatje vind ik mooi. Ik heb geen stijl haar dus het moet passen bij slag/krul. Volgens mij is dat tweede plaatje een beetje rommelig. Dat past wel bij mijn haar.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Nov 2016 13:25

Re: Schuine lok of pony

Ik vond een pony niet veel werk. Maar zodra hij langer werd, en dus een soort schuine lok, vond ik em irritant worden. En die groeifase duurt dan lang :(
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 04 Nov 2016 13:26

Re: Schuine lok of pony

Ik zit er ook over te denken om weer wat met een lok of pony te doen. Ik vind mijn gezicht ook niet geschikt voor alles op een lengte en heb ook nog eens heel zwaar haar waardoor het vaak platter zit zo net boven mijn voorhoofd.

Ik vind deze haarstijlen best leuk!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit vind ik heel erg leuk met een staart of knot. Dat je dan losse plukken rond je gezicht hebt.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem177

Bericht 04 Nov 2016 13:27

Re: Schuine lok of pony

Een rechte pony maakt je hoofd kleiner.
<<

Anoniem250

Bericht 04 Nov 2016 13:29

Re: Schuine lok of pony

Ja Frankie bij mij zit het dus ook plat op mijn hoofd en daaronder komt dan ineens slag. Maar als het boven zo plat zit en je hoofd is te smal dan is dat niet goed. Dus daar boven op moet iets gebeuren.

Oke wat ik niet snap. De schuine lok is uit, maar die plaatjes van Frankie die echt wel heel leuk zijn, dat zijn toch gewoon schuine lokken? Ik vind die een-na-laatste leuk.
<<

Anoniem250

Bericht 04 Nov 2016 13:30

Re: Schuine lok of pony

bambina schreef:Een rechte pony maakt je hoofd kleiner.


Maar hoe moet dat dan als je haar krult/ slag heeft en niet recht valt? Dan moet ik elke ochtend flink fohnen, denk ik.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 04 Nov 2016 13:31

Re: Schuine lok of pony

Ik vind het ook leuk. Ik denk dat een ' lok' nog wel kan maar dat we dan met z'n alle denken aan zo'n strakke, gehairsprayde lok uit 2007 haha.

Maar sommige mensen (waaronder ik denk ik dus ook) hebben gewoon wat losse haren/plukken nodig rond hun gezicht en kunnen niet alles op 1 lengte hebben. Mijn gezicht vind ik nu eigenlijk echt te lang. Helemaal als ik niets met mijn haar doe, dan zit het bovenop echt plat terwijl ik een hele bos haar heb.
<<

Anoniem177

Bericht 04 Nov 2016 13:32

Re: Schuine lok of pony

Een pony/schuine lok kan altijd. Ik vind het super leuk, zou m alleen niet van heel ver weg pakken zoals op plaatje 2 en 4 van Frankie
<<

Anoniem177

Bericht 04 Nov 2016 13:33

Re: Schuine lok of pony

HollyGolightly schreef:
bambina schreef:Een rechte pony maakt je hoofd kleiner.


Maar hoe moet dat dan als je haar krult/ slag heeft en niet recht valt? Dan moet ik elke ochtend flink fohnen, denk ik.

Jep.
<<

Anoniem250

Bericht 04 Nov 2016 13:40

Re: Schuine lok of pony

bambina schreef:Een pony/schuine lok kan altijd. Ik vind het super leuk, zou m alleen niet van heel ver weg pakken zoals op plaatje 2 en 4 van Frankie


Hoe zou jij het doen bij mijn haar Bambina? Ik wil het ook een beetje speels en vooral volume bovenop en aan de zijkant. Nu heb ik alleen volume aan de onderkant.
<<

Anoniem177

Bericht 04 Nov 2016 13:55

Re: Schuine lok of pony

Veel lagen. Wat kortere lagen ook, om vooral volume te creëren en dan een schuine lok erbij. Rechte pony (wat ik zo weet van de fotos) zou ik niet doen.
<<

Anoniem250

Bericht 04 Nov 2016 14:06

Re: Schuine lok of pony

Bedankt Bambina!
<<

Anoniem222

Bericht 04 Nov 2016 15:04

Re: Schuine lok of pony

Haha ja eigenlijk is wat Frankie post ook schuine lok maar ik denk dan aan zo'n strak ding uit 2007.
Wat Frankie post vind ik allemaal heel leuk. Mijn haar is nu een beetje zoals die blonde met al die tattoos. Ik ben alleen niet blond.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 04 Nov 2016 23:18

Re: Schuine lok of pony

a la Hilary Duff 2005. Toen was zij echt mijn inspiratie qua haarstijl haha!

Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers