Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


What to do with my hair?

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Nov 2016 18:40

What to do with my hair?

Oké, niks voor mij om een foto van mezelf op het forum te zetten, maar ik ben toch even benieuwd naar tips.
Binnenkort wil ik naar de kapper (het is echt hoognodig, ben begin van het jaar voor het laatst geweest..). Zit me nu alvast even af te vragen wat ik wil.
Normaal gaat er gewoon een stukje af (de ene keer de puntjes, de andere keer 10cm) en highlights er in. De twijfel is of ik dat nu weer zal doen of toch weer eens wat anders.

Mijn kapper zegt dan vaak dat rood mooi zou zijn. Dat heb ik eerder gehad en als ik die foto's terugzie vind ik het echt. Niet. Mooi. Veel donkerder vind ik ook niet echt mooi bij mezelf. Zelf kom ik niet verder dan strawberry blond of een combinatie van low- en highlights. Niet heel origineel natuurlijk, haha. Nou hoeft dat natuurlijk ook niet, maar wie weet dat iemand hier een idee heeft van wat mij geweldig zou staan?

Foto's weg.
Laatst gewijzigd door Arwyn op 04 Nov 2016 14:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 03 Nov 2016 19:16

Re: What to do with my hair?

Persoonlijk heb ik niets met een rode haarkleur en ik denk dat rood je een wat harder uiterlijk geeft. Misschien knippen op schouderlengte of juist alleen voor een ander model gaan. Dan kunnen altijd later besluiten om je haar een andere kleur te geven. Maar ik zou het niet donker kleuren.
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 03 Nov 2016 19:53

Re: What to do with my hair?

Vind je strawberry blonde (rossig) of bronde misschien mooi? Wel een kleurtje, niet te heftig.
<<

Anoniem185

Bericht 03 Nov 2016 19:55

Re: What to do with my hair?

En schouderlengte met naar voren toe langer?
<<

Anoniem177

Bericht 03 Nov 2016 20:05

Re: What to do with my hair?

Ik zou geen warme tint doen! Zoals ik kan zien op de foto heb je van jezelf al een wat warmere huidtint. (weet het even niet beter te verwoorden) Ik zou denk ik voor schouder lengte gaan en dan heel veel highlights en lowlight (koele tint). Heel veel lowlights zou ook een optie zijn maar moet je wel willen. Ik weet zeker dat het mooi zou staan bij je blauwe ogen

Leuk om eens een foto van je te zien, knappe meid ven je!
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 03 Nov 2016 20:06

Re: What to do with my hair?

Ik zou het iets korter knippen, tot schouderlengte en een iets warmere kleur nemen. Rood zou je mooi staan, maar daar moet je van houden. (Persoonlijk hou ik er wel van)
<<

Anoniem176

Bericht 03 Nov 2016 20:56

Re: What to do with my hair?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem176 op 13 Nov 2016 17:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Nov 2016 21:37

Re: What to do with my hair?

Wat grappig, die verschillende meningen. De een zegt warm, de ander koel. Dan weet ik het echt niet meer, haha.

De lengte vind ik nog wel een dingetje.. Heb een tijd getwijfeld over een bob, maar mijn haar gaat dan altijd zo raar zitten en ik heb helemaal geen zin om het elke dag te stylen.. Misschien toch nog even goed over nadenken.

Bambina: Dank je, wat lief!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem177

Bericht 03 Nov 2016 22:52

Re: What to do with my hair?

Afbeelding
Afbeelding
Wat vind je van deze lengte? Is wel een fohn kapsel

En ik zou dan even bij de kapsalon vragen of kunnen kijken wat het beste bij je past(kleur) door middel van doeken. Wij in de salon hebben kleurdoeken waardoor we de klant kunnen laten zien wat een kleur doet in je gezicht. Als je zelf zilver en gouden doeken hebt kun je het misschien ook zelf doen, even om je hals doen en afwisselen en kijken wat het doet met je gezicht.
Let op geelheid, rode plekjes en op je ogen
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Nov 2016 22:59

Re: What to do with my hair?

Hmm, doeken hebben ze volgens mij niet. Kom er al jaren en al vaker een andere kleur gehad, maar nooit zoiets gezien. Ik heb zelf ook bar weinig verstand van kleuren. Goud staat me volgens mij beter dan zilver, dan ben ik een warm type denk ik?

De lengte van de kapsels op de foto's vind ik best leuk, maar ik zat net even door oude foto's te scrollen en ik weet gelijk waarom ik die lengte niet meer wil.. Ik krijg dan echt van die 'vleugeltjes' in mijn haar. Het gaat alle kanten op krullen behalve de goede, haha. Niet zo charmant.. Vooral die eerste lengte vind ik echt leuk.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 04 Nov 2016 11:18

Re: What to do with my hair?

Wat vind je van omgekeerde balayage? Iets donkerder bij de aanzet en lichter in de punten. Ik kan even geen plaatjes plakken, maar hier een link met verschillende voorbeelden:
http://stayglam.com/beauty/31-stunning- ... age-looks/

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers