Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Met de trein naar Londen

<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 30 Okt 2016 22:01

Met de trein naar Londen

Mijn man en ik zijn een stedentripje naar Londen aan het plannen en het idee van het reizen met de trein spreekt ons wel aan. Ik vraag me alleen af in hoeverre je snel moet zijn met boeken van de treintickets? Met name vanwege de beschikbaarheid en de lage prijzen.
En als je ooit met de trein naar Londen geweest bent: via welke site heb je de tickets geboekt? Kom met name uit op ns-international. Of zijn er andere fijne sites?

Of kunnen we beter een andere manier van reizen kiezen?
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 30 Okt 2016 23:04

Re: Met de trein naar Londen

Ik ben 2 keer met de trein naar Londen geweest en vind het de prettige manier van reizen. Ik heb de laatste keer treinkaartjes gekocht via de Eurostar site, als je daar NL aangeeft krijg je ook kaartjes van elke bestemming in NL naar Londen en retour. Via NS International kan ook en daar kun je nu al zien dat je bv nu nog kaartjes voor 59 euro kunt kopen met vertrek in de ochtend in januari. Dichterbij zijn er alleen duurdere tickets op bepaalde tijdstippen. Ik heb gekozen voor de trein omdat ik dan meer bagage kan meenemen, veel kan shoppen en vooral omdat ik vanuit mijn woonplaats anders eerst al een paar uur onderweg ben naar Schiphol, daar ook moet wachten. In Londen moet je bij goedkopere vluchten soms ook nog lang reizen naar het centrum en die kosten komen er dan ook bij. Met de trein stap je in Londen St. Pancreas uit en de laatste keer had ik een hotel in de straat er tegenover. Ideaal maar was wel een erg kleine kamer.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 31 Okt 2016 18:08

Re: Met de trein naar Londen

Rapa Nui, bedankt voor je antwoord. De manier van reizen zoals jij aangeeft, dat spreekt ons dus zo aan. Gewoon meteen al aankomen in het centrum, niet nog vanaf de luchthaven een trein of taxi hoeven pakken.
Jij raadt dus wel aan om op tijd te boeken, zodat de prijzen nog laag zijn? Via Eurostar zelf boeken, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat ga ik ook eens bekijken.

Nogmaals dank!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem177

Bericht 31 Okt 2016 18:10

Re: Met de trein naar Londen

In 2017 komt er een nieuee trein naar London. Ik weet niet wanneer je er heen wilt n wat de prijzen er van zijn maar het is iig de sneltrein. Je bent er in 4 uurtjes
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Okt 2016 19:39

Re: Met de trein naar Londen

Mijn vriend en ik willen dat ook gaan doen in het nieuwe jaar, februari ofzo denk ik. Ideaal, in vier uurtjes in centrum!
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 31 Okt 2016 20:08

Re: Met de trein naar Londen

Wij zijn ook een keer met de trein naar London geweest, heerlijk. Je gaat naar het station en stapt in, zonder al dat gedoe met inchecken en wachten etc. op het vliegveld. En je komt meteen in het centrum aan, zonder dat je eerst weer een eind moet reizen. Wij reizen heel graag met de trein, voor dit soort bestemmingen vind ik het fijner dan vliegen. En qua tijd ben je vaak sneller, tenzij je superdicht bij het vliegveld woont of zo.
Als je zoiets met de trein wilt moet je meestal wel echt op tijd reserveren is mijn ervaring. Hoe langer je wacht, hoe duurder het wordt. En op korte termijn komen er vaak geen aanbiedingen meer voor dit soort bestemmingen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 31 Okt 2016 21:12

Re: Met de trein naar Londen

De spoordeelwinkel biedt inmiddels ook een reisje naar London aan, misschien is dat iets voor jullie?
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 31 Okt 2016 22:18

Re: Met de trein naar Londen

We willen in de 2e week van de kerstvakantie gaan. Hebben zojuist de treintickets geboekt. Whoop! Nu nog op zoek naar een hotel. Hebben nu ons oog laten vallen op een Ibis hotel. Ook moeten we nog even uitzoeken hoe we dat gaan doen met een ov-kaart voor in Londen. Snap daar nog niet zoveel van.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Nov 2016 14:36

Re: Met de trein naar Londen

girli schreef:De spoordeelwinkel biedt inmiddels ook een reisje naar London aan, misschien is dat iets voor jullie?

Ik kan deze niet vinden, heb je een linkje?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 01 Nov 2016 20:36

Re: Met de trein naar Londen

http://www.atlasobscura.com/things-to-do/london-england

Heeft niets met de trein te maken maar ik vind er leuke dingen tussen staan.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 01 Nov 2016 22:01

Re: Met de trein naar Londen

Ooh dit lijkt mij ook wat! Ik vind treinreizen leuk mijn man helaas wat minder.
Geen tips dus, maar wel bedankt voor de tip ;-).
Dat wil ik ook in 2017 boeken.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 02 Nov 2016 14:48

Re: Met de trein naar Londen

Leuke link, Rapa! Dank je!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers