Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afleiding gezocht!

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 01 Nov 2016 13:43

Re: Afleiding gezocht!

Marin schreef:Ik zou recalcitrant de onderkant van alle ramen schoonmaken tot ongeveer de helft en bij thuiskomst van hem een emmer sop met trapje er naast klaar zetten.


:good:

2 november is een mooie datum om jarig te zijn, Elliot :thumbup:

Vandaag nog maar een paar keer de trap op en af rennen, ananas eten en vanavond iets pittigs koken. Oh en bitter Lemon drinken ;)

Succes!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 01 Nov 2016 14:04

Re: Afleiding gezocht!

Marin schreef:Ik zou recalcitrant de onderkant van alle ramen schoonmaken tot ongeveer de helft en bij thuiskomst van hem een emmer sop met trapje er naast klaar zetten.



Haha! Ik geloof niet dat hij dat vanavond om 22.00 uur nog ziet in het donker, maar I like the way you think :smile:
Ik heb in ieder geval al wel de woonkamer gedweild, dus dat is alweer een stapje in de goede richting.

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Nov 2016 14:05

Re: Afleiding gezocht!

Zeg, vraagje: waarom is het zo handig om allerlei eten al klaar te hebben? Ik ben een baby-noob dus ik geen enkel idee maar ik zie dat hier zo vaak langskomen!
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2016 14:07

Re: Afleiding gezocht!

Dan hoef je in de kraamweek niet te koken.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Nov 2016 14:08

Re: Afleiding gezocht!

Oh zo. Ja dat is idd handig. Die van mij kan nog geen ei bakken dus mocht het voor mij een keer werkelijkheid worden dan is dat idd een handig idee. Anders eet ik de hele week boterhammen ofzo.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2016 14:17

Re: Afleiding gezocht!

Mijn man kan heel goed koken maar toch lijkt het me wel handig om in de kraamweek (of misschien juist de week er na als de kraamzorg ook weg is) al een aantal avonden niet ingewikkeld te hoeven doen en gewoon een reeds gemaakte maaltijd in de magnetron kan schuiven. Scheelt toch weer. Denk dat ik dat ook wel ga doen!
Let's discover the world together.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 01 Nov 2016 14:24

Re: Afleiding gezocht!

Mijn man kookt prima, maar niet iedere dag hebben we er tijd voor. Bijvoorbeeld door dat baby wat huilerig is of we zelf vet moe zijn, dan is het ideaal dat er eten klaar ligt in de vriezer.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2016 14:25

Re: Afleiding gezocht!

Precies, dat lijkt me ook ideaal, GP!
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 01 Nov 2016 14:41

Re: Afleiding gezocht!

Ja, vooral i.v.m. tijd. Die heb je vaak niet, je bent nog zo je baby aan 't uitvinden. En dan nog visite. Vaak moeten mannen ook weer gaan werken, lig je zelf nog half in de kreukels en dan is het fijn om alleen iets te hoeven opwarmen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 01 Nov 2016 14:46

Re: Afleiding gezocht!

Wij hebben daar dus nooit aan gedacht, om maaltijden in de vriezer te hebben, maar ik heb het ook niet echt gemist eerlijk gezegd. Nou had ik wel het geluk dat mijn man na de bevalling alles bij elkaar bijna 4 weken vrij was. Als ik na 2 dagen alles zelf al had moeten doen, was het een ander verhaal geweest denk ik.

Elliot: Volgens mij moet je gewoon een ananashart eten terwijl je door de Ikea struint, op weg naar huis een McFlurry eten en daarna seks hebben. Volgens alle tips is een bevalling dan wel gegarandeerd, haha :smile:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 01 Nov 2016 14:58

Re: Afleiding gezocht!

Ik heb geen zin om eten te koken en mijn man is minimaal twee weken thuis. Als hij vakantiedagen opneemt nog wel langer, lang leve vaderschapsverlof in België! Ik zie wel hoe het loopt.
Tot nu toe vermaak ik me nog wel, wie weet ga ik volgende week toch koken en heel hard poetsen. Of ik kijk gewoon nog een serie op Netflix.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:31

Bericht 01 Nov 2016 15:35

Re: Afleiding gezocht!

Ik hoopte stiekem al dat je al was bevallen of dat er iets begonnen was. Je kindje geniet nog veel te veel in je buik. :smile: Misschien toch maar rondjes om je huis rennen? :thumbup:
Afbeelding
<<

Anoniem197

Bericht 01 Nov 2016 18:54

Re: Afleiding gezocht!

Flauw van jouw man. Nou kan je nog niet bevallen.
Fijn dat je wat aan die recepten had.
<<

Geel

Bericht 01 Nov 2016 19:54

Re: Afleiding gezocht!

Taeda schreef:Ik heb geen zin om eten te koken en mijn man is minimaal twee weken thuis. Als hij vakantiedagen opneemt nog wel langer, lang leve vaderschapsverlof in België! Ik zie wel hoe het loopt.
Tot nu toe vermaak ik me nog wel, wie weet ga ik volgende week toch koken en heel hard poetsen. Of ik kijk gewoon nog een serie op Netflix.
Hè, ben jij Vlaamse?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 01 Nov 2016 19:57

Re: Afleiding gezocht!

Geel schreef:Hè, ben jij Vlaamse?

Nee, gewoon uit de Zuid-Hollandse polder, maar mijn man werkt sinds dit jaar in België. Dus hij heeft de voordelen van Belgische feestdagen en verlofregelingen. Die zijn royaler dan in Nederland!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers