Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


London

<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 23 Sep 2016 11:17

London

Volgend weekend ga ik met mijn man naar Londen. Iemand tips buiten de standaard toeristischa attracties? Bij welk restaurant moet je gegeten Hebben bijvoorbeeld?
27-12-2011
03-06-2013
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Sep 2016 11:29

Re: London

Leuk!

Ik ben al jaren niet meer in Londen geweest (jammer genoeg) maar ik kwam er zo'n zes keer per jaar.

De Borough Market vond ik altijd erg leuk! http://boroughmarket.org.uk/

En het Tate Modern Museum (gratis) http://www.tate.org.uk/visit/tate-modern

Er zijn zoo veel leuke restaurantjes in Londen maar ken ze niet allemaal meer. Een echte pub vind ik altijd leuk als ik in Engeland ben. En voor een bijzondere avond (wel reserveren) kan je Fifteen van Jamie Oliver proberen. Daar heb ik twee of drie keer heerlijk gegeten: http://www.fifteen.net/

Jamie's Italian is ook wel leuk maar wel echt stuk minder niveau, 'gewoon' een keten.

Ik vind het ook altijd leuk om even over Portobello Road in Notting Hill te slenteren (lekkere red velvet bij de Hummingbird Bakery). En Gail's Artisan Bakery was ook altijd favoriet bij mij voor de lunch. Redelijk dichtbij daar zit ook het restaurant van Ottolenghi: http://www.ottolenghi.co.uk/
Daar in de buurt zitten ook veel leuke Italiaanse restaurantjes.

Vlakbij Regent Street heb je ook een schattig buurtje bij Carnaby Street met erg veel restaurantjes.

En Covent Garden vind ik ook altijd nog erg leuk, al is het wel toeristisch. Leuke winkeltjes en restaurantjes.


Op mijn wishlist staat nog de Pitt Cue Company, die zaten eerst ook vlakbij Carnaby Street, maar daar zit nu nog een klein restaurantje. De grote zit nu beetje buiten het centrum. Super heerlijk barbecue restaurant. Tenminste, daar ga ik vanuit dat het lekker is. Wij hebben het kookboek en staat dus nog op de wishlist om die eens te bezoeken!

Hopelijk heb je hier wat aan!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Sep 2016 11:32

Re: London

Polpo: http://www.polpo.co.uk/

Ottolenghi: http://www.ottolenghi.co.uk/locations/

Toevallig ben ik volgende week ook in London - maar ik weet nog niet of ik iets wil gaan reserveren of op de bonnefooi ga. Leuk ook om jouw tips te zien Marin, ik ben ook dol op Hummingbird Bakery!
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 23 Sep 2016 11:34

Re: London

Oeh jazeker wel! Zaterdag zijn we bij Regent Street ivm NFL event dus kunnen we mooit even daar gaan kijken.

Fifteen was ik ook al aan t denken. Zal eens met F overleggen en dan hoop ik reserveren.

Pitt cue company klinkt als helemaal iets voor ons!
Bedankt voor je tips!
27-12-2011
03-06-2013
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Sep 2016 12:11

Re: London

Oh Polpo klintk ook goed zeg Caulfield. Ik wil echt graag weer naar die fijne stad!
Let's discover the world together.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 23 Sep 2016 12:25

Re: London

Polpo gaat ook op t lijstje! Mmm

Helaas heeft pitt cue geen plek als wij daar zijn :(
27-12-2011
03-06-2013
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 23 Sep 2016 12:29

Re: London

Covent Garden idd! Gezellig met straatartiesten en een outdoor-restaurant van Jamie Oliver.

En Camden Market, nóg gezelliger dan Covent Garden. Veel lekkere eetstandjes en kruipdoorsluipdoor winkeltjes.

Eten bij Fifteen natuurlijk. En als je heel sjiek wilt eten, dan in Hotel Le Meridien.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Sep 2016 12:30

Re: London

Oh wat jammer! En heb je Little Pitt, het kleine broertje geprobeerd?

http://www.littlepitt.com/

Dat ligt ook gunstiger!
Oh die doen no reservations... nou ja, kan je altijd op de gok proberen!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 25 Sep 2016 09:18

Re: London

Ik heb zelf ook wel erg zin in Polpo, en ben er rond de lunch in de buurt, dus heb toch maar een table for 1 gereserveerd :yes:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Sep 2016 09:25

Re: London

Oh heerlijk, ga je in je eentje? Als ik dat zo hoor heb ik echt heimwee naar alleen reizen, al helemaal in Engeland. Geniet er van!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 25 Sep 2016 09:57

Re: London

Yes, ik ga alleen naar London, spendeer daar een dagje en pak dan de trein naar Reading, naar een vriendin. Daar blijf ik 2 dagen, we gaan ook een tripe naar Oxford doen. Ik heb er erg veel zin in.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 25 Sep 2016 12:16

Re: London

Het is the Blues Kitchen geworden! Helemaal zin in. Helaas konden we op zijn laatst om 17.30 uur reserveren, dus dat maar gedaan. Al hadden we voorkeur voor 19/19.30 uur.

http://theblueskitchen.com/shoreditch/w ... editch.pdf

Klinkt heerlijk Claufield!
27-12-2011
03-06-2013
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Sep 2016 11:08

Re: London

Hmm heerlijk, doe mij die Burnt Ends maar!
Let's discover the world together.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 30 Okt 2016 18:19

Re: London

Poison, voor welk vervoer hebben jullie gekozen? En in elk hotel (oid) zaten jullie?
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 01 Nov 2016 14:22

Re: London

We zijn erheen gevlogen met Easyjet. Heen op Gatwick, terug vanaf Southend. Vanuit gatwick zijn we met de gatwick Express naar Victoria gegaan en vanuit daar de metro. Terug met de trein naar Southend, waar we eerst nog Southend zelf in geweest zijn, super leuk Engels kustplaatsje. Verder hebben we de metro gebruikt, veel gelopen en van ons hotel naar Wembley met de bus. Alles met de Oyster Card.

Wij hadden Premier Inn Hanger Lane. Prima hotel, wel buiten het centrum. Zo'n 20 minuutjes met de metro vanaf station Hanger lane (letterlijk 1 minuut lopen vanuit het hotel) naar het centrum.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Nov 2016 14:46

Re: London

Poison schreef:We zijn erheen gevlogen met Easyjet. Heen op Gatwick, terug vanaf Southend. Vanuit gatwick zijn we met de gatwick Express naar Victoria gegaan en vanuit daar de metro. Terug met de trein naar Southend, waar we eerst nog Southend zelf in geweest zijn, super leuk Engels kustplaatsje. Verder hebben we de metro gebruikt, veel gelopen en van ons hotel naar Wembley met de bus. Alles met de Oyster Card.

Wij hadden Premier Inn Hanger Lane. Prima hotel, wel buiten het centrum. Zo'n 20 minuutjes met de metro vanaf station Hanger lane (letterlijk 1 minuut lopen vanuit het hotel) naar het centrum.


Leuk dat je ook in Southend bent geweest! Ik vind dat zo'n leuk plaatsje, zeker om met een kind naartoe te gaan. We zijn er vorig jaar voor het eerst een middagje geweest, ook tijdens een weekendje Londen, ik vond het zo'n leuk plaatsje dat ik sindsdien twee keer een heel weekend ben geweest met Y. Lekker niet zo groot en heel veel te doen voor kinderen.

Ik was zelfs van plan om volgend jaar weer te gaan, maar ik vind dat ze nu toch ook een keer iets anders van Engeland moet zien, dus nu wordt het Liverpool. Ben benieuwd hoe ze dat vindt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 01 Nov 2016 16:12

Re: London

Dankjewel, Poison!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Nov 2016 19:37

Re: London

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers