Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dekbed vraagjes

<<

Anoniem204

Bericht 31 Okt 2016 16:05

Dekbed vraagjes

Mijn zoontje slaapt nu in een ledikantje met open zijkant en een dekbedje.
Dekbedje is de allerkleinste maat (heb ik gehad)
Ik kwam erachter dat je hier bijna geek dekbedovertrekken voor kunt kopen of heel duur.
Een maatje groter zijn er wel hele leuke te vinden.

De bedoeling is dat hij over een half jaar over gaat na een 1 persoons bedje, het peuterbedje slaan wij over.

Heb ik dan nog veel aan het dekbed peuterformaat of ga je dan ook meteen over na een 1 persoons dekbedje ?

Eigenlijk de vraag als ik nu een peuterformaat dekbedje koop kan ik deze dan goed gebruiken in een ledikantje en kan ik hem ook nog goed gebruiken in een 1 persoons bed ?
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 31 Okt 2016 16:08

Re: Dekbed vraagjes

Mijn zoontje heeft peuterformaat in een ledikantje en dat bevalt hier prima. Ik doe hem overdwars, zodat ik hem lekker goed in kan stoppen. Over een paar weken krijgt hij een peuterbed en dat past ook prima. Eenpersoonsbed lijkt me niet handig met een peuterdekbedje, dat verschil is best groot.
<<

Anoniem204

Bericht 31 Okt 2016 16:15

Re: Dekbed vraagjes

Ik vind het zonde om nu een peuterdekbed te kopen als wij over een half jaar over gaan op 1 persoons.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2860

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 31 Okt 2016 17:23

Re: Dekbed vraagjes

Niet je vraag, maar ik heb wel eens goedkoop dekbedovertrekjes voor ledikant formaat dekbed gekocht bij de Wibra. Nog geen tientje dacht ik.
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:08

Bericht 31 Okt 2016 18:25

Re: Dekbed vraagjes

Dan zou ik voor een 1 persoons gaan en die overdwars over zijn bed doen en dan de onderkant onder het matras vouwen.
Zonde om nu een junior te kopen en ik merk dat in een junior bed de deken net aan goed past.
Heb je niet de optie om al eerder naar een 1 pers bed te gaan?
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 31 Okt 2016 21:20

Re: Dekbed vraagjes

Als je nu een dekbedje hebt, bij de wibra en ikea hebben ze de maat van het kleinste dekbedje. Niet heel duur en best leuk! Daarna zou ik gaan voor een 1 persoonsdekbed, die kun je helemaal omslaan en lekker instoppen.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 31 Okt 2016 22:38

Re: Dekbed vraagjes

Ik zou voor een heel korte periode ook geen dekbed kopen wat daarna niet meer nodig is. Een eenpersoonsdekbed lijkt me trouwens in een ledikant echt wel heel groot, ik kan zijn peuterdekbedje nu lekker instoppen, maar veel groter zou hij niet moeten zijn. Ik zou dan denk ik toch verder zoeken naar passende hoesjes voor het kleine dekbedje. Wat is het formaat eigenlijk? Ze hebben bij Ikea idd leuke en niet zo duur, ik zag ze laatst ook en voor ons dekbedje waren ze in elk geval te klein. Of al op marktplaats gekeken bijvoorbeeld?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers