Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

<<

anoniem196

Bericht 19 Okt 2013 20:34

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Rozijntjes druiven appel banaan bischuitje cracker cherry tomaatjes komkommer

Snoep en chips krijgt ze niet. Heeeeel af en toe op een verjaardag 1 of 2 chipjes. Snoepjes zijn niet in huis voor haar. En bij een winkel ofzo vragen ze ook vaak. Wil je een snoepje? En dan kijken ze mij echt raar aan als ik zeg.., ze krijgt nog geen snoep.
Vorige week had een kindje kindersuprice eieren getrakteerd op kdv!! Gelukkig hadden ze die van haar netjes in haar bakje gedaan. Ze mocht thuis een klein stukje, de rest weggegooid.

Ze mag heus wel hagelslag op brood. Maar geen heel chocolade ei
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 19 Okt 2013 20:57

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Op brood: nutella of hagelslag

Gewoon: 1x per eek krijgt ze een winegum, of chocolaatje

Chip heeft ze nog nooit gehad, misschien een keer een nibbit.

Verder vindt ze lekker: al he fruit, hamburger, fricandel, pizza en ijs.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem144

Bericht 19 Okt 2013 21:11

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Chips , snoepjes ,rozijntjes/krentjes , kroepoek, boterhammen met chocoladepasta , plakje kaas of vleeswaren en pepernoten zijn favoriet. Fruit en koekjes niet echt.
Laatst gewijzigd door Anoniem144 op 19 Okt 2013 21:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 19 Okt 2013 21:12

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Mijn zoon is echt een zoetekauw hoor, als ik jullie verhalen zo lees... Wij hebben wel een snoeptrommel in huis en het liefst eet hij daar véél van per dag. Hij is ook gek op chips en chocola. Als hij zijn gewone maaltijden maar redelijk goed eet, mag hij best een snoepje tussendoor van mij. Wij gaan ook wel eens naar de kruidvat zodat hij zelf wat snoepjes mag scheppen, vindt hij geweldig!
Wat gezondere dingen betreft lust hij graag rozijntjes of een appel, verder vindt hij weinig fruit echt lekker. Ontbijtkoek vindt hij ook nog wel lekker.
's Avonds eet hij graag pasta's/lasagne of pannenkoeken.
2010 2012 2015 2017
<<

Anoniem28

Bericht 19 Okt 2013 21:15

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Hier eten ze allebei veel fruit. Vooral de jongste loopt het liefst de hele dag met een appel te slepen. Verder zijn ze allebei gek van ontbijtkoek. Qua snoep krijgen ze niet veel overdag, meestal heb ik alleen rozijntjes in huis, maar dat wordt niet echt goed gegeten. Rond de koffie/thee krijgen ze wel regelmatig een biscuitje. Als er visite is mag de oudste een koekje mee die wij ook eten, voor de jongste breek ik vaak een stukje af.
<<

Anoniem112

Bericht 19 Okt 2013 21:24

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

MissKnutsel schreef:Rozijntjes druiven appel banaan bischuitje cracker cherry tomaatjes komkommer

Snoep en chips krijgt ze niet. Heeeeel af en toe op een verjaardag 1 of 2 chipjes. Snoepjes zijn niet in huis voor haar. En bij een winkel ofzo vragen ze ook vaak. Wil je een snoepje? En dan kijken ze mij echt raar aan als ik zeg.., ze krijgt nog geen snoep.
Vorige week had een kindje kindersuprice eieren getrakteerd op kdv!! Gelukkig hadden ze die van haar netjes in haar bakje gedaan. Ze mocht thuis een klein stukje, de rest weggegooid.

Ze mag heus wel hagelslag op brood. Maar geen heel chocolade ei


Ik zie dat je dochter bijna drie jaar is , hoe doe je dat dan bijv op een verjaardag dat ze maar zo weinig mag? Stel alle kindjes krijgen een zakje wat doe je dan?
En wat vind ze ervan dat je een traktatie die zij gekregen heeft weggooid??
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Okt 2013 21:29

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Mijn kinderen zijn momenteel heel erg gek op rozijntjes. En ze hebben ook een periode gehad dat ze cracottes heerlijk vonden.
Koek, zoals biscuitjes ofzo hebben ze helemaal niets mee.

Oja en snoep en chips krijgen ze hier ( voorlopig ) nog niet.

Ze zijn ook heel erg gek op fruit. En dochter op kaas. Meestal alleen op brood en heel af en toe een plakje tussendoor.
En yoghurt is ook favoriet.
Laatst gewijzigd door _Lana_ op 19 Okt 2013 22:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 19 Okt 2013 21:40

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Hier bij zoon bananensnoepjes en smarties, en eigenlijk alles wat chocola is. Verder maak je hem ook erg blij met een appel.

Dochter is gek op die gombeertjes van haribo en ook chocola is erg favoriet. Qua fruit is ze helemaal gek van aardbeien.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 19 Okt 2013 22:00

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Banaan is hier grote favoriet. Ook komkommerstaafjes en paprikastaafjes (geen blokjes of schijfjes!). En rijstwafels.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 19 Okt 2013 22:24

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

De oudste: Chocola, koek, chips, popcorn, appel, sinaasappel, meloen, ananas, komkommer, tomaat, winegums, peer, wortel, paprika, tomaat, drop.

De jongste: chocola, chips, soepstengels, tomaat, komkommer, peer, appel, banaan, rozijnen, liga, rijstwafels, popcorn.
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:24

Bericht 20 Okt 2013 08:18

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

A vind chips erg lekker, chocolade , koekjes, taart.kaas,
Maar ze is ook heel blij met stukjes stokbrood, tomaat, cracker , komkommer, plakje worst
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 20 Okt 2013 08:27

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Rozijntjes, rijstwafel, soepstengel, druiven, banaan, appel, peperkoek, Nijntje koekjes.
Snoep of chips heeft ze nog niet gehad.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

anoniem196

Bericht 20 Okt 2013 08:28

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Annemijn schreef:
MissKnutsel schreef:Rozijntjes druiven appel banaan bischuitje cracker cherry tomaatjes komkommer

Snoep en chips krijgt ze niet. Heeeeel af en toe op een verjaardag 1 of 2 chipjes. Snoepjes zijn niet in huis voor haar. En bij een winkel ofzo vragen ze ook vaak. Wil je een snoepje? En dan kijken ze mij echt raar aan als ik zeg.., ze krijgt nog geen snoep.
Vorige week had een kindje kindersuprice eieren getrakteerd op kdv!! Gelukkig hadden ze die van haar netjes in haar bakje gedaan. Ze mocht thuis een klein stukje, de rest weggegooid.

Ze mag heus wel hagelslag op brood. Maar geen heel chocolade ei


Ik zie dat je dochter bijna drie jaar is , hoe doe je dat dan bijv op een verjaardag dat ze maar zo weinig mag? Stel alle kindjes krijgen een zakje wat doe je dan?
En wat vind ze ervan dat je een traktatie die zij gekregen heeft weggooid??


Wij zijn tot nu toe nooit op kinderverjaardagen geweest waar er zakjes chips worden uitgedeeld.
Ik leg haar uit dat een heel chocolade ei nog niet goed is voor haar. En tot nu toe doet ze niet moeilijk.

Vind het gewoon echt nog niet nodig dat ze dat krijgt.
Als wij een koekje hebben bij de thee/koffie krijgt ze heus wel een hapje.
Maar gaat daarna gewoon haar eigen biscuitje op eten.
Ze weet ook niet hoe het is om een zakje chips te eten of een doosje smarties of schepsnoep.
Dus vraagt ze er ook nog niet om.
Zolang we dat nog even vol kunnen houden, proberen we dat.
<<

Anoniem5

Bericht 20 Okt 2013 08:35

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Dochter; msemmen met kaas, chocola, aardbeien, ananas, appels, zoute sticks, nibbits, appeltaart en vrijwel alle snoep.
Zoon; pannekoek met nutella, kipworst, druiven, bisquitjes, paprikachips en chocola.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 20 Okt 2013 08:55

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Hij houd erg van komkommer en tomaat, verder al het fruit wat ik hem voorschotel vind hij lekker.
Van groente zijn sperciebonen echt favoriet, dat eet hij ook gewoon het liefst zo uit de pan haha.
Hij krijgt wel is een biscuitje als wij dat ook eten, maar dan krijgt hij een halve en dat eet hij niet eens helemaal op.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 20 Okt 2013 12:43

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Komkommer, tomaat, fruit en rozijntjes. Sinds kort af en toe chocopasta.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem123

Bericht 20 Okt 2013 16:37

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Rozijntjes en plakjes worst vind hij het aller lekkerst.
<<

Anoniem 42

Bericht 20 Okt 2013 23:54

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Mijn tweede dochter is echt heel erg gek op rozijntjes, ze neemt de eens de moeite om ze te kauwen maar slikt handen vol gewoon heel door.

De oudste is heel erg gek op olijven en gegrilde champignons in knoflookolie. En verder gewoon op snoepjes en koekjes en nu speciaal op pepernoten.
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:27

Bericht 21 Okt 2013 10:17

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Ze is gek op fruit. Verder lust ze graag Nijntje koekjes, danoontje en qua avondeten is pasta favoriet :)
Afbeelding


Afbeelding
<<

Anoniem20

Bericht 21 Okt 2013 21:04

Re: Wat vinden jullie kindjes lekker om te snoepen?

Oudste: Fruithagel van Goodies
jongste snoept niet, de (vr)eet alles met smaak op.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers