Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heel erg duizelig en misselijk

<<

Anoniem230

Bericht 30 Okt 2016 19:10

Heel erg duizelig en misselijk

Ik voel mij de laatste tijd niet zo goed en vroeg mij af of iemand dit herkend.
Vorige week ben ik smorgens 1 uur na het opstaan flauwgevallen. Ik had normaal gegeten en stond te praten met iemand toen ik opeens heel erg misselijk en warm werd. Omdat ik de afgelopen weken vaker heb dat het zwart wordt voor mijn ogen ben ik smiddags naar de huisarts geweest. Hij heeft mijn bloeddruk opgemeten en naar mijn hart geluisterd, hij zei dat alles goed was en dat ik waarschijnlijk niks had. Wel vroeg hij of ik zwanger kon zijn. Ik heb daarom meteen een test gedaan en deze was negatief.
Ik heb verder de hele week hoofdpijn gehad en blijf vooral heel erg duizelig. Ik was wel een beetje verkouden maar dit is nu over. Ik twijfel nu of ik mij morgen ziekmeld en weer naar de dokter ga. Vind autorijden niet slim zo en kan mij ook niet concentreren.
Iemand een idee wat dit kan zijn? Ben vooral heel erg duizelig en misselijk, af en toe ook benauwd en ook best wel moe.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 30 Okt 2016 19:32

Re: Heel erg duizelig en misselijk

Ervaar je momenteel veel stress? Het zou hyperventilatie kunnen zijn. Ik zou je toch aanraden terug naar de huisarts te gaan wanneer de klachten aanhouden.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 30 Okt 2016 19:34

Re: Heel erg duizelig en misselijk

Ik denk dat je beter even bloed kunt laten prikken.
Kan natuurlijk zijn dat je iets met je evenwichtsorgaan hebt. Komt ménière voor in je familie?
2016
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 30 Okt 2016 19:56

Re: Heel erg duizelig en misselijk

Bij het lezen van je klachten en dat de oorzaak niet een lage bloedruk is dacht ik ook gelijk aan menière. Een vriendin van mij heeft dat en als ze een aanval heeft is ze ook erg duizelig en misselijk en daarna is ze dan ook erg moe. Ze is ook al een paar keer flauwgevallen. Dus eigenlijk precies wat jij omschrijft. Het is bij haar heel wisselend hoe vaak ze er last van heeft. Regelmatig ook hele maanden niet en in de winter vaker dan in de zomer.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 30 Okt 2016 20:29

Re: Heel erg duizelig en misselijk

Fjell schreef:Bij het lezen van je klachten en dat de oorzaak niet een lage bloedruk is dacht ik ook gelijk aan menière. Een vriendin van mij heeft dat en als ze een aanval heeft is ze ook erg duizelig en misselijk en daarna is ze dan ook erg moe. Ze is ook al een paar keer flauwgevallen. Dus eigenlijk precies wat jij omschrijft. Het is bij haar heel wisselend hoe vaak ze er last van heeft. Regelmatig ook hele maanden niet en in de winter vaker dan in de zomer.


Ja precies. Bij mij zit het in de familie. Mijn vader krijgt het bijvoorbeeld ook erg benauwd. Toen hij het een keer heel erg kreeg dachten wij echt dat hij een hartaanval kreeg. Zijn nare klachten.
2016
<<

Anoniem184

Bericht 30 Okt 2016 20:34

Re: Heel erg duizelig en misselijk

Ik dacht ook direct aan je evenwichtsorgaan.
<<

Anoniem230

Bericht 30 Okt 2016 21:12

Re: Heel erg duizelig en misselijk

Bedankt voor jullie reacties.
De afgelopen maanden heb ik wel wat stress gehad, maar ik dacht dat je bij hyperventilatie bijna nooit flauwvalt?
Over ménière heb ik opgezocht, zou evt kunnen maar zit niet in de familie.
Misschien dan toch maar naar de dokter om het uit te laten zoeken.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 30 Okt 2016 22:24

Re: Heel erg duizelig en misselijk

Softijs schreef:Bedankt voor jullie reacties.
De afgelopen maanden heb ik wel wat stress gehad, maar ik dacht dat je bij hyperventilatie bijna nooit flauwvalt?


Helaas wel. Ik heb afgelopen zomer een lelijke val gemaakt tijdens een aanval van hyperventilatie. Dusdanig dat er een ambulance moest komen. Ik ben nu ruim drie maanden later nog bezig met de revalidatie.

Verstandig dat je voornemens bent terug te gaan naar de huisarts. Hopelijk ben je gauw van je klachten af.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron