Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

<<

anoniem203

Bericht 29 Okt 2016 17:48

Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Ik baal van m'n lijf op dit moment. Ik ben echt zo moe de laatste weken en heeft ook bijna dagelijks hoofdpijn. Ook heb ik het idee dat ik soms wat slechter zie. Ik heb 2 weken geleden bloedgeprikt en alles was goed zoals het bloedbeeld en vitamine B12. Wel had ik een te hoog bezinksel en dat betekend dat ik ergens een ontsteking heb zitten. God mag weten waar en ik heb daar toen een AB voor gekregen. Nu een paar dagen na mijn laatste tablet voel ik mij nog steeds hetzelfde en moet aankomende week opnieuw terug naar de huisarts. Ik heb afgelopen week ook mijn ogen opnieuw laten meten en ik ben niet veranderd qua sterkte. Ik vind dit dus allemaal zo vreemd want waarom ben ik dus zo moe en heb ik het idee toch vaak wat slechter te zien? Kortom ik maak mij zorgen :( Herkenbaar voor iemand?
<<

Anoniem313

Bericht 29 Okt 2016 18:25

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Ik heb ook vaak last van slechter zien en dat is inderdaad als ik moe ben. Is heel vervelend. Ik ga er altijd maar vanuit dat dat erbij hoort, als je druk bent met je baan en je kinderen. Ik ben nooit niet moe :)
<<

Anoniem313

Bericht 29 Okt 2016 18:29

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Trouwens, ik wil je klachten niet bagataliseren, ik hoop dat de huisarts je kan helpen!
<<

Anoniem221

Bericht 29 Okt 2016 18:30

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Ik wil niet heel erg dom doen, maar ik heb dezelfde klachten als ik mijn bril niet draag. Door de cilinder in de glazen nemen de klachten af.
<<

Brooke

Bericht 29 Okt 2016 23:15

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Caulfield schreef:Ik heb ook vaak last van slechter zien en dat is inderdaad als ik moe ben. Is heel vervelend. Ik ga er altijd maar vanuit dat dat erbij hoort, als je druk bent met je baan en je kinderen. Ik ben nooit niet moe :)


Dit. Ik had dat ook een poosje tot een week geleden door emotionele stress en vermoeid zijn. Ga dan ook soms slechter zien. Gaat het wat beter, dan gaan de klachten ook weg.
<<

anoniem203

Bericht 29 Okt 2016 23:24

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Fedora ik draag overdag lenzen en ik heb voor 's nachts en noodgevallen een bril. Ik heb -6,5 dus ik kan echt niet zonder een van die twee.

Het vervelende vind ik dat ik echt in kak zo rond een uur of drie. En als ik er aan toe geef en op de bank plof heb ik echt moeite om mijn ogen open te houden. Ik heb op het moment ook best een druk leven en ben de hele dag in de weer. Als ik zo naar bed ga ben ik ook echt binnen 5 minuten vertrokken. Voor dat de jongste werd geboren had ik daar echt wel minimaal een half uur voor nodig. Ik ga ook vaak vroeg naar bed zo rond een uur of half 10. En zelfs als ik dan 10 uur achter elkaar heb geslapen word ik niet uitgerust wakker. Hoofdpijn heb ik niet direct maar voor dat de middag begint voel ik het alweer aankomen. Ik heb zelf het idee dat de vermoeidheid nu pas echt eruit komt (jongste sliep pas door met 2 jaar) En het slechter zicht heb ik vaak als ik te lang naar 1 punt heb gekeken en terug switch naar naar iets anders. Van bijv. de iPad naar de tv of van mijn bord met eten naar de keuken.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 30 Okt 2016 08:33

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Je zou ook zelf bijv roosvicee ferro kunnen gaan gebruiken/drinken en vit b complex slikken. Baadt het niet schaad het niet.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 30 Okt 2016 08:39

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Wanneer zijn je ogen voor het laatst gemten? Kan daar niet iets in veranderd zijn?
L2014 & H2017
<<

anoniem213

Bericht 30 Okt 2016 08:52

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

mzcharlotte schreef:Wanneer zijn je ogen voor het laatst gemten? Kan daar niet iets in veranderd zijn?

Afgelopen week :wink:.

Wat balen, Ava! Beterschap!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 30 Okt 2016 08:55

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Overheen gelezen, dom.
L2014 & H2017
<<

Anoniem184

Bericht 30 Okt 2016 08:55

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Is de ontsteking wel weg nu? Misschien loont het om opnieuw even bloed te laten prikken?
<<

anoniem213

Bericht 30 Okt 2016 09:03

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

mzcharlotte schreef:Overheen gelezen, dom.

Misschien even je ogen laten opmeten :P.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 30 Okt 2016 09:25

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Haha, ja of mijn brillenglazen even goed laten oppoetsen...
L2014 & H2017
<<

anoniem203

Bericht 30 Okt 2016 09:25

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

@Maple
Nou dat weet ik dus niet want ik heb/had echt geen idee waar die ontsteking moet zitten. Buiten mijn klachten om heb ik verder nergens pijn op mijn schouder na maar 100% weet ik niet of dat het is aangezien ik dat al jaren heb. Dus dat vond ik ook wel een beetje eng. Opnieuw bloedprikken zal ik volgende week sowieso moeten doen.
<<

Anoniem211

Bericht 30 Okt 2016 15:38

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Floradix gebruiken? Klinkt als oververmoeidheid. Zo openbaart zich dat bij mij in ieder geval wel. Ook dat wazig zien, wat bij mij vaak ook migraine is.0
<<

anoniem203

Bericht 30 Okt 2016 15:41

Re: Zo moe, veel hoofdpijn en af en toe slechter zien.

Marilyn schreef:Floradix gebruiken? Klinkt als oververmoeidheid. Zo openbaart zich dat bij mij in ieder geval wel. Ook dat wazig zien, wat bij mij vaak ook migraine is.0


Ik heb een tijdje terug al getwijfeld of ik dit eens zou gaan halen maar ik denk dat het wel verstandig is om dit eens te gaan gebruiken. Morgen maar gelijk een flesje halen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers