Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De Klok

<<

Anoniem280

Bericht 29 Okt 2016 07:18

Re: De Klok

Ik heb er zelf altijd wat moeite mee. Paar dagen even mijn biologische klok uit ritme.
Wij zien wel hoe de kinderen reageren, maak mij daar niet druk om.
Vorig jaar hun eigen tijden qua voeden steeds aangehouden, ben ik nu weer van plan.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Okt 2016 09:27

Re: De Klok

Een uurtje achteruit vind ik juist fijn maar andersom heb ik het wat moeilijker mee haha. Ik houd juist van deze tijd van het jaar!

:lol: @ Spencer
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem236

Bericht 29 Okt 2016 09:34

Re: De Klok

De kinderen gaan uit logeren. Dus morgen extra lang uitslapen :yes: :smile:
<<

Brooke

Bericht 29 Okt 2016 10:58

Re: De Klok

J. was al extra vroeg vanmorgen, al om 5 uur! Aaaah, wordt steeds vroeger. Hoop toch echt niet dat ze morgen om 4 uur nieuwe tijd dan wakker is.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 29 Okt 2016 16:39

Re: De Klok

Bazinga schreef:Boee ik houd mn hart vast, geen idee hoe laat Tobias dan wakker gaat worden..


Haha, +1. En laat J nu al de hele week rond 6 uur wakker worden. Behalve bij oma daar slaapt hij netjes tot 0700 uur. :suspect:
Afbeelding
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 30 Okt 2016 08:58

Re: De Klok

Bazinga, hopelijk heeft T goed geslapen? Moest nog aan je denken :)
Afbeelding
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 30 Okt 2016 10:56

Re: De Klok

Heerlijk die klok een uur terug. Het is 'pas' tien uur en ik heb het gevoel alsof het al middag is. Lekker een lang weekend te gaan dus!
<<

Anoniem177

Bericht 30 Okt 2016 11:01

Re: De Klok

Hier was k wakker om 3 uur en om 5 uur. Bahhhh
<<

Anoniem280

Bericht 30 Okt 2016 11:04

Re: De Klok

Wij hadden een feestje, lagen nieuwe tijd kwart voor 3 in bed.
Nog wel gedacht dat de kinderen enorm vroeg wakker zouden worden, ze waren idd wakker toen wij naar bed gingen, maar waren nieuwe tijd half 8 wakker.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers