Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schimmel in huurhuis!

<<

Anoniem184

Bericht 18 Okt 2016 22:52

Re: Schimmel in huurhuis!

caribbeanlover schreef:
Elliot schreef:
caribbeanlover schreef:Doe eens even normaal zeg met je kun jij lezen! Ik ben geen klein kind dus spreek mij gewoon normaal aan.


Zolang jij je gedraagt als een klein kind voel ik niet de behoefte om je als volwassene te behandelen.


Nou dan doe ik dat voortaan ook bij jou. Je bent zelf niet veel beter! Trouwens jij zegt dat ze bij ons komen kijken, maar je kan zelf dus niet lezen aangezien ik zeg dat ze hebben gezegd dat ze kunnen komen kijken. Oftewel in kindertaal speciaal voor jou............het hoeft niet zo te zijn.


Als ze zelf al hebben gezegd dat ze langs kunnen komen om te kijken, wat is dan het probleem? Maak niet zon bombarie en laat ze langskomen. Of zie ik nou serieus een enorm probleem over het hoofd?
<<

Elle123

Bericht 20 Okt 2016 13:10

Re: Schimmel in huurhuis!

Je hebt het topic een paar dagen geleden geopend en in de tussentijd allemaal aannames gedaan. Ik neem aan dat je inmiddels ook al naar de woningbouw hebt gebeld? En wat zeiden ze?
<<

Anoniem315

Bericht 20 Okt 2016 14:26

Re: Schimmel in huurhuis!

Ik ben ook benieuwd naar de afloop! Vertel!
<<

Anoniem187

Bericht 20 Okt 2016 14:52

Re: Schimmel in huurhuis!

Cliffhanger dit. Heb je inmiddels gebeld CBL?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Okt 2016 00:13

Re: Schimmel in huurhuis!

2015 💙
<<

Anoniem316

Bericht 21 Okt 2016 00:17

Re: Schimmel in huurhuis!

Hahah Minx.

CBL is dit topic volgens mij aan het ontwijken want ze was vanmiddag nog wel aan het reageren op andere topics. ;) Denk dat we het zelf wel kunnen invullen..
<<

Anoniem221

Bericht 21 Okt 2016 00:30

Re: Schimmel in huurhuis!

Ik heb zo'n soort van gave en die zegt me dat ze inmiddels de collega heeft gevraagd naar het bedrijf en dat hij het echt niet meer weet, maar haar aanraadt om de woningbouw te bellen. Dat doet ze vervolgens en nu wordt het alsnog opgelost. Eind goed, al goed.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Okt 2016 09:41

Re: Schimmel in huurhuis!

Dee schreef:Hahah Minx.

CBL is dit topic volgens mij aan het ontwijken want ze was vanmiddag nog wel aan het reageren op andere topics. ;) Denk dat we het zelf wel kunnen invullen..


Ik hoef toch niet 24/7 te reageren op dit topic?! Ze komen volgende week kijken trouwens.
<<

Anoniem316

Bericht 28 Okt 2016 10:20

Re: Schimmel in huurhuis!

Uhh nou als je er zo'n heisa van maakt dan is het toch gek dat je dit topic ontwijkt? Maar goed, jij je feestje.

Fijn dat ze komen kijken. Succes ermee!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 28 Okt 2016 12:14

Re: Schimmel in huurhuis!

caribbeanlover schreef:
Dee schreef:Hahah Minx.

CBL is dit topic volgens mij aan het ontwijken want ze was vanmiddag nog wel aan het reageren op andere topics. ;) Denk dat we het zelf wel kunnen invullen..


Ik hoef toch niet 24/7 te reageren op dit topic?! Ze komen volgende week kijken trouwens.

Dat is een mooi antwoord! Zullen we ook tegen jou zeggen als je iemand weer loopt te stalken in diverse topics waarom ze niet reageren op je PM/topic etc. :palm:

Maar ben benieuwd wat ze te zeggen hebben volgende week.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Okt 2016 00:25

Re: Schimmel in huurhuis!

Dee had het over ontwijken en vroeg niet of ik nog antwoord op haar vraag ging geven dus.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron