Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend! Wat ga jij doen?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 28 Okt 2016 10:44

Weekend! Wat ga jij doen?

Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 28 Okt 2016 10:52

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Het is mijn werkweekend.
Vandaag moet ik werken van 15.45-22.00.
Morgen werk ik van 07.30 - 12.30u, daarna ga ik voetbal kijken bij mijn man en daarna lekker op de bank.
Zondag werk ik van 07.30 -16.00u. Daarna nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 28 Okt 2016 11:00

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Vandaag ga ik naar een beurs in Tilburg (Paperpassion) en vanavond uit eten.
Morgenavond ook een etentje met vrienden.
Zondag voor alsnog niks.

Fijn weekend (alvast) allemaal!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 28 Okt 2016 11:05

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

- Naar de kapper
- Verhuisdozen inpakken
- Opruimen
- Kasten uitmesten

Weinig leuke dingen op de planning.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 28 Okt 2016 11:12

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Ik ga naar de film en naar het theater dit weekend. Heb er zin in!
Verder beetje relaxen, netflix kijken en wat huishouden doen.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Okt 2016 11:40

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Ik heb vanavond een high tea met vriendinnen.
Morgen boodschappen, opruimen en onze 'keuken inhoud' in kratten doen, want er gaat gesloopt worden. Vrienden van ons zijn aan het verhuizen morgen, dus daar zal ik ook even helpen.
Zondag ga ik met m`n moeder, tante en nicht naar een Barbie evenement ergens in de buurt van Amsterdam.
<<

Anoniem185

Bericht 28 Okt 2016 11:45

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Work work work work work...

Vandaag ben ik vrij. Morgen een late dienst en zondag ook een late dienst.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 28 Okt 2016 11:45

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Morgen de weekboodschappen doen en misschien daarna naar de kinderkledingbeurs.
Voor zondag nog geen plannen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 28 Okt 2016 12:00

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Vandaag werken.
Vanavond met vriendinnen wat drinken in de stad.
Morgenochtend even naar de stad, nieuwe lenzen halen en voor mijn man nieuwe hardloopschoenen.
Zondag heb ik een hardloopwedstrijd om 11.30u.

De middagen doen we lekker weinig! Alhoewel... De zolder is hoog toe aan een opruimbeurt :laughcry:
<<

Anoniem192

Bericht 28 Okt 2016 13:02

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Vandaag / dag huishouden, opruimen enz met muziek keihard aan, vanavond thee drinken bij een vriendin
Zaterdag / werken vanaf 9 uur
Zondag / sowieso naar het tuincentrum om cactussen te kopen; verder geen idee nog.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 28 Okt 2016 17:29

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Vanochtend heb ik met een nieuw opvangkindje gewend. Daarna boodschappen gedaan. Ga zo met een vriendin weg.

Morgen is het condoleren.
Zondag is mijn vriend jarig (hoezo dubbel)
En maandag is de begrafenis.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 28 Okt 2016 18:37

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Gelukkig hebben we vanavond al boodschappen gedaan. Dus onze plannen zijn gezellig thuis blijven, ik moet nog python huiswerk maken en het huis wat opruimen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 28 Okt 2016 18:42

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Vandaag naar het ouder-kindcafe geweest hier in de bieb, naar de bliedbank geweest (jeej, ik mocht weer! Had vorige keer te laag hb), en thee gedronken bij de Hema.

Morgen bootcamp, afspraak met de moeders en kinderen van mijn eerste zwangerschapscursus en daarna eten bij schoonouders waar we blijven slapen.

Zondag gezellig uitgebreid ontbijt met zijn allen omdat mijn schoonzusje dan weer even een week in NL is. 's Middags gaan we nog even bij vrienden langs.

Best druk eigenlijk!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Okt 2016 19:15

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Ik heb maar een tweedaagse werkweek gehad. Heerlijk!
Woensdag was m'n eerste dag vrij. Lekker thuis wat klusjes gedaan en series gekeken.
Donderdag naar m'n moeder gegaan. Gisteravond uiteten geweest met m'n moeder en zus en naar Bridget Jones Baby geweest.
Vandaag heerlijk uitgeslapen voor 't eerst in weken. Daarna baby foto's bekeken van mij en m'n moeder heeft een doos met oude baby kleertjes tevoorschijn gehaald en bekeken wat ik eventueel voor de baby wil gebruiken.
Daarna heb ik m'n moeder lekker getrakteerd op een lunch in 't dorp en hebben we heel leuk gewinkeld, voor onszelf en allerlei leuke baby dingetjes. M'n moeder helemaal trots, zo lief. Vanavond slaap ik nog bij m'n moeder.
Morgen ga ik naar een vriendin en daarna terug naar huis. 's avonds m'n man ophalen van Schiphol.
Zondag gaan we vrienden aanmoedigen bij een hardloopwedstrijd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 29 Okt 2016 13:52

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Ik had gisteren al vrij, heerlijk uitgeslapen, gewandeld, boodschappen, en gesport. Daarna gekookt en gegeten en repetitie gehad.
Vandaag weer uitgeslapen, zoon werd pas om 10.30 wakker. Ik ben weer naar het bos gegaan en heb het huishouden gedaan. Straks breng ik zoon naar vriend en ga ik met twee vriendinnen eten en naar Nielson.
Zoon haal ik erna weer op want morgenochtend weer repetitie, daarna met vriend naar de hei en dan ga ik de laatste dag van de bondsconcoursen volgen via de livestream.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Okt 2016 14:51

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Ik heb de hele week al vrij, want vakantie.
Gisteren zijn we vanuit ons vakantiehuisje een dagje naar Trier geweest. Rondgelopen, Karl Marx huis bezocht, geshopt en gegeten.
Vanochtend gewandeld en daarna naar huis gereden. Nu net thuis en alles is al opgeruimd. Vanavond gaan mijn man en ik samen tapas eten (hij gaat ze maken).
Morgen moet ik boodschappen doen, en verder helemaal geen plannen. Ik ga lekker relaxen.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 29 Okt 2016 15:04

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Leuk Mizz_S! Ik heb in Saarburg gewoond, Trier is een heel leuke stad vind ik! :)

Helaas, ik heb nog geen Robbie kaartjes kunnen scoren. Heb wel flink aan mijn Python huiswerk gewerkt, bijna af!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Okt 2016 20:54

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Ik heb lekker een chillweekend! Kan ik erg waarderen de laatste tijd. Gisteravond beetje tv gekeken en quality time met m'n vriend. Vandaag uitgeslapen, boodschappen gedaan en vanmiddag heb ik in m'n eentje een stuk gefietst in mijn nieuwe woonplaats (18 km ongeveer, de hele Dorpsstraat af en weer terug haha). Daarna met m'n vriend samen gekookt (bietenrisotto uit de Appie-app, was lekker!) en nu heb ik een bankhangavond in m'n eentje. Morgen gaan we een beetje opruimen in huis, misschien eindelijk weer eens een serie kijken en ik ga pannenkoeken bakken.
❤ 7 juni 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 29 Okt 2016 21:06

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

We zijn al over de helft, maar zal 'm toch nog even doen.

We hadden wel leuke plannen, maar vriend is ziek. Dus beetje m'n eigen plan getrokken.
Gister: overdag een beetje opgeruimd in huis, wasjes gedraaid, en in de avond met een vriendin uit eten geweest, en daarna nog wat geborreld.
Vandaag: boodschappen gedaan, kadootje gekocht, en naar de stad geweest. Beetje geshopt, hapje gegeten, en daarna naar de bios. (Harten strijd, vond er niet zoveel aan...) nu lekker op de bank met vriend.
Morgen: werken van 11 tot een uur of 18 denk ik. Verder geen plannen. Misschien even langs bij m'n broer, schoonzus en neefje. Ze komen terug van vakantie.

Maandag en dinsdag weer lekker vrij! Lang leven de overuren.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers