Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoenentopic

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Okt 2016 18:51

Schoenentopic

Ooh ik houd zó van schoenen, ik kan er maar niet genoeg hebben! :D Dus speciaal voor mijn medeschoenverslaafden een schoenentopic. Ik ben benieuwd naar jullie top 3, dus maak een foto van de drie paar schoenen die je op dit moment het meest/liefst draagt.

Ik zal zelf ook eens kijken, al is het lastig kiezen en wissel ik vrij veel van schoenen (maar op die manier gaan ze ook heel lang mee, omdat ze niet snel slijten!).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem177

Bericht 29 Okt 2016 19:04

Re: Schoenentopic

Ik heb echt periodes. Nu heb ik vooral een comfy periode en draag vooral platte schoenen. Nikes tot laarsjes.
<<

Anoniem286

Bericht 29 Okt 2016 19:05

Re: Schoenentopic

Wat ik momenteel het meeste draag (geen foto's maar plaatjes van internet)
Afbeelding maar dan met witte swoosh
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Okt 2016 19:36

Re: Schoenentopic

Toffe schoenen, Highway!

Hieronder drie favorieten van mij. De meest rechtse heb ik gisteren pas binnen gekregen :P

Afbeelding

Verder draag ik ook graag m'n lage, zwarte All Stars, lakschoenen (brogues), zwarte Nikes met witte stippen etc. etc.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem221

Bericht 29 Okt 2016 19:49

Re: Schoenentopic

De absolute favoriet zijn mijn witte K-Swissjes. Verder heb ik zes paar pumps, drie paar platte schoenen en wat laarsjes en die wissel ik af als er een outfit is waar ze bij passen.
<<

Anoniem316

Bericht 29 Okt 2016 20:13

Re: Schoenentopic

Mijn Panama Jack laarzen (het liefst slaap ik er ook nog mee)
All stars
Cognac leren veterlaarsjes met bont aan de binnenkant.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 29 Okt 2016 20:52

Re: Schoenentopic

Mijn grote favoriet zijn:
Afbeelding

Goede tweede:
Afbeelding
Ik verslijt ieder jaar zo'n 2 paar

En op het moment zijn deze ook wel favoriet:
Afbeelding
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers