Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Reva

Bericht 21 Okt 2013 16:04

Re: Datetopic

Z.wanger en s.cheiding? Serieus? Ik ga even overgeven.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 21 Okt 2013 16:08

Re: Datetopic

Hihi. Ik zou een d.ate zonder b.ijbedoelingen overwegen B.liss. Je weet nooit wat je er van op kunt s.teken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Okt 2013 16:10

Re: Datetopic

I.k w.il g.een d.ate z.onder b.ijbedoelingen!
❤ 7 juni 2018
<<

Reva

Bericht 21 Okt 2013 16:16

Re: Datetopic

Ik steek er liever iets in ipv op :thumbup:
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 21 Okt 2013 16:35

Re: Datetopic

Reva schreef:Z.wanger en s.cheiding? Serieus? Ik ga even overgeven.


Het zou wel heel toevallig zijn als jij ook 2 van zulke collega's op je werk hebt. Dit is puur om herkenning te voorkomen voor mij en die meiden.

Ja, serieus... Ik heb heel het gebeuren aan moeten horen het afgelopen jaar. Ik begin toch weer naar werk met wat meer mannen (20 % is een man op mijn werk) te verlangen. Het aantal mannen naast mij is 2, dus over mannen zaken wordt niet echt gesproken.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 21 Okt 2013 16:38

Re: Datetopic

Fred schreef:
Reva schreef:Z.wanger en s.cheiding? Serieus? Ik ga even overgeven.


Het zou wel heel toevallig zijn als jij ook 2 van zulke collega's op je werk hebt. Dit is puur om herkenning te voorkomen voor mij en die meiden.

Ja, serieus... Ik heb heel het gebeuren aan moeten horen het afgelopen jaar. Ik begin toch weer naar werk met wat meer mannen (20 % is een man op mijn werk) te verlangen. Het aantal mannen naast mij is 2, dus over mannen zaken wordt niet echt gesproken.


Lieve schat.. zwanger en scheiding zijn zulke generieke woorden dat niemand hier uitkomt als je daarop googlet. En serieus? Ook hier (lees mijn werk) lopen vrouwen rond die zwanger zijn en gescheiden zijn. Het komt vaker voor dan je denkt..
<<

anoniem213

Bericht 21 Okt 2013 16:40

Re: Datetopic

Ik zou eerder zeggen: het zou wel heel toevallig zijn als je níet twee van zulke collega's hebt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Okt 2013 17:36

Re: Datetopic

Reva schreef:Ik steek er liever iets in ipv op :thumbup:


:cheering:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Okt 2013 18:04

Re: Datetopic

Niet zo flauw dames! Ik vind het attent van Fred dat hij met haar mee wil denken. Ik vind het best een goed idee om eens tips of reflectie te vragen van een man. Wellicht je ex?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Okt 2013 18:13

Re: Datetopic

Maar waar moet ik tips voor vragen dan?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 53

Bericht 21 Okt 2013 18:17

Re: Datetopic

Bliss schreef:Dit versterkt wel mijn gevoel dat ik gewoon niet met kleine mannen moet daten. Kleine onderkruipsels zijn het!

Niet doen dit, nu veroordeel je meteen álle kleine mannen! Deze man is niet leuk, vergeet hem, op naar de volgende.
<<

Anoniem130

Bericht 21 Okt 2013 18:20

Re: Datetopic

Hmm, misschien ben ik een ontzettende bitch, maar ik heb ook wel eens zonder uitleg iemand verwijderd op een datingsite hoor. Als het awkward voelt en ik die persoon nog niet eens telefonisch of in het echt ken. Dan vind ik ook niet dat ik het écht uit hoef te leggen. Plus dat je bij sommigen bij voorbaat al weet dat ze je uitleg gaan weerleggen en het dan een discussie wordt dat je diegene een kans moet geven ofzo.. Daar heb ik helemaal geen zin in bij iemand die ik niet ken en waar ik niet verder in geinteresseerd ben.

Misschien niet helemaal netjes, maar ik val er zelf dan ook niet over als iemand me opeens verwijdert.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Okt 2013 18:20

Re: Datetopic

Nou misschien niet zozeer tips, maar meer eens horen hoe jij overkomt op mannen. Wat ze leuk aan je vinden en wat ze wellicht minder leuk aan je vinden. Niet dat je de perfecte vrouw hoeft te worden, maar het is zo zonde dat je soms zo onzeker bent. Misschien vindt een man dat flapuiterige van jou wel helemaal niet negatief maar juist heel lief en ontwapenend, terwijl jij dat zelf een vervelende eigenschap vindt. Snap je?

Ik ben er door een vriendin bijvoorbeeld weleens op gewezen dat zij vond dat ik zo'n zelfverzekerde houding aannam wanneer ik aan de bar in mijn favoriete kroeg stond, dat ze zich zou kunnen voorstellen dat mannen daardoor niet op mij af durfden te stappen. Dat had ik van mezelf compleet niet in de gaten, maar het werkte wel echt zo.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Okt 2013 18:23

Re: Datetopic

Whatever schreef:Hmm, misschien ben ik een ontzettende bitch, maar ik heb ook wel eens zonder uitleg iemand verwijderd op een datingsite hoor. Als het awkward voelt en ik die persoon nog niet eens telefonisch of in het echt ken. Dan vind ik ook niet dat ik het écht uit hoef te leggen. Plus dat je bij sommigen bij voorbaat al weet dat ze je uitleg gaan weerleggen en het dan een discussie wordt dat je diegene een kans moet geven ofzo.. Daar heb ik helemaal geen zin in bij iemand die ik niet ken en waar ik niet verder in geinteresseerd ben.

Misschien niet helemaal netjes, maar ik val er zelf dan ook niet over als iemand me opeens verwijdert.


Ik normaal gesproken ook niet en heb het zelf ook wel eens gedaan, maar dat was na een kort gesprekje. Nu had ik met deze gast al een week vrij intensief contact, hele persoonlijke gesprekken gehad en gewoon midden in zo'n persoonlijk gesprek kapt ie er ineens mee! Je gaat mij niet vertellen dat jij niet heel vreemd zou opkijken!
Kijk, ik had het gesnapt als ie me van de week had geblokkeerd na die hele uitleg van mij, maar dat deed ie niet en hij toonde nog steeds interesse. Raarrrrr figuur.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Okt 2013 18:27

Re: Datetopic

Lady schreef:Nou misschien niet zozeer tips, maar meer eens horen hoe jij overkomt op mannen. Wat ze leuk aan je vinden en wat ze wellicht minder leuk aan je vinden. Niet dat je de perfecte vrouw hoeft te worden, maar het is zo zonde dat je soms zo onzeker bent. Misschien vindt een man dat flapuiterige van jou wel helemaal niet negatief maar juist heel lief en ontwapenend, terwijl jij dat zelf een vervelende eigenschap vindt. Snap je?

Ik ben er door een vriendin bijvoorbeeld weleens op gewezen dat zij vond dat ik zo'n zelfverzekerde houding aannam wanneer ik aan de bar in mijn favoriete kroeg stond, dat ze zich zou kunnen voorstellen dat mannen daardoor niet op mij af durfden te stappen. Dat had ik van mezelf compleet niet in de gaten, maar het werkte wel echt zo.


Dus dat hoeft dan toch niet perse een man te zijn.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Okt 2013 10:26

Re: Datetopic

Hoe gaat het met de rest van de daters na afgelopen weekend?

Toet, al een date met die leuke jongen gepland?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Okt 2013 11:58

Re: Datetopic

Ja ik wil ook dateverhalen lezen! Tabbie, al een gesprek met je leuke man gehad?
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Okt 2013 12:05

Re: Datetopic

Nee nog niet. Vind het al heel wat dat hij mij geaccepteerd hebt, aangezien het enige contact was dat ik van de andere kant van de bar stond te staren en kwijlen haha.

Geen idee hoe je dan een gesprek begint...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Okt 2013 12:06

Re: Datetopic

En idd: ik wil dateverhalen!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 22 Okt 2013 12:41

Re: Datetopic

Nee nog geen date! We zijn wel echt heel veel aan het appen, zo'n beetje de hele dag door en dat is erg gezellig. Er is wel een soort van probleem.. Hij is nét vrijgezel na een relatie van 7 jaar! Ik weet daardoor niet zo goed wat ik ervan moet denken dus ik hou me nog een beetje afzijdig.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 22 Okt 2013 12:42

Re: Datetopic

Maaar er zit wel een date aan te komen hoor, hij zei gisteren al dat ie voor me wou koken ;)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Okt 2013 13:12

Re: Datetopic

Oh, Toet, Hmm ik zeg altijd laten gaan als hij net vrijgezel is. Of iig rustig aan. Ik zou daar ook wel even van op mijn hoede zijn. Je wilt immers ook niet enkel een vervanger zijn of een rebound.

Wel leuk dat hij voor je wilt koken :D Leuk dat je hem ook echt leuk vind (dat straalt van mijn scherm af haha)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 22 Okt 2013 13:50

Re: Datetopic

Hij is ook best hot haha maar ik ken hem verder nog helemaal niet! Hij is wel een stuk rustiger dan ik ben.. maar dat is ook niet moeilijk :')
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Okt 2013 14:00

Re: Datetopic

En misschien ook wel fijn :) Kan hij je grounden
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Okt 2013 14:16

Re: Datetopic

Carra, Stuiterbal, hoe staat het ervoor met jullie?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers