Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Personeelsuitje

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 13 Okt 2016 20:36

Personeelsuitje

Ik ben op zoek naar iets leuks!

Wij hebben een team met even veel mannen als vrouwen. De gemiddelde leeftijd is zo'n 30 jaar. Het grotendeel is erg sportief, maar we hebben er ook een aantal die liever alleen gaan eten (present!). Mijn leidinggevende heeft liever niet dat mensen fysiek of emotioneel geschaad kunnen worden (bubbelvoetbal en ijshockey vallen dus al af). Ook hebben we maar een beperkt budget van 25 euro per persoon.

Iemand leuke ideeën?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem313

Bericht 13 Okt 2016 20:53

Re: Personeelsuitje

Wij hebben voor iets minder dan dat bedrag Wie is de Rat gedaan, een knock-off van Wie is de Mol. Was leuk voor iedereen, en er bleef geld over voor een borrel. Met z'n hoevelen zijn jullie?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 13 Okt 2016 20:54

Re: Personeelsuitje

Wij zijn vorige week wezen zeilen!
Was echt super leuk, alleen moet je dan niet zo'n kneus als mij ertussen hebben, haha. In al mijn enthousiasme verkeerd in de boot gesprongen na het afzetten en m'n enkelbanden gescheurd :laughcry:

Ik weet ook mensen die een spel als Wie is de Mol hebben gespeeld, dit wordt in veel steden wel georganiseerd. Is iets minder blessure gevoelig :wink:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Okt 2016 21:55

Re: Personeelsuitje

Misschien kan je kijken naar iets van een teambuilding activiteit? Ik ben twee jaar geleden naar een outdoor locatie geweest waar we allemaal teamopdrachten kregen. Samen over een houte wal van 3,5 meter komen. Samen een paal van vijf meter verplaatsen zonder dat deze de grond raakte. Daarbij moesten wij via de bovenkant van een touwparcour langs en de paal onderlangs.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 13 Okt 2016 21:59

Re: Personeelsuitje

Wij hebben gedaan:
- wie is de mol
- ranking the stars
- escape room
- klimbos
- graffiti spuiten
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 14 Okt 2016 13:43

Re: Personeelsuitje

Met dit budget valt denk ik bijna alle opsommingen hier al af. Dat is een vrij beperkt budget namelijk. Jammer. Dan wordt het of een kleine activiteit of een etentje met een beperkte kaart/all you can eat concept.

Zelf hebben wij vorig jaar ook een activiteit moeten verzinnen voor 25 max 30 euro pp. Wij hadden ook hele leuke plannen, maar het was gewoon niet haalbaar. Ik weet niet waar je woont, maar zo heb je in het Westland iets van boerenspellen. Leek ons hartstikke leuk, maar je zit al ruim boven dit bedrag pp zonder eten dan nog. Een moorddiner hebben we ook nog naar gekeken, maar dan zit je al gauw aan de 50 euro pp.

Bij ons is het toen uiteindelijk bowlen en steengrillen geworden bij een organisatie waar dat allemaal samen kon. We gingen toen eerst een uurtje bowlen met een drankje erbij. Daarna dan buffet en steengril op je eigen tafel en daar kregen we volgens mij 2 drankjes bij. Mijn manager was niet zo heel erg moeilijk, dus de extra kosten van de drankjes kwamen voor zijn rekening. Maar volgens mij waren we hier 27,50 pp voor kwijt (excl. de eventuele extra drankjes die men volgens mij nog wel heeft gedronken).

Niet het meest geweldige uitje, maar we hebben wel veel lol gehad samen.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 14 Okt 2016 13:58

Re: Personeelsuitje

Misschien dat je hier wat kunt vinden:
http://www.stadunique.nl

Afgelopen zomer heb ik een personeelsuitje bij hen geboekt en het was een succes!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 14 Okt 2016 14:09

Re: Personeelsuitje

Vestinggolf. Dat is een soort van golf in de straten van een vestingstad. Ook ideaal voor iets minder sportieve mensen.

GPS schattocht. Hier kunnen verschillende thema's aan worden gekoppeld. Genoeg bedrijven die ze organiseren op diverse plaatsen. We hebben er een gehad op de grachten in Amsterdam waarbij jezelf mocht varen. Erg gaaf (maar dat laatste valt buiten je budget want boothuur was prijzig dacht ik).
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Okt 2016 11:19

Re: Personeelsuitje

Ik zat ook te denken aan een gps tocht of iets dergelijks. Maar ik weet niet goed wat daar de kosten van zijn.
Of je doet gewoon ergens een mooie stadswandeling, dat hoeft denk ik niet duur te zijn. En dan daarna een borrel, of bijvoorbeeld een buffet bij de Chinees, want dat is nog wel enigzins betaalbaar.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5673

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 16 Okt 2016 10:54

Re: Personeelsuitje

Ik lees mee;

Hier een budget van €75,-, pp en dat mag niet alleen aan eten uitgegeven worden.
Ons team is niet zo groot (9-10) man, waardoor we op heel veel plekken niet onder groepsarregementen vallen.
Inmiddels is een musical al voorbij gekomen, manager wilt gaan laser gamen en karten (maar dan wilt bijna niemand mee), aan de Efteling heeft hij een hekel. En escaperoom of zoiets is funest voor het team, er heerst veel spanning en dat gaat hem echt niet worden (ik ken mijn team).
Hele active dingen zijn bij ons echt geen optie omdat we er 1 met dubbele (rug)hernia hebben, 1 met nekhernia, 1 met reumatische klachten etc.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem184

Bericht 16 Okt 2016 11:18

Re: Personeelsuitje

Efteling zou ik niet als personeelsuitje doen. Dat uitje doe je met z'n allen vind ik en bij de Efteling val je al snel uiteen in groepjes. We hebben dat afgelopen voorjaar met ons werk gedaan, was echt leuk maar ik vond het meer een gezellig dagje met een aantal collega's waar ik mee op trok die dag, dan dat ik echt het idee had dat het een personeelsuitje was. De rest van de groep heb ik de hele dag niet meer gezien.

Voor dat geld kom ik eigenlijk ook niet verder dan een etentje. Of bowlen, boerenspellen, dat soort dingen.
Oh, hier in mijn woonplaats (regio Leiden) zit een restaurant waar je kunt eten en tegelijkertijd 'Ik hou van Holland' kunt spelen met je team, incl 'host'. Dat lijkt me nig steeds wel leuk om te doen.
<<

Anoniem205

Bericht 16 Okt 2016 12:44

Re: Personeelsuitje

Wij hebben laatst als uit Prison Island gedaan, in de Kartfabrique in Utrecht. Een uur ipv anderhalf uur (anderhalf uur is 17.50pp) en daarna een bbq bij een collega in de tuin. Kosten waren daardoor relatief laag. Ik vond het echt een aanrader. Prison Island zijn allemaal spelletjes in een "gevangenencel" en die moet je oplossen om zoveel mogelijk punten te halen binnen bepaald tijd. We hebben echt gelachen!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 16 Okt 2016 18:40

Re: Personeelsuitje

Is A'scha een beetje in de buurt voor jullie? Daar heb je erg leuke buitenactiviteiten en kun je daarna lekker met elkaar gaan eten en borrelen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5673

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 16 Okt 2016 18:45

Re: Personeelsuitje

Nee, omgeving Breda zitten we. Plus dat er iemand terug naar locatie moet om 23 uur om te sluiten.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 17 Okt 2016 13:12

Re: Personeelsuitje

Miss is dit iets? Is 12,50 euro p.p en dan zou je het overige geld kunnen gaan gourmetten ofzo

http://www.wegmetdebaas.nl/baso-events- ... gin=Zoeken
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 17 Okt 2016 13:19

Re: Personeelsuitje

Of rondvaart door Breda en dan ergens lunchen of high tea'en?

http://www.rondvaartbreda.nl/index.php? ... 3&Itemid=3
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 25 Okt 2016 21:10

Re: Personeelsuitje

Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken! En sorry voor mijn late reactie, even niet in staat geweest om te reageren...

Ik ga het even voorleggen aan de collega waarmee ik organiseer!
Lady, we willen graag in omgeving Drachten omdat dat wel redelijk centraal ligt voor iedereen.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers