Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slaapritme

<<

Anoniem16

Bericht 17 Okt 2013 21:48

Re: Slaapritme

Caroow schreef:Ik sliep altijd als een blok en ook overal doorheen. Nu kan ik daar alleen maar van dromen.

Maar voor de goede orde, dat kleine wurmpje in zijn slaapzakje die door zijn tranen heen lacht als hij je ziet en blij zijn armjes naar je uitstrekt is veel meer waard dan lekker slapen.



Dat zeg je na 3 jaar geen nacht meer te hebben doorgeslapen ok niet meer :cheering:


hahaha nee hoor, stiekem vind ik het heerlijk dat R vrijwel iedere nacht bij ons kruipt en me overlaad met kusjes en knuffels. Ik denk maar steeds bij mezelf over een paar jaar doet hij dat vast niet meer.
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Okt 2013 21:50

Re: Slaapritme

Gelukkig slaap ik meestal wel door, maar ik heb periodes waarin ik 's nachts dan wel een keer of 4 wakker wordt. Dan ben ik overdag ook wel duidelijk vermoeider.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Okt 2013 21:54

Re: Slaapritme

Hahaha Printje, lekker vooruitzicht. En dit is onze eerste he, jij bent er straks helemaal vanaf , ik hopelijk de komende paar jaar nog niet :P
R. 2013
D. 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Okt 2013 21:55

Re: Slaapritme

Meestal slaap ik redelijk door en word ik 1x per nacht wakker omdat ik moet plassen. Maar ik heb ook nachten dat ik überhaupt niet in slaap val en dan neem ik meestal een halve slaappil. Ik moet het afkloppen, maar heb dat nu al een week of twee niet meer gehad, dus het gaat weer de goede kant op!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem157

Bericht 20 Okt 2013 11:20

Re: Slaapritme

Al zolang ik mij kan heugen wordt ik wel een paar keer wakker s'nachts. Soms slaap ik na een paar minuten weer en vaak ben ik wel even wakker.
<<

Anoniem 47

Bericht 20 Okt 2013 12:26

Re: Slaapritme

Ik slaap redelijk door 's nachts. Wel word ik altijd een keer wakker om te plassen. Daarna heb ik wel moeite om weer in slaap te vallen. Als ik dan eenmaal slaap, slaap ik ook door.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 20 Okt 2013 12:52

Re: Slaapritme

Ik slaap in totaal gemiddeld 4u. Ik kan héél moeilijk inslapen, sta voor mezelf tig keer op 's nachts (plassen, drinken, nog snel even iets doen), ik pieker veel 's nachts en dan zijn er ook nog de nachtvoedingen. Ik dommel altijd pas in als ik aan het voeden ben, anders niet.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 20 Okt 2013 12:57

Re: Slaapritme

Ik word ook vaak wakker 's nachts. Meestal slaap ik vrij snel weer in, maar soms lig ik een poos wakker. Heel vermoeiend en ik word ook nooit uitgerust wakker.

Vliegen is bij mij ook echt een ramp, omdat ik niet kan slapen in een vliegtuig. Ik heb ook wel eens gedacht aan slaappillen of iets rustgevends. Maar ik ben bang dat ik dan alleen maar heel erg suf word en nog steeds niet kan slapen.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 20 Okt 2013 13:07

Re: Slaapritme

Voordat D. er was sliep ik altijd als een blok en werd ik ook bijna nergens wakker van. Nu slaap ik erg licht en word ik vaak al wakker als mijn man later dan mij naar bed gaat. Maar ik slaap altijd vrij snel weer in.
<<

Anoniem38

Bericht 20 Okt 2013 20:34

Re: Slaapritme

Zonder slaapmedicatie slaap ik 2uur en daarna niet meer. Met een half pilletje slaap ik 5-6uur... Veel te weinig. Helaas komt deze slaapafwijking in mijn familie voor en is er niks aan te doen.
<<

Anoniem171

Bericht 21 Okt 2013 17:50

Re: Slaapritme

Jeetje wat slapen veel meiden slecht!

Je kunt mij echt neerleggen en ik slaap, de oudste twee slapen van 19 tot 7.00/7.30 uur. De jongste sinds een paar dagen ook van 23 tot 5.30/6.00 uur.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo