Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Epileerapparaat

<<

Elle123

Bericht 22 Okt 2016 20:36

Epileerapparaat

Welke hebben jullie? Mijn epileerapparaat (Braun Silkepil) is kapot gegaan. Ik was gisteren mijn benen aan het epileren, ik heb er een die ook onder water gebruikt kan worden, maar zodra ik hem afspoelde hield hij ermee op. Opladen heeft geen zin meer, hij maakt een kort geluidje en doet verder helemaal niks (het lampje gaat wel nog aan).
Dit was mijn tweede silkepil, dus ik neig weer naar deze, maar misschien is er nog een betere?
Ik vind het altijd lang duren om mijn benen te epileren, en heb het idee dat ik heel vaak over hetzelfde stuk huid moet om alles weg te krijgen. Is dat bij alle apparaten zo?
Ik moet er snel een hebben, want van scheren krijg ik een erg geïrriteerde huid.
<<

Anoniem288

Bericht 22 Okt 2016 20:39

Re: Epileerapparaat

Ik heb een silk epil wet & dry, die ik onder de douche kan gebruiken. Erg handig, kan ik dat zo doen terwijl de conditioner in mijn haar zit. Als ik het bij houd vind ik het ook niet zo lang duren om de haartjes weg te halen, want niet alles groeit gelijk.
<<

Elle123

Bericht 22 Okt 2016 20:47

Re: Epileerapparaat

Night Owl schreef:Ik heb een silk epil wet & dry, die ik onder de douche kan gebruiken. Erg handig, kan ik dat zo doen terwijl de conditioner in mijn haar zit. Als ik het bij houd vind ik het ook niet zo lang duren om de haartjes weg te halen, want niet alles groeit gelijk.


Ja die heb ik dus ook 2 versleten nu, ik denk dat ik er maar gewoon weer een ga kopen. Hij was overigens nog helemaal niet zo oud. Ik heb hem ooit bij AH gekocht, toen lag hij in zo'n aanbiedingenbak voor iets van € 70,00. Ik heb alleen de bon nergens meer.
<<

Anoniem288

Bericht 22 Okt 2016 20:59

Re: Epileerapparaat

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 16:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 22 Okt 2016 22:00

Re: Epileerapparaat

onder de douche epileren vind ik dan weer niets maar dat het apparaat tegen water kan is zeker een pluspunt bij het schoonmaken.

ik heb de nieuwe philips mogen testen en die valt echt tegen na de braun. mijn oude braun (6 jaar oud, de accu is nu op) gaat in het voorjaar ook vervangen worden door een nieuwe ondanks dat ik een gloednieuwe philips in huis heb liggen.
Afbeelding
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 22 Okt 2016 23:37

Re: Epileerapparaat

Ik heb ook jarenlang een Braun Silk Epil gehad. Toen die stuk ging, zaten we er financieel niet zo goed voor, dus heb ik besloten een goedkoper model te nemen (van Philips als ik me niet vergis, maar ik weet het niet eens zeker). Ik ben er echter lang niet zo tevreden over als over de Silk Epil, dus die heb ik nu maar op mijn verlanglijstje voor Kerst gezet :-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 23 Okt 2016 07:20

Re: Epileerapparaat

Ik heb ook een braun silk epil. Die van mij is nu zo'n 6 jaar oid, maar de accu gaat nu constant leeg, dus ga ook een nieuwe nemen. Alleen onder de douche epileren lijkt me niks, de haartjes moeten toch juist rechtop staan? Dat je het daarom altijd het beste na het douchen kan doen? Omdat dan de haartjes rechtop staan.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers