Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spanningen, last van blaas?

<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 21 Okt 2016 14:39

Spanningen, last van blaas?

Sinds ongeveer 2 weken weet ik dat ik een nieuwe baan heb. Ik werk nu zo'n 8 uur per week en ga dan naar 24 uur. Heel erg wennen voor mij en vind het erg spannend allemaal, ook omdat ik zolang thuis heb gezeten en zo dus 3 dagen zonder kids, al lijkt me dat wel ff lekker weer wat anders.
Maar sinds ik dus weet dat ik daar kan beginnen ben ik heel gespannen (ik begin woensdag), en heb ik ontzettende last van mijn blaas. Moet de hele dag door om de 5 a 10 min kleine beetjes plassen en heb er een zeurende buikpijn bij.
Nu ben ik dinsdag naar de ha geweest nadat ik 2 keer urine had ingeleverd, omdat ik dacht dat ik last had van blaasontsteking, maar de urine was goed. Toch zei de dokter dat het blaasontsteking is en heb anti biotica gekregen. Hij zei dat het niet van spanning kon komen.
Nu gebruik ik dus al 4 dagen anti biotica, maar voel me nog steeds hetzelfde.
Zeurende buikpijn en de hele tijd plassen.
ik drink veel en nu ook cranberrysap.
Dit heb ik nog nooit gehad.
Hier iemand dit weleens gehad, dat het miss toch door spanning kwam?
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Okt 2016 08:40

Re: Spanningen, last van blaas?

Spanning komt er bij iedereen op een andere manier uit. Ik denk dat spanning een hele hoop met je lichaam kunt doen. De een krijgt hoofdpijn, de ander kan niet slapen, dus ja ik denk best dat het kan uiten in pijn in je blaas.
Ik zou de antibiotica netjes innemen, en kijken of je er pijnstillers bij in kunt nemen, of dat misschien wat helpt.
<<

Anoniem221

Bericht 22 Okt 2016 19:28

Re: Spanningen, last van blaas?

Gaat het inmiddels al iets beter?

Het zou spanning kunnen zijn. Doktoren kunnen zeggen dat het gewoon een blaasontsteking is, maar spanning valt meestal de spieren aan en ook tijdens het plassen moet je spieren gebruiken/loslaten. Als ik spanning heb kan ik mijn lichaam niet meer bewegen. Kleding aantrekken is opeens moeilijk. Ook raak ik, netjes gezegd, verstopt en kan ik een laxeerpilletje hier en daar nemen, ik kan de druk niet zetten dus het helpt helemaal niets.

Het voordeel van spanning is dat het net zo snel kan opkomen als het weer vertrekt. Hopen dat of de antibiotica nu gaan aanslaan of dat je in rustiger vaarwater terecht komt. Dat het per definitie onmogelijk is, daar geloof ik niet in.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 22 Okt 2016 20:48

Re: Spanningen, last van blaas?

Dankjewel voor jullie antwoorden, het gaat helaas nog steeds hetzelfde.
Het gekke is dat ik snachts nergens last van heb, hoef niet vaker naar de wc ofzobdus ik denk dan nog meer dat het door spanning komt en ook omdat ik er nu constant mee bezig ben. Als het na woensdag ineens over is, weet ik het zeker dat het daardoor kwam.
Wel super vervelend. Normaal slaat spanning op mijn darmen.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers