Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overstappen gas/energie?

<<

Anoniem281

Bericht 21 Okt 2016 20:42

Overstappen gas/energie?

Elk jaar overstappen zou lonen, maar wij hebben er geen ervaring mee! Wie wel? Stap je over via gaslicht.com of iets dergelijks?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Okt 2016 21:18

Re: Overstappen gas/energie?

Wij stappen jaarlijks over. Ik vergelijk gewoon op internet. En kies er dan 1 uit. Afgelopen jaren bij Nuon Oxxio Essent en nu weer oxxio gezeten. In november mogen we weer overstappen geen idee nog waarheen
Afbeelding
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 22 Okt 2016 07:46

Re: Overstappen gas/energie?

Sinds drie jaar stappen wij ook jaarlijks over, scheelt elk jaar ongeveer 100-175 euro.
Zelf vergelijk ik vooral Nuon en Essent met elkaar. Zowel de prijs voor gas, stroom, nestkasten en de welkomstbonus.
Soms is de een duurder in verbruik, maar is de bonus zo hoog dat het toch weer goedkoper is.
Oh en ik vergelijk met ons eigen gebruik van afgelopen jaar, dan krijg ik een andere uitslag dan met het standaard gebruik wat ze gebruiken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Okt 2016 09:07

Re: Overstappen gas/energie?

Wij doen dat nooit. Ik vind het veel te veel gedoe, wij zijn te lui om dat allemaal uit te zoeken. Afgelopen jaar hebben we ook zo weinig betaald (of, naja, gewoon normaal betaald maar uiteindelijk een gigantisch bedrag weer teruggekregen) dat ik me niet kan voorstellen dat het nog veel goedkoper kan. Dus ik vind het wel prima.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 22 Okt 2016 09:35

Re: Overstappen gas/energie?

Ik heb er ook geen zin in om het allemaal te vergelijken. We betalen nu €110 per maand en heb net de jaarafrekening gekregen en krijgen €250 terug. Helemaal prima voor een eengezinswoning, betaalde in mijn appartement hetzelfde bedrag haha.
<<

Anoniem335

Bericht 22 Okt 2016 09:59

Re: Overstappen gas/energie?

Wij stappen wel elk jaar over. Afgelopen week de 250 euro welkomsbonus van Essent ontvangen omdat we een jaar klant zijn, dat is wel een mooie beloning! Nu weer op zoek naar een nieuwe leverancier, maar even bedenken of we hier nog wel 1 jaar blijven wonen.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 22 Okt 2016 14:33

Re: Overstappen gas/energie?

Wij stappen ook vaak over. Inderdaad via die website die je noemde.

Dit jaar zitten we bij Greenchoice.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Okt 2016 14:38

Re: Overstappen gas/energie?

Ik stap niet weer zo snel over. Onze laatste overstap was 1 groot drama, dus ben wel even genezen.

Daarbij vind ik het wel prettig om langer dan 1 jaar bij dezelfde leverancier te zijn want dan krijg je van die leuke statistiekjes in de app en online enzo. :D
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 22 Okt 2016 16:30

Re: Overstappen gas/energie?

Begin dit jaar ben ik ook gaan vergelijken in mijn andere woning samen met mijn ex. We hadden jarenlang dezelfde maatschappij maar zijn toen overgestapt omdat het een paar tientjes per maand zou schelen. overstappen etc. is toen allemaal goed gegaan.

Afgelopen zomer heb ik ook online vergeleken welke maatschappij voor mij het goedkoopste was. Ik ben wel van plan om dit elk jaar bij te gaan houden of overstappen gaat lonen. Scheelt toch.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 22 Okt 2016 19:44

Re: Overstappen gas/energie?

Wij stappen elk jaar over, ik vergelijk via pricewise en neem redelijk snel een beslissing, mijn man vindt het allemaal wel best, zolang hij er zich maar niet mee hoeft te bemoeien. Afgelopen jaar zaten we bij Nuon. Zij hebben ons voor het aankomende jaar ook een aanbieding gedaan, iets met blijven loont korting enzo, maar als ik dat vergelijk met de aantallen die zij aangeven (ben van plan dit jaar eindelijk eens beter zelf de standen bij te gaan houden, nu heb ik eigenlijk geen idee, en daarbij is onze gezinssituatie veranderd en ga ik deze winter ook veel thuis zijn, dus moeilijk inschatten), zijn we bij een ander ongeveer €200,- in het jaar goedkoper uit.
19 juni 2015
2 februari 2017

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers