Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij nou écht eng?

<<

Brooke

Bericht 16 Okt 2016 19:03

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Dat ik weer ziek wordt net als 3 jaar geleden en ik mijn kindje moet achterlaten of dat mij hetzelfde weer overkomt als 3 jaar geleden en ik dan niet thuis ben op dat moment
Bang om mijn dierbaren te verliezen
Clowns
Attracties die over de kop gaan of in attracties het gevoel hebben dat je er bijna wordt uit geslingerd
Slangen
Liften vind ik ook niet echt fijn, vooral als je er alleen in moet.
Hoogtes
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 16 Okt 2016 19:36

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ik bedacht net: Trump als Amerikaanse president..
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 16 Okt 2016 19:49

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ohmygod ja, dat is inderdaad wel een eng idee :(
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 16 Okt 2016 19:52

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Dat vind ik ook een serieus enge gedachte. En ik durf er ondanks alles niet vanuit te gaan dat Clinton wordt gekozen, kijk maar naar Brexit.
L2014 & H2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Okt 2016 08:03

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ik sprak laatst een Amerikaan (woont sinds kort in NL) die een hele monoloog hield over Trump en Clinton. Hij had zich er wel echt in verdiept en noemde Clinton één van de grootste criminelen van deze tijd. Ik volg het allemaal niet op de voet, alleen globaal, en weet wel dat zij dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen, maar ik wist niet dat het zo erg was. Desondanks krijg ik zo kriebels van Trump, dat ik wel echt hoop dat Clinton het wordt. Toch is het allebei niks geloof ik, ik vraag me echt af hoe dat allemaal moet gaan straks.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 17 Okt 2016 08:17

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Het is allebei drie keer niks, maar Trump is zo erg, dat ik wel voor Clinton ben.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Okt 2016 08:44

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Het is echt een lachertje, dat hele Amerikaanse verkiezingssysteem. Ik vind het net een kleuterklas zonder begeleiding. Om te janken!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 09:06

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Het is ook echt om te huilen.
<<

Anoniem177

Bericht 17 Okt 2016 10:53

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ik heb niet echt iets wat ik ECHT eng vind. Ik ben wel enorm bang dat er binnenkort een wereldoorlog uitbreekt maar goed daar heb ik zelf absoluut geen grip op. Spinnen etc vind ik echt niet fijn maar ENG nee.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Okt 2016 18:57

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Griezelfilms vind ik drie maak niks.
Verder hij ik niet van spinnen, op hoge ladders staan (hoogtevrees)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

anoniem224

Bericht 18 Okt 2016 02:07

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ik was inderdaad not amused toen. Helaas was ik toen zo'n bang muisje waardoor ik er toen niks van heb gezegd.

Ik vind vliegen trouwens ook een beetje eng. Ik dacht ik ga wel 'even' alleen op vakantie, maar nu het later wordt vind ik het toch behoorlijk spannend worden weer.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Okt 2016 16:46

Re: Wat vind jij nou écht eng?

- Ik ben heel erg bang voor overgeven (van anderen en mezelf)
- Ik wil uiteraard absoluut niet zonder mijn vriend en dochter leven
- Zo'n horrorclown zou ik dóódeng vinden
- spinnen en slangen vind ik eng
- confrontaties aangaan vind ik eng
<<

Robijn

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 17 Okt 2016 20:22

Bericht 21 Okt 2016 12:17

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ik vind slangen echt heel eng, niet allemaal maar sinds ik toen ik in Suriname woonde in de binnenlanden was en een gids volledig in paniek zag raken bij het zien van een bepaald type slang, die kennelijk erg giftig was waardoor je binnen een uur dood was, is dat wel iets wat in mijn hoofd blijft zitten.

Een andere angst die ik heb is dat ik, door mijn eetstoornis verleden, niet vruchtbaar ben. Hopelijk is dat niet gegrond..
Throw kindness around like confetti
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers