Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laatst gekocht topic! #1

<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Okt 2013 12:13

Re: Laatst gekocht topic!

Aziraphale schreef:Ik was al half op de roltrap tot ik m'n moeder kwijt was en haar zag praten met de verkoopster en haar de trui omhoog zag houden :laughcry:

:thumbup:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 21 Okt 2013 12:34

Re: Laatst gekocht topic!

Mooi allebei Azi. Ik wil de trui ook, maar ze hebben mijn maat niet meer op de site en kom voorlopig niet in de winkel. :nopompom:
Het jas je is ook echt super!

En June, mooie jas!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem273

Bericht 21 Okt 2013 12:35

Re: Laatst gekocht topic!

Ik wil deze week nog wel even voor je kijken bij H&M hier in het centrum hoor MdU? Weet niet of ze 'm hier hebben maar kan het proberen :) De trui valt trouwens lekker wijd en ruim.
<<

Anoniem29

Bericht 21 Okt 2013 12:36

Re: Laatst gekocht topic!

Mooi Azi! Leren jasje van ZARA vallen echt mega klein inderdaad. Ik draag een M van mijn leren jasje en normaal in blazers heb ik ik bij hun een S of XS.

Ik heb nieuwe Nikes besteld. Joehoe :D Ik wil dat ze er snel zijn. Wel echt zuur dat ik er gewoon meer dan een dag voor moet werken met mijn prut loon whahaha. Maar goed. Het geld is dus weer op ;)

Ik koop nu wel alleen dingen die ik echt heel erg graag wil. Voor de rest vind ik het allemaal zonde.

Afbeelding
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Okt 2013 12:38

Re: Laatst gekocht topic!

Meneer de Uil schreef:Mooi allebei Azi. Ik wil de trui ook, maar ze hebben mijn maat niet meer op de site en kom voorlopig niet in de winkel. :nopompom:
Het jas je is ook echt super!

En June, mooie jas!!


Welke maat heb je? Ik ga zo toch even kijken.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 21 Okt 2013 12:45

Re: Laatst gekocht topic!

Kowalski schreef:
Meneer de Uil schreef:Mooi allebei Azi. Ik wil de trui ook, maar ze hebben mijn maat niet meer op de site en kom voorlopig niet in de winkel. :nopompom:
Het jas je is ook echt super!

En June, mooie jas!!


Welke maat heb je? Ik ga zo toch even kijken.


Dat is super!! Ik zou graag een xs willen..zeker als ie groot en lekker ruim valt.

Intox, je Nikes zijn echt ge-wel-dig!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Okt 2013 13:48

Re: Laatst gekocht topic!

Helaas! Bij de ene H&M hadden ze alleen een L, bij de andere hadden ze een S. Die S heb ik aangepast maar was me echt (veel) te ruim, ik denk dat jij ook zeker een XS nodig zal hebben.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 21 Okt 2013 13:55

Re: Laatst gekocht topic!

Super lief dat je hebt willen kijken! Ben je in Eindhoven geweest? Dan weet ik dat ik daar zelf iig niet meer hoef te kijken, mocht ik toch tijd hebben.
Azi, als jij nog bij de H&M komt en wilt kijken ben ik daar heel blij mee.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Okt 2013 13:57

Re: Laatst gekocht topic!

Klopt, Eindhoven! Graag gedaan, wilde toch voor mezelf ook kijken :)
<<

Anoniem273

Bericht 21 Okt 2013 14:03

Re: Laatst gekocht topic!

Ik heb zelf wel een S en is inderdaad heel ruim maar dat vind ik juist leuk :) Ik zal even voor je kijken wanneer ik in het centrum kom MdU!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 21 Okt 2013 14:24

Re: Laatst gekocht topic!

Aziraphale schreef:Ik heb zelf wel een S en is inderdaad heel ruim maar dat vind ik juist leuk :) Ik zal even voor je kijken wanneer ik in het centrum kom MdU!


Super! Ja, ik vind dat ook juist heel leil, maar hij moet om mijn schouders blijven hangen :P . Ik heb eigenlijk altijd xs-s dus s zal bij trui wel echt te groot zijn voor mij.
Ik hoor wel als je bent geweest..ik ga duimen!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Okt 2013 14:30

Re: Laatst gekocht topic!

Ik vind dat ook leuk hoor, maar hij was echt echt echt te groot. Maar zoals ik al zei weet ik natuurlijk niet hoe dat bij Meneer is, maar ik vind Meneer wel heul slank!
<<

Anoniem273

Bericht 21 Okt 2013 14:58

Re: Laatst gekocht topic!

Ik heb nooit XS dus dat zal het zijn :) Ik ga morgen denk ik even op de fiets naar het centrum, dan wordt het mooi weer. Al heb ik eigenlijk niets nodig, haha. M'n budget voor deze maand is al lang op. Gelukkig bijna weer loon!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Okt 2013 17:28

Re: Laatst gekocht topic!

HAHA wat leuk dat je geinspireerd bent door de trui Azi :D Hij is heerlijk he?!! Ik heb geloof ik zelfs een M (maar misschien wel S), yum!! Alleen durf ik 'm niet aan naar mijn werk :(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem273

Bericht 22 Okt 2013 08:34

Re: Laatst gekocht topic!

Zora, ik kan gelukkig bijna alles gewoon naar m'n werk aan. Alleen zorg ik dat ik altijd m'n rug/schouders bedekt heb i.v.m. m'n tatoeage (al weten alle kinderen wel dat ik die heb, we zijn al een aantal keer naar het zwembad geweest). En verder niet te bloot/kort maar dat draag ik eigenlijk sowieso bijna nooit.

Ik heb gisteren deze laarsjes besteld van Dr. Martens. Dat wordt dan m'n 11e paar Docs haha. Wel van de afgelopen 17 jaar hoor.

Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 22 Okt 2013 13:19

Re: Laatst gekocht topic!

Meneer de Uil schreef:
Aziraphale schreef:Ik heb zelf wel een S en is inderdaad heel ruim maar dat vind ik juist leuk :) Ik zal even voor je kijken wanneer ik in het centrum kom MdU!


Super! Ja, ik vind dat ook juist heel leil, maar hij moet om mijn schouders blijven hangen :P . Ik heb eigenlijk altijd xs-s dus s zal bij trui wel echt te groot zijn voor mij.
Ik hoor wel als je bent geweest..ik ga duimen!!


Er lag er nog maar eentje en dat was een S! Helaas :(
Misschien morgenochtend om 6:00 u even in de webshop kijken wanneer alles is aangevuld?
<<

ChiQ

Bericht 22 Okt 2013 13:26

Re: Laatst gekocht topic!

Ik heb dat leren jasje van Zara ook maar ik pas gewoon XS ervan en dat is ook gewoon mijn maat.
<<

Anoniem273

Bericht 22 Okt 2013 13:31

Re: Laatst gekocht topic!

Ik heb altijd maat S qua maat en van dit jasje een L, maar maakt me niet uit hoor.
Toen ik maat M terug bracht bij de kassa zei dat meisje al dat -ie extreem klein viel. Misschien heb jij een normale versie te pakken i.p.v. een miskleun, ChiQ :)
<<

ChiQ

Bericht 22 Okt 2013 13:39

Re: Laatst gekocht topic!

Aziraphale schreef:Ik heb altijd maat S qua maat en van dit jasje een L, maar maakt me niet uit hoor.
Toen ik maat M terug bracht bij de kassa zei dat meisje al dat -ie extreem klein viel. Misschien heb jij een normale versie te pakken i.p.v. een miskleun, ChiQ :)


Nee ik keek net en ik heb ook een S! Weet niet hoe ik bij XS kom haha, staat duidelijk S in, dus hij valt idd klein!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 22 Okt 2013 13:48

Re: Laatst gekocht topic!

Aziraphale schreef:
Meneer de Uil schreef:
Aziraphale schreef:Ik heb zelf wel een S en is inderdaad heel ruim maar dat vind ik juist leuk :) Ik zal even voor je kijken wanneer ik in het centrum kom MdU!


Super! Ja, ik vind dat ook juist heel leil, maar hij moet om mijn schouders blijven hangen :P . Ik heb eigenlijk altijd xs-s dus s zal bij trui wel echt te groot zijn voor mij.
Ik hoor wel als je bent geweest..ik ga duimen!!


Er lag er nog maar eentje en dat was een S! Helaas :(
Misschien morgenochtend om 6:00 u even in de webshop kijken wanneer alles is aangevuld?


Super bedankt voor het kijken!
Jammer, maar helaas. Ga ik gewoon de webshop in de gaten houden.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 22 Okt 2013 16:52

Re: Laatst gekocht topic!

Ja wel handig dat dat allemaal gewoon kan Azi!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 22 Okt 2013 21:17

Re: Laatst gekocht topic!

Met dank aan Rogue, net de H&M stippentrui kunnen bestellen..nu nog wachten tot eind november. Dan komt ie pas..
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem33

Bericht 23 Okt 2013 09:26

Re: Laatst gekocht topic!

Afbeelding


Afbeelding
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 23 Okt 2013 11:04

Re: Laatst gekocht topic!

Meneer de Uil schreef:Met dank aan Rogue, net de H&M stippentrui kunnen bestellen..nu nog wachten tot eind november. Dan komt ie pas..

Ah wat goed dat je hem nog hebt gevonden!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Okt 2013 11:29

Re: Laatst gekocht topic!

Afbeelding
Gisteren met mijn moeder aan het shoppen geslagen. Ik heb van haar een hoop gehad, maar deze sweater zelf gekocht.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers