Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Broek H&M was gedragen toen ik hem kreeg

<<

Elle123

Bericht 12 Okt 2016 08:40

Broek H&M was gedragen toen ik hem kreeg

Ik had wat sportkleding besteld via H&M. Gisteren kwam mijn bestelling binnen. Van een van de broeken waren de kaartjes af (zaten los in het zakje) en toen ik de broek eruit haalde rook die heel sterk naar wasmiddel. Overduidelijk gedragen dus! Waarom zou iemand hem anders eerst gaan wassen voor ze het terugstuurt? Dat de kaartjes eraf zijn kan gebeuren, maar een heel aanwezige wasmiddelgeur kan niet bij een nieuwe ongedragen broek. Ik heb dit op het retourformulier gezet en ga H&M er denk ik ook even over mailen, voordat ze straks denken dat ik hem zelf gedragen heb teruggestuurd. Maar blijkbaar worden de teruggestuurde artikelen dus niet (goed) gecontroleerd. Zouden jullie zoiets houden?
<<

Anoniem177

Bericht 12 Okt 2016 09:37

Re: Broek H&M was gedragen toen ik hem kreeg

Even contact op nemen met ze via twitter. Gelijk melden. Ik zou (misschien te laat) ook gelijk fotos hoe je het binndn hebt gekregen
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 12 Okt 2016 12:08

Re: Broek H&M was gedragen toen ik hem kreeg

Het is inderdaad niet de bedoeling, maar als de broek verder gewoon schoon en niet stuk is, zou ik hem zelf gewoon houden en me de moeite besparen van het retourneren.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 12 Okt 2016 17:40

Re: Broek H&M was gedragen toen ik hem kreeg

Briggy schreef:Het is inderdaad niet de bedoeling, maar als de broek verder gewoon schoon en niet stuk is, zou ik hem zelf gewoon houden en me de moeite besparen van het retourneren.


Hier sluit ik me bij aan.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 12 Okt 2016 18:54

Re: Broek H&M was gedragen toen ik hem kreeg

Ik zou het in ieder geval melden. En niet via twitter of een ander openbaar medium, maar gewoon per mail of het retourformulier. Zelf zou ik wel een nieuwe willen dus zou ik retourneren.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 12 Okt 2016 19:47

Re: Broek H&M was gedragen toen ik hem kreeg

Ik zou er een belletje aan wagen. Hoe netjes ook, dit hoort gewoon niet. En mijn laatste klantenservice ervaring was hartstikke goed. Ze waren ontzettend proactief en oplossingsgericht (ging bij mij om een ontbrekend artikel).
L2014 & H2017
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 17 Okt 2016 12:54

Re: Broek H&M was gedragen toen ik hem kreeg

Ik zou ook gewoon H&M er over contacten.
<<

Elle123

Bericht 17 Okt 2016 13:45

Re: Broek H&M was gedragen toen ik hem kreeg

Ik heb ze gemaild en ze hebben het heel netjes opgelost. Ik kon ht gewoon terugsturen en hoefde dan geen retourkosten te betalen, en kreeg nog een kortingscode van EUR 5,00.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 20 Okt 2016 20:49

Re: Broek H&M was gedragen toen ik hem kreeg

Fijn! Ik heb ook erg goede ervaringen met de klantenservice, ze geven ook super makkelijk korting.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers