Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Korting bij baby megastore

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Okt 2016 22:44

Re: Korting bij baby megastore

Nou Milou daar heb je het al want als de maxi cosi verkeerd terecht komt is ie dus echt onveilig. Kun jij onzin vinden, maar het is wel de waarheid. En nogmaals, ik zeg het niet tegen jou persoonlijk. Er lezen hier nog meer mensen mee die het misschien nog niet wisten en daarbij was het alleen als tip bedoelt.

♥♥
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 18 Okt 2016 23:15

Re: Korting bij baby megastore

Bij de babydump kregen we de meeste extra's. We hebben daar de kinderwagen besteld en kregen er een maxicosi bij en een luiertas. We hebben wel een andere maxicosi en tas uitgezocht maar dan kreeg je het bedrag aan korting dus dat was heel fijn! Hebben er ook nog een spiegel bij gekregen en een haak voor boodschappentassen. Bij babypark hebben we het kamertje besteld maar dat was omdat ze het kamertje die wij mooi vonden alleen daar hadden. We kregen daar een box erbij. Je kon ook kiezen voor 100 euro korting maar er was toen geen box die ik mooi vond dus kozen we de standaard box. Enkele weken later stond de box in de stijl van ons kamertje in het krantje. Toen heb ik gebeld of we nog konden switchen. Dat kon en heb ik volgens mij 130 euro korting gekregen op de box.
De wieg hebben we gekocht bij een baby winkel in zaandam. Daar hadden ze toen btw actie. Daar ook een koekaboxkleed gekocht met 21% korting. En een aerosleep beschermer.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2016 06:37

Re: Korting bij baby megastore

Wij hebben 't zelfde kamertje op 't oog September! (en Taeda) Maar dan zonder de linnenkast dus. Bevalt het kamertje nog goed? Leuk dat jullie die box uiteindelijk ook hebben kunnen krijgen (die zouden we dan ook willen). Leuk om te lezen wat jullie er bij hebben gekregen.

We gaan zaterdag nog wel bij een andere zaak even kijken voor kamertjes maar anders wordt 't waarschijnlijk deze.
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 19 Okt 2016 07:20

Re: Korting bij baby megastore

Met de box is het wel even opletten welk boxkleed je koopt. Ik had de Jollein Stonewashed (gemêleerd grijs), maar die was echt veel te klein. Nu hebben we de Jollein Kabel (gebreid grijs) en die is net aan. Green_Pepper heeft de Jollein Diamond, dat past goed. Alledrie de boxkleden staan op de site van Prenatal met dezelfde maat, maar dat is dus niet zo.
De binnenmaat van de box is 80x100cm, wat bij standaard boxen de buitenmaat is. Dus zelfs als staat er bij het kleed 'geschikt voor box 80x100', even nameten :wink:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 19 Okt 2016 07:35

Re: Korting bij baby megastore

Wij hebben m ook (ook zonder de linnenkast) en hij bevalt goed. Ik vind t nog steeds een hele mooie set en de commode is lekker ruim. Enige nadeel vind ik dat de laatjes en deurtjes steeds open gaan als je tijdens verschonen bijvoorbeeld tegen de commode aanleunt. Maar ach, das ook niet heel erg ofzo.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2016 08:30

Re: Korting bij baby megastore

Oh wat fijn die ervaringen! Heel slim dat je dat zegt Taeda. Ik was anders van een universele maat uit gegaan. Slim! Vind de box ook echt mooi en denk dat ie hier in de huiskamer echt mooi past.

Sophie, dat van die deurtjes en laatjes had ik van september ook gehoord ja. Dat is wel irritant. Anderzijds lijkt me zo'n open en sluit systeem me handiger dan lades die je open moet trekken, met je ene hand de baby vasthoudend. Maar goed om even te realiseren. Wordt het na verloop van tijd erger of is dat iets wat al in de winkel getest kan worden? Dan ga ik met m'n dikke buik even tegen de lade aanstaan haha.
Let's discover the world together.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 19 Okt 2016 08:35

Re: Korting bij baby megastore

Heb niet het idee dat het erger wordt maar het gebeurt gewoon een paar keer tijdens het verschonen.
Het is niet dat daardoor het verschonen niet lukt maar het is wel irritant.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2016 08:39

Re: Korting bij baby megastore

Nou goed om iig te horen! Dank jullie wel!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem197

Bericht 19 Okt 2016 09:35

Re: Korting bij baby megastore

Marin let je ook even op de hoogte van de commode? Jouw man en jij verschillen in lengte toch?
Wij hebben 2 commodes maar voor ons is er eigenlijk 1 net wat te laag. Dat merk je wel aan je rug als je wat langer bezig bent. Daar hebben wij van tevoren niet goed opgelet.

Verder geen tips want wij hebben veel 2de hands van vrienden. Kinderwagen kwam ik op een site tegen, nieuwste model maar verkeerd besteld. Dus daar wilden ze snel vanaf, ze hadden weinig opslagruimte dus een geluk voor ons.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2016 09:38

Re: Korting bij baby megastore

DdL schreef:Marin let je ook even op de hoogte van de commode? Jouw man en jij verschillen in lengte toch?
Wij hebben 2 commodes maar voor ons is er eigenlijk 1 net wat te laag. Dat merk je wel aan je rug als je wat langer bezig bent. Daar hebben wij van tevoren niet goed opgelet.


Ja dat is een goede tip DdL (weet nog steeds niet wie je bent!!). Die commode die we op het oog hebben, oogt heel laag. Maar in het echt vond ik het meevallen. Ik had er al bewust op gelet inderdaad. Voor zowel m'n man als voor mij leek het wel goed te doen. Al ik even de hoogte (90 cm) vergelijk met een aantal anderen is ie net paar cm lager dan de meeste, maar sommigen zijn ook weer lager. Gaan zeker nog even goed 'voelen', dank je voor de tip!
Let's discover the world together.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 19 Okt 2016 10:22

Re: Korting bij baby megastore

Wij hebben het meeste bij babydump gekocht. Bij het kamertje kregen we een gratis matras. Uiteindelijk gekozen voor korting op het aerosleep matras ipv het gratis matras. Daar kregen we weer een gratis hoeslaken bij. Bij de kinderwagen een gratis luiertas. Voordeel van babydump vond ik dat je alles kan laten opschrijven. Wij hadden bijvoorbeeld al met 12 weken het kamertje besteld, met een week of 18 de wagen en pas met Iers van 30 weken de box. Alles werd wel tegelijkertijd geleverd en de gratis spullen kregen we ook allemaal gewoon.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 19 Okt 2016 12:40

Re: Korting bij baby megastore

Marin schreef:Oh wat fijn die ervaringen! Heel slim dat je dat zegt Taeda. Ik was anders van een universele maat uit gegaan. Slim! Vind de box ook echt mooi en denk dat ie hier in de huiskamer echt mooi past.

Sophie, dat van die deurtjes en laatjes had ik van september ook gehoord ja. Dat is wel irritant. Anderzijds lijkt me zo'n open en sluit systeem me handiger dan lades die je open moet trekken, met je ene hand de baby vasthoudend. Maar goed om even te realiseren. Wordt het na verloop van tijd erger of is dat iets wat al in de winkel getest kan worden? Dan ga ik met m'n dikke buik even tegen de lade aanstaan haha.


Ik hou T nooit vast als ik iets uit de lades nodig heb. Die ligt dan al op de commode :) Of bedoel je dat 'ie er niet af rolt?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2016 12:55

Re: Korting bij baby megastore

Ja tegen/vast houden ivm omrollen. Dingen pakken doe je dan met één hand neem ik aan, tenminste zo deed ik dat bij m'n zusje altijd.
Let's discover the world together.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Okt 2016 19:34

Re: Korting bij baby megastore

Ik hou niet altijd een hand op m'n baby hoor. Nooit eigenlijk.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem281

Bericht 19 Okt 2016 19:37

Re: Korting bij baby megastore

Ik waarschuw 'm altijd even, 'Niet gaan rollen want dan stort je er van af! Hier is je sok, vermaak jezelf even.'
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2016 20:45

Re: Korting bij baby megastore

Spencer schreef:Ik hou niet altijd een hand op m'n baby hoor. Nooit eigenlijk.

En je peuter?
Let's discover the world together.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Okt 2016 20:53

Re: Korting bij baby megastore

Die kleed zichzelf aan. En in de tussenliggende periode nooit vast gehouden. Wel had ik z'n aankleedkussen in de lengte zodat hij er niet kon afrollen.
R. 2013
D. 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2016 20:55

Re: Korting bij baby megastore

Oh ja dat helpt!
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Okt 2016 01:01

Re: Korting bij baby megastore

Als ik T niet vasthou/aanraak omdat ik iets uit de lade moet pakken, en hij rolt er daardoor tóch af, dan valt hij daardoor toch in de lade? :nerd: Hehe nee grapje maar echt, das nou echt niet een ding. Je bent gewoon binnen handbereik :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Okt 2016 07:46

Re: Korting bij baby megastore

En anders kukelt 'ie wel op de grond. Je zult niet de eerste en zeker niet de laatste ouder zijn die dat gebeurd. Bij mij oudste is me dat niet gebeurd, maar juist bij mijn jongste.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Geel

Bericht 20 Okt 2016 10:25

Re: Korting bij baby megastore

Bazinga schreef:Ik waarschuw 'm altijd even, 'Niet gaan rollen want dan stort je er van af! Hier is je sok, vermaak jezelf even.'
Dit doe ik ook. "Hier, houd dit even vast. Jaaa, machtig interessant hè, zo'n kam/knijper/tube/doekje/etc.?"
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers