Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fajah Lourens killerbody

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 26 Sep 2016 22:02

Fajah Lourens killerbody

Iemand die dit 12 weken plan gedaan heeft en werkte het?
Ik lees goede verhalen over de resultaten en de gezonde, lekkere eetlijstjes.
Misschien is dit de stap om de laatste 6 kilo kwijt te raken.
Dus vroeg me af of iemand dit heeft gedaan!
04-2014
10-2015
<<

Anoniem202

Bericht 27 Sep 2016 06:38

Re: Fajah Lourens killerbody

Ik heb het niet gedaan maar een vriendin van me heeft het boek. De workouts die erin staan vind ze heel fijn en effectief, maar de eetlijstjes vindt ze erg karig.
<<

Anoniem239

Bericht 27 Sep 2016 08:42

Re: Fajah Lourens killerbody

Hier dezelfde ervaring. De oefeningen zijn erg fijn. Ik ging de eerste week met honger naar bed :-( maar voor 20 euro vond ik het een fijn boek. Met best wat leuke ideeën
<<

Anoniem193

Bericht 27 Sep 2016 09:26

Re: Fajah Lourens killerbody

Voor wat ik er van gezien en gelezen heb is het echt heel heftig. Zeker als je je exact aan het voedings- en trainingsschema houdt. De voeding vind ik heel karig, ik zou elke dag honger hebben. Wat ik begrepen heb eet je elke dag tussen de 1100 en 1300 calorieën als je je strikt aan het boek houdt. In mijn opzicht is dat te weinig, helemaal als je ook elke dag de workouts doet die er zijn voorgeschreven. Natuurlijk heb je het zelf in de hand en kun je her en der zelf wat extra dingen toevoegen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Sep 2016 09:53

Re: Fajah Lourens killerbody

Mijn collega doet het nu. Ze is erg blij met het eten, vindt het erg lekker en volgens mij ook genoeg. Het sporten valt haar wel tegen. Ze is als ze bezig moet vaak langer dan een uur bezig met de oefeningen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 28 Sep 2016 09:01

Re: Fajah Lourens killerbody

Laced heeft dit boek net bij vraag en aanbod te koop gezet als iemand geïnteresseerd is.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 01 Okt 2016 08:31

Re: Fajah Lourens killerbody

Ik heb t van de bieb geleend. Oefeningen staan er wel duidelijk in, het stuk over het eten vond ik inhoudelijk niet zo sterk maar je val er zeker van af denk ik
<<

miranda

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 19 Okt 2016 18:20

Bericht 19 Okt 2016 23:07

Re: Fajah Lourens killerbody

Volgt iemand het nu? Ik ben begonnen met fase 1, nu drie dagen. Ik vind het heel goed te doen.
Dat komt echter denk ik wel omdat ik koolhydraat arm at, daar doe ik het beste op.
Daar bestaat dit dieet ook wel uit.

De oefeningen zijn zeer effectief en zwaar.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers