Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(Un)Happy single?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Jan 2016 17:35

Re: (Un)Happy single?

Distingduished, probeer eerst is een tijdje alleen te zijn. Niet bezig zijn met daten of mannen, maar gewoon je eigen wereld leren kennen. Je denkt nu al aan daten, ook al is het in de toekomst, maar daar moet je totaal niet mee bezig zijn.
En een man kom je vanzelf wel weer tegen als de tijd daar rijp voor is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Distinguished

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 86

Geregistreerd: 07 Jan 2016 10:57

Bericht 13 Jan 2016 17:50

Re: (Un)Happy single?

Ben ook zeker van plan een tijd 'alleen' te zijn!
Ben van nature een stresskipje en denk altijd 'wat als..'..maar moet het idd loslaten..
Etiam tacere est respondre..
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 14 Jan 2016 00:56

Re: (Un)Happy single?

Dat wel even wennen zijn distinguished, na zo lang relaties te hebben gehad.
Ik snap dat het dubbel is; aan de ene kant kun je niet wachten om eindelijk lekker tot jezelf te komen, met niemand anders rekening te hoeven houden etc, maar aan de andere kant knaagt het stukje toekomst ook ergens in je achterhoofd. Ik heb dat zelf net zo.

Ik ben vrij snel nadat mijn relatie uit was gegaan op lexa.nl gaan kijken. Niet zozeer om nou iemand tegen te "moeten" komen, maar gewoon eens uit nieuwsgierigheid. Je chat een beetje, stuurt wat berichtjes heen en weer, en eerlijk is eerlijk...het is goed voor je ego :eyes:

Ik kan nu écht zeggen na 3,5 jaar dat ik zo geniet van mijn eigen leven. Het eerste jaar nadat mijn relatie uitging was ik echt als een malle op zoek, was jaloers op mn vriendinnen met hun vriend,zwangere buiken en kindjes, het sloeg allemaal nergens op.

Gelukkig is er een omslag gekomen en focus ik me nu op wat IK wil. Neemt echt niet weg dat ik een partner niet mis, ik zou heel graag weer een relatie willen. Vooral met kerst en oud&nieuw baalde ik, als ik dan 's avonds alleen thuis kwam in een leeg huis. Maar nu....nieuw jaar, MIJN jaar....met misschien een leuke vent als aanvulling :)

a.s. zaterdag een date, maar ik hoop stiekem dat hij eigenlijk helemaal niet zo leuk is, omdat ik over 5 weken naar australië vertrek :(
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 14 Jan 2016 09:50

Re: (Un)Happy single?

Ik denk serieus dat jij een heerlijke Australiër of mede-backpacker tegenkomt, Jane!
En ik hoop het ook voor je!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 14 Jan 2016 15:40

Re: (Un)Happy single?

Parel schreef:Ik denk serieus dat jij een heerlijke Australiër of mede-backpacker tegenkomt, Jane!
En ik hoop het ook voor je!


haha echt iedereen zegt dat :12:
Maar ik hoop het écht niet voor mezelf, moet er niet aan denken om aan de andere kant van de aardbol te moeten wonen.
Dus een AUstraliër tegenkomen is prima, maar dan moet hij maar mee naar Nederland :)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Jan 2016 15:49

Re: (Un)Happy single?

Haha, dat zei ook iedereen tegen mij toen ik op reis ging naar de andere kant van de wereld. En ja ik heb daar ook toen een hele leuke knul opgedaan. Maar die afstand.. nee dat vond ik maar niets en gelukkig vond ik toen in Nederland ook een leuke jongen :wink:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Jan 2016 15:55

Re: (Un)Happy single?

Laat die stresskip inderdaad maar eens gaan. Want 'wat als' heb je nu niets aan.

Bovendien denk ik dat je echt eerst moet bedenken wie je bent om ook weer jezelf te kunnen zijn. En als ik bedenk wat je dan gedaan hebt enkel en alleen om niet 'alleen' te zijn.. Daar schiet je gewoon niets mee op en ik hoop echt dat je eerst eens zelf ga bedenken hoe je in het leven wilt staan, voordat je je weer vastklemt aan iemand.

Echter zijn er ook genoeg meiden die van de ene relatie naar de andere gaan. Ieder zijn ding natuurlijk. Maar kijk dan wel of je een relatie met die persoon wil ipv die persoon afschuwelijk vinden.

Dat gezegd te hebben, vraag ik mij nog steeds af hoe je denkt over intiem contact. Maar misschien komt dat omdat ik een relatie van een 1 jaar zonder s.eks, gewoon niet als een serieuze relatie kan zien. Al ligt dat natuurlijk ook aan mij (en ik weet dat dit o.a. voor Briggy ook anders is, dus het is niet gemeen bedoeld)


Distinguished schreef:Ja ik weet dat van dat online daten, maar daar lees ik ook allemaal rare verhalen over..Nou ja, het is nog lang niet zover..ik zie dan wel..


Het is wel een goede optie als je dan toch gaat denken in 'wat als' en heel veel meiden hier hebben zo hun vriend leren kennen. En rare verhalen... die heb je overal hoor. Dat noem je gewoon 'daten'.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 14 Jan 2016 16:01

Re: (Un)Happy single?

Distinguished schreef:Ja ik weet dat van dat online daten, maar daar lees ik ook allemaal rare verhalen over..Nou ja, het is nog lang niet zover..ik zie dan wel..


Het is wel een goede optie als je dan toch gaat denken in 'wat als' en heel veel meiden hier hebben zo hun vriend leren kennen. En rare verhalen... die heb je overal hoor. Dat noem je gewoon 'daten'.[/quote]

:lol:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 15 Jan 2016 01:07

Re: (Un)Happy single?

Haha, Janedoe, relax! Stel dat je de liefde van je leven hier tegenkomt, dat zie je DAN wel weer. Het is geen verkeerd land om te wonen hoor.. :P
Afbeelding
Afbeelding
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 15 Jan 2016 02:20

Re: (Un)Happy single?

Marsy31 schreef:Haha, Janedoe, relax! Stel dat je de liefde van je leven hier tegenkomt, dat zie je DAN wel weer. Het is geen verkeerd land om te wonen hoor.. :P



haha jij kan het weten Marsy!
Het is ook zéker niet zo dat ik me er voor ga afsluiten, absoluut niet, maar...stiekem hoop ik op een leuke reisflirt, en niet meer. Daarna gewoon naar huis en een leuke Nederlandse man aan de haak slaan :)

5,5 maand reizen kan ik wel, maar echt emigreren, nee.... dan zou ik écht heimwee krijgen en ik moet er niet aan denken om er niet te kunnen zijn voor mijn ouders nu die langzaamaan een dagje ouder worden. Dus die leuke Aussie guy mag lekker mee in het vliegtuig terug naar Nederland :cheering:

Maar goed.... dat zien we dan allemaal wel weer!
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 17 Jan 2016 01:26

Re: (Un)Happy single?

Ik zie je al in de kerstspecial van all you need zitten hoor, leuk!
<<

Anoniem331

Bericht 07 Mei 2016 17:00

Re: (Un)Happy single?

Even een up!

Hoe gaat het met jullie (un) Happy Singles?

Ik ben inmiddels ruim anderhalf jaar alleen en het voelt eigenlijk best wel goed, bij vlagen dat ik wel eens denk wat zou het leuk zijn om iemand tegen te komen, maar aan de andere kant geniet ik ook erg van de vrijheid die ik momenteel heb. Een mooie afwisseling tussen de kinderen thuis hebben, werken en vrije tijd. Nooit verwacht dat ik me zo goed zou vermaken.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 07 Mei 2016 17:18

Re: (Un)Happy single?

Wat fijn dat je je zo goed voelt Popcorn! Goed dat je zo kunt genieten van je vrijheid en dat je weet dat je niet altijd met iemand samen hoeft te zijn om gelukkig te kunnen zijn.
Ik mag me inmiddels afmelden als single. Inmiddels zijn we ongeveer 3 maanden samen :love: En zelfs al stiekem over de zomervakantie aan het nadenken (we houden beiden van reizen) dus tot nu toe gaat het goed
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 22 Mei 2016 08:06

Re: (Un)Happy single?

Wat leuk om te lezen Lenthe!

Leuk dat de topic is ge-upt! :good:

Hier weinig nieuws eigenlijk. Ik ben nu al bijna 3 maanden op reis en dus al over de helft. Had verwacht dat ik m'n ogen zou uitkijken met al die knappe Australiërs, maar ben er echt totaal niet mee bezig en heb ook geen verleidingen.
Wel voelt deze reis op de een of andere manier als een soort afsluiting / nieuw begin ofzo.... vind wel dat, als ik in Augustus thuiskom, die leuke man zich eindelijk mag komen melden na 4 jaar single.

Ik had vlak voor ik op reis ging een paar leuke dates met een super super leuke man, en we appen nu nog geregeld, dus wie weet... Maar in de nog 2,5 maand dat ik hier ben kan er nog veel gebeuren, dus ik zie het allemaal wel!
<<

Distinguished

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 86

Geregistreerd: 07 Jan 2016 10:57

Bericht 15 Okt 2016 05:12

Re: (Un)Happy single?

Hier een update van mij!Ben nu bijna 9 maanden single en het bevalt me (tegen alle verwachting in) uitstekend!..
Dus dit blijft voorlopig zo..Heb af en toe een scharrel, maar wil dus voorlopig geen relatie meer!
Etiam tacere est respondre..
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 19 Okt 2016 00:52

Re: (Un)Happy single?

JaneDoe schreef:
Marsy31 schreef:Haha, Janedoe, relax! Stel dat je de liefde van je leven hier tegenkomt, dat zie je DAN wel weer. Het is geen verkeerd land om te wonen hoor.. :P



haha jij kan het weten Marsy!
Het is ook zéker niet zo dat ik me er voor ga afsluiten, absoluut niet, maar...stiekem hoop ik op een leuke reisflirt, en niet meer. Daarna gewoon naar huis en een leuke Nederlandse man aan de haak slaan :)



Mijn update is meteen een terugblik naar wat ik in mijn een na laatste post riep... en dat is nog uitgekomen ook!
In Australië niet verder gekomen dan wat flirts en eenmaal thuis binnen 2 weken die ene leuke man tegengekomen. Nu "al" 2 maanden samen en de eerste vakantie wordt gepland en er wordt af en toe zelfs gesproken over het verkopen van zijn huis.... En hoe ik moest wennen aan single zijn, moet ik nu nog wel af en toe wennen aan het samen zijn hoor. Ik heb ook echt af en toe even een avondje "me time" nodig...ben zo gewend om mijn eigen ding te doen.

Distinguished, wat fijn om te lezen dat je je draai als single hebt gevonden!! Lekker af en toe een scharrel, maar ook genieten van je vrijheid en lekker je eigen ding kunnen doen! Die leuke vent komt uiteindelijk écht een keer voorbij...
<<

Anoniem304

Bericht 19 Okt 2016 07:30

Re: (Un)Happy single?

Leuk zeg!!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 19 Okt 2016 07:50

Re: (Un)Happy single?

Zó leuk voor je, JD!
En Distinguished, wat fijn dat het single zijn je zo goed bevalt.

Ik ben bij vlagen unhappy single.
Ben al zo lang alleen dat het ook weer wennen zal zijn als ik ooit weer een relatie krijg.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem331

Bericht 19 Okt 2016 15:46

Re: (Un)Happy single?

Nog een paar weken en dan is het 2 jaar geleden dat we besloten allleen verder te gaan. 2 jaar! Voelt toch wel weer als een dingetje even, maar ik vind veel dingen een stuk leuker geworden sinds ik alleen ben. Ik geniet er echt we van.

Wat maakt dat je soms unhappy bent Chava?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 19 Okt 2016 16:00

Re: (Un)Happy single?

Mooi dat jij ook zo van het single zijn geniet, Popcorn!

Het zijn van die kleine momenten. Als ik mijn moeder net even wat meer mis dan normaal en behoefte heb aan een paar sterke armen om in weg te kruipen.
Of van die simpele dingen als een avondje op de bank (met een film en hapjes).

Maar ik vermaak me alleen ook prima hoor! :)
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem331

Bericht 19 Okt 2016 16:30

Re: (Un)Happy single?

Oh dat begrijp ik wel ja, lijkt me lastig dat je dan die dingen even niet kunt delen.
Ik heb het heel soms wanneer ik 's avonds tegen de kat praat dat ik zelf denk; je mist iemand om even mee te praten. Maar dat komt niet heel veel voor. Komend weekend ga ik met mijn broers op stap, iets wat ik anders nooit had gedaan. Daar geniet ik dan wel extra van zulke dingen.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers