Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe voel je je?

<<

Geel

Bericht 30 Sep 2016 11:22

Re: Hoe voel je je?

Woooow Harrison, goed bezig zeg!

Beterschap Caro en Alibi! Niet leuk als je je niet fit voelt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Sep 2016 11:27

Re: Hoe voel je je?

Ach, het is niks ernstigs dus het kwakkelt wel door. Jij kan eindelijk weer wat beter slapen?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 30 Sep 2016 11:36

Re: Hoe voel je je?

Oh, goed bezit Harrison! Wat fijn dat het einde in zicht is joehoee!

Wat een discipline Cotton! Je ziet er ook echt goed uit.

Ik voel me meh. Ik heb de hele week al last van aanvallen van hevige buikpijn in mijn bovenbuik. Ik dacht steeds dat het vanzelf wel over zou gaan maar omdat ik het al vanaf maandag heb ga ik vanmiddag toch maar even naar de huisarts. Dit omdat ik twee jaar geleden na dit soort buikpijn opeens een onverklaarbare bloeding had. Nouu ik wil helemaal niet bezig zijn met doktersgezeik, geen tijd voor en geen zin in.

Verder voel ik me oke, maar het kan beter. Het lukt nét om alle ballen hoog te houden op de gebroken nachten die er nog steeds zijn maar het houdt niet over. En ik mis gewoon mijn vriendinnen omdat ik daar de laatste tijd weinig energie voor heb gehad.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Geel

Bericht 30 Sep 2016 11:38

Re: Hoe voel je je?

Kun je die nachtvoeding er niet af halen Teun? Als ze overdag genoeg binnenkrijgt... Ze heeft het niet nodig toch? Paar keer speen terugstoppen in een rustig weekend kan het misschien afleren? Of wil je dat liever niet? Sterkte joh, niet leuk als je zo net-net aan 't leven bent.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Sep 2016 11:42

Re: Hoe voel je je?

Ahhh bah wat naar Teun. Dat half half overleven en dan ook nog die buikpijn. Hopelijk is dat niks en voel je iig snel weer fysiek wat beter. Ik weet verder niks van baby's en die halve nachten maar Geel's tip klinkt heel aannemelijk!
<<

Anoniem193

Bericht 30 Sep 2016 11:43

Re: Hoe voel je je?

Gisteravond flauw gevallen door de pijn in mijn rug. Mijn man geappt en kwam direct thuis. Hij heeft mij naar boven getild. Liggen gaat redelijk pijnloos. Vanmiddag om 3 uur naar de huisarts.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 30 Sep 2016 11:44

Re: Hoe voel je je?

Geel schreef:Kun je die nachtvoeding er niet af halen Teun? Als ze overdag genoeg binnenkrijgt... Ze heeft het niet nodig toch? Paar keer speen terugstoppen in een rustig weekend kan het misschien afleren? Of wil je dat liever niet? Sterkte joh, niet leuk als je zo net-net aan 't leven bent.


Ja we zijn een beetje aan het experimenteren, soms proberen we het even met de speen maar als het dan niet lukt en we een half uur tot een uur verder zijn voed ik haar toch maar even. Wat ook geen garantie is voor slapen overigens maar soms lukt het daarna wel. Ze spookt gewoon vaak 's nachts, zo was ze van de week bijvoorbeeld tussen 1 en 3 wakker, en een andere nacht tussen 3 en 4. Heel irritant! Maar het is vast een fase :nopompom:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Sep 2016 11:45

Re: Hoe voel je je?

Fases: leuk zijn die zeg!

Alibi: ook echt niet tof! Hoe komt het? Weet je dat al?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 30 Sep 2016 11:55

Re: Hoe voel je je?

Oh wat rot Alibi! Beterschap!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem282

Bericht 30 Sep 2016 12:12

Re: Hoe voel je je?

Wat fijn, Harri! Twee keer gefeliciteerd! :cheering:

Wat rot dat het niet met iedereen even lekker gaat op dit moment. Hopelijk wordt het snel beter!

Hier beetje onrustig; moet zo inenting halen en vorige keer was ik er veel zieker van dat ik had verwacht. Deze keer kan ik het me domweg niet permitteren om een aantal dagen eraf te liggen door deadline die ik heb. Ik moet alleen per se vandaag de inenting halen, anders ben ik te laat. Verder druk met laatste dingen regelen voor m'n reis; geeft energie maar vind het soms ook vermoeiend. Begrijp steeds beter waarom mensen georganiseerde reizen doen, ook al past dit echt niet bij mij. Wel lekker makkelijk: betalen en nergens geen omkijken meer naar alles regelen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Sep 2016 12:50

Re: Hoe voel je je?

Jeetje Alibi, sterkte!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Sep 2016 12:58

Re: Hoe voel je je?

Jemig Alibi, beterschap!
<<

Anoniem250

Bericht 30 Sep 2016 14:01

Re: Hoe voel je je?

Harrison wat goed dat einde van het afstuderen nu echt in zicht en wat knap dat je leidinggevende wordt. Hoera!

Och Teun ik hoop dat de nachten snel beter worden. Want dit breekt op. Die van mij slapen nu af en toe een nachtje door. En ik ben de laatste week zelfs best uitgerust. Ik hoop dat jij dit ook snel kan zeggen.

Geel wat fijn dat je je goed voelt en energie hebt en lekker herfstig bent. Ben je ook een herfsttype? Dat zou het helemaal afmaken.

Marin goed te horen dat je je beter voelt.

Ik typ op mijn telefoon en kan niet teruglezen en tot zover reikt mijn herinnering van wat ik net gelezen heb.

Ik voel me goed! Heel goed. Ook wel uitgerust. En ik doe heel veel gezellige dingen. Zoals met een vriendin en alle kinders koffie drinken op de kinderboederij. Of koffie drinken met vriendinnen/zusjes/ moeder met kinderen in de stad. Of wandelen. Of lekker koken. Kan allemaal want ik ben vrij. Maar nog maar 1 week. Dan moet ik weer werken. Ik ben er niet aan toe en heb er helemaal geen zin in. Ik vind serieus dat vrouwen 6 maanden verlof moeten hebben. Mijn baby is nog zo klein. Als het had gekund was ik gestopt met werken. Lekker een jaartje (misschien wel twee) thuis moederen. Totdat ze net iets groter zijn. Maar dat kan niet. Dus ik hoop dat aankomende week een eeuwigheid duurt.
<<

Anoniem250

Bericht 30 Sep 2016 14:02

Re: Hoe voel je je?

Beterschap alibi!
<<

Anoniem173

Bericht 16 Okt 2016 22:37

Re: Hoe voel je je?

Ik voel me op dit moment vooral verdrietig boos en ook opgelucht.
Opgelucht dat de miskraam voor nu goed is verlopen. Lichamelijk voel ik me redelijk.
Enorm verdrietig dat de zwangerschap niet goed is gegaan. We moeten onze toekomstplannen nog even in de koelkast zetten.
Boos omdat een familielid denkt de halve familie te mogen inlichten over onze miskraam. Terwijl het toch geen nieuwtje is ofzo? Kan anders het ook wel op Facebook zeggen of shownieuws bellen. We kiezen er bewust voor dit alleen te vertellen aan de mensen dicht bij ons.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 19 Okt 2016 10:17

Re: Hoe voel je je?

Op dit moment voel ik me moe en uitgeblust. We hebben hele heftige dagen achter de rug, we hebben iets heftigs mee gemaakt en pas sinds gistermiddag is het beetje opgelost. Nu maar even lekker paar dagen bijkomen en genieten van elkaar.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 19 Okt 2016 10:34

Re: Hoe voel je je?

Ik voel me naar, alsof er iemand anders in mijn lijf zit. Momenteel kan ik ook niet mezelf zijn en loop ik erg op mijn tenen. Ik voel me serieus ook een slechte moeder omdat ik mijn zoon niet het veilige gevoel en geluk kan geven wat ik zo graag wil.

Wat wel fijn is dat ik lieve mensen om mij heen heb en dat ik professionele hulp heb. Momenteel gaat het met vallen en opstaan. Ik forum dus ook echt om mijn gedachten even te verzetten, maar waak er wel voor dat ik geen negatieve zeikforummer word.
Afbeelding
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 19 Okt 2016 10:39

Re: Hoe voel je je?

Anoniempje wat ontzettend heftig.
Ik kan er zelf ook niet goed tegen als anderen hun mond voorbij praten. Misschien was het goed bedoeld alleen niet zo slim aangepakt. Heel veel sterkte en neem de tijd om alles rustig te verwerken. :hug:
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2016 10:48

Re: Hoe voel je je?

Ik heb even gekeken wie je was, Anoniempje, en wat ontzettend rot dat iedereen dat nieuws zomaar te pas en te onpas deelt. Mocht je dit nog lezen, ik denk nog steeds aan je.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers