Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boekje over de basisschool

<<

stoplicht

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:40

Bericht 21 Okt 2013 12:16

Boekje over de basisschool

Over het algemeen lees ik meer dan dat ik schrijf, maar ik heb nu toch even jullie advies nodig.
Voor de zak van Sinterklaas ben ik op zoek naar een leuk boek wat een meisje van ruim 3,5 voorbereid op de basisschool. Ze is dol op boeken lezen en het lijkt me dan ook leuk om haar zo voor te bereiden op de basisschool, maar heb dus geen idee welk boek daarvoor leuk is.
Hebben jullie tips?
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 21 Okt 2013 12:28

Re: Boekje over de basisschool

Als kinderen bij ons op school worden ingeschreven krijgen ze het boek En nu naar de basisschool van Dolf Verroen. Ik hoor vaak van ouders dat de kinderen dat een erg leuk boek vinden. In de klas heb ik Hoi, naar school! van Vivian den Hollander staan, die is ook erg populair onder de kinderen. Mijn collega's die voor de 0-groep staan lezen vaak Karel gaat naar school voor.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers