Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uitvaartverzekering

<<

Anoniem304

Bericht 13 Okt 2016 21:52

Re: Uitvaartverzekering

Mijn vader had een natura verzekering met een los extra bedrag. Ze waren in 2012 gebeld dat het losse bedrag wel aan de lage kant was (€500), maar natuurlijk bleef het erbij om dat te verhogen. In 2013 overleed hij. Uit die natura verzekering komt best wel veel hoor, maar als je een iets mooiere kist wilt, betaal je gelijk al bijvoorbeeld €200 bij. En zo ging dat met meer dingen.
Uiteindelijk hebben we nog €2000 uit eigen zak betaald en daarna nog eens €1400 voor de steen ofzo.
Ik heb dezelfde natura verzekering, maar heb m`n losse bedrag direct op €2500 gezet. Was in premie maar €1 duurder.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Okt 2016 12:00

Re: Uitvaartverzekering

Wij zitten ook bij Dela. Mijn man al langer en ik ben daarna bijgeschreven. F en M ook kort na de geboorte meeverzekerd. Niet leuk om aan te denken maar meer onder het mom van je weet maar nooit.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 14 Okt 2016 13:54

Re: Uitvaartverzekering

Sookie, dat kun je inderdaad helemaal uitstippelen bij de verzekeraars.
Ik heb ook een naturaverzekering en iets van 3 a 3.500 euro extra bij het pakket ingebouwd.

Zou er wel op letten dat de prijzen indexeren. Denk dat dat tegenwoordig wel standaard wordt toegepast. Maar 3000 euro nu bijv. kan over 50 jaar misschien amper meer wat waard zijn.

Mijn oma heeft namelijk ook zo'n oude verzekering. Geen idee hoeveel dat nu nog opbrengt, maar daar kun je praktisch niks meer mee doen, omdat het niet mee is geindexeerd. Zij heeft er voor gekozen om dit niet te veranderen, maar haar spaargeld daar apart voor te zetten.
<<

Anoniem316

Bericht 14 Okt 2016 13:59

Re: Uitvaartverzekering

Ik heb bijvoorbeeld een basispakket (natura) met daarboven op nog een naar eigen inzicht te besteden bedrag. Het is dus maar net wat je verzekerd. En je kunt natuurlijk ook gewoon alleen voor jou een afsluiten. Als je man niet wil; prima. Ben jij in ieder geval gedekt :)
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 17 Okt 2016 15:59

Re: Uitvaartverzekering

Exogenesis schreef:
Silly-One schreef:Ik heb er geen.

Ik zie het nut er niet echt van in. Ze gebruiken mijn spaargeld maar voor de uitvaart.


Hier net zo.


Hier hetzelfde
<<

Anoniem243

Bericht 17 Okt 2016 21:59

Re: Uitvaartverzekering

Dee schreef:Ik heb bijvoorbeeld een basispakket (natura) met daarboven op nog een naar eigen inzicht te besteden bedrag. Het is dus maar net wat je verzekerd. En je kunt natuurlijk ook gewoon alleen voor jou een afsluiten. Als je man niet wil; prima. Ben jij in ieder geval gedekt :)


Dat gaat het inderdaad wel worden ja. Wat hij doet moet ie zelf weten ;) maar ik wil dit toch wel graag geregeld hebben.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers