Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hooggevoelige kinderen.

<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 16 Okt 2016 20:57

Re: Hooggevoelige kinderen.

Blue Flower, het zal inderdaad per kind verschillen.
Mijn zoon wordt ook rustig van spelen met lego of duplo of kapla. Dat laat ik hem ook zoveel mogelijk doen.

Parisienne, wat fijn dat N. rustig wordt van filmpjes op de tablet. Mijn zoon wordt op zich daar ook wel rustig van maar wordt altijd heel erg boos als hij moet stoppen (ook als we er van tevoren afspraken over maken en als ik op tijd aankondig wanneer hij moet stoppen) en dat helpt dus uiteindelijk niet met ontprikkelen bij hem.

Waarschijnlijk zal het hier het meest helpen als we zo weinig mogelijk plannen. Dat is alleen best lastig want hij wil na schooltijd vaak zelf heel graag afspreken en we moeten ook doordeweeks nog op en neer naar clubjes waar zijn zus op zit en natuurlijk zijn eigen zwemles dan nog. En dan heeft hij ook nog een zus die het liefst elke minuut van haar tijd gevuld wil hebben en van alles wil ondernemen, lastig om daar een balans in te vinden vaak die voor hen allebei werkt.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 17 Okt 2016 12:03

Re: Hooggevoelige kinderen.

R is absoluut niet hooggevoelig maar soms wel te moe en druk om naar bed te gaan. Douchen en daarna hem masseren doet wonderen.
R. 2013
D. 2016
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 17 Okt 2016 13:13

Re: Hooggevoelige kinderen.

Oja, vergeten! Massage helpt N. ook ontspannen. Vooral een voetmassage. Ze gaat daar echt voor liggen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Okt 2016 13:43

Re: Hooggevoelige kinderen.

Wij lopen met B bij de ergo therapie, dit is via de kinderarts gegaan waar ze vanwege haar vroeggeboorte nog onder controle is.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers