Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Met wie zou jij een dag willen ruilen?

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 14 Okt 2016 14:07

Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Nieuwe dag, nieuw pickwickzakje.

De vraag van vandaag is: met wie zou jij een dag willen ruilen? En waarom dan?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 14 Okt 2016 14:28

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Met mijn dochter van bijna 15 maanden. Zo benieuwd hoe zij denkt en dingen ervaart!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem316

Bericht 14 Okt 2016 15:07

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Leuk he? Die zakjes. Je gaat er toch elke keer even over nadenken.

Als ik zou ruilen, zou ik voor nu wel even met een van mijn katten willen ruilen. Ben heel benieuwd wat een van onze katten op het moment aan het doen is. Hij is altijd om huis maar is nu al 2 dagen overdag weg van huis (en dan ook niet te roepen, blijkbaar is hij zover wet) en ik zou wel eens willen weten waar hij uithangt.
<<

Anoniem237

Bericht 14 Okt 2016 15:36

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Met mijn man. Om te ervaren hoe het is om met mij te leven.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 14 Okt 2016 15:58

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Ik vind het leuk ja, die vragen op de zakjes. Tijdens het water koken even over de vraag nadenken.

Wel een lastige vraag zeg! Ik hoef niet met een bepaald persoon te ruilen denk ik. Wel zou ik weleens een dag een man willen zijn. Kijken hoe dat aanvoelt en hoe ik me dan gedraag.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 14 Okt 2016 16:21

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Forumster, daar had ik niet aan gedacht. Ik ben ook wel benieuwd hoe hij dat ervaart haha, en wat hij op zijn werk doet!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 14 Okt 2016 16:24

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Bijna ex-president Obama. Lijkt me echt een hele interessante man. Twee vliegen in 1 klap ook; ik zou best willen ervaren hoe het is om een man te zijn.
L2014 & H2017
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 14 Okt 2016 16:49

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Met Belle in een Disneypark, gewoon om een dag prinses te zijn :)
<<

Anoniem331

Bericht 14 Okt 2016 22:06

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Ik zou wel een dag met Maxima willen ruilen. Wel op haar vrije dag dan. Wat omlummelen, bediend worden, winkelen en kijken hoeveel geld ik op mijn rekening heb.
<<

anoniem203

Bericht 14 Okt 2016 22:13

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Met mijn oudste zoon. Ik zou zo graag willen weten hoe hij zich voelt en wat er allemaal omgaat in zijn koppie.
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 21:43

Bericht 14 Okt 2016 23:05

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Mijn eerste ingeving was ook Maxima gewoon om eens te zien hoe ze leven enzo.
Maar toen las ik over een dagje Belle in Disneyland en dat lijkt me ook wel weer enorm leuk. Dus ik zou als Maxima een dagje Belle willen zijn in Disney.
<<

Anoniem221

Bericht 14 Okt 2016 23:10

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Mijn vriend. Om te weten te komen of hij een zeer lage pijngrens heeft of juist een zeer hoge en al zijn pijnen erg pijnlijk zijn. Ik kan me niets voorstellen bij zijn klachten en heb soms het idee, en dat vind ik zeer slecht van mezelf, dat zijn pijngrens veel te laag is, waardoor hij alles extremer voelt dan het in werkelijkheid is. Komt voort uit het feit dat nog geen arts weet wat er met hem aan de hand is op hartfalen na. En stomweg ga je dan zelf nadenken. :confused:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Okt 2016 23:14

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Ik zou graag een dagje twee meiden willen hebben, daarvoor ruil ik met Parel. Of een dag in een heel ander soort leven, ruilen met Marin bijvoorbeeld.

En ik zou wel eens willen ruilen met iemand die echt lang helemaal ergens alleen is. Zoals Zimra toen bij Expeditie Robinson. Lijkt me heerlijk.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem185

Bericht 14 Okt 2016 23:49

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Fedora schreef:Mijn vriend. Om te weten te komen of hij een zeer lage pijngrens heeft of juist een zeer hoge en al zijn pijnen erg pijnlijk zijn. Ik kan me niets voorstellen bij zijn klachten en heb soms het idee, en dat vind ik zeer slecht van mezelf, dat zijn pijngrens veel te laag is, waardoor hij alles extremer voelt dan het in werkelijkheid is. Komt voort uit het feit dat nog geen arts weet wat er met hem aan de hand is op hartfalen na. En stomweg ga je dan zelf nadenken. :confused:
Hier precies het zelfde.
<<

anoniem213

Bericht 15 Okt 2016 10:13

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Maar al heb je een lage pijngrens: dan voel je dus ook meer pijn. Dat is dan toch gewoon heel rot. Ik vind dat zoiets raars om te zeggen. Ook dat de halve wereld van zichzelf zegt: "Mijn pijngrens is heel hoog en zelfs ik -vul hier geklaag in-" Waar hebben al die mensen dat dan laten meten?
<<

Anoniem243

Bericht 15 Okt 2016 10:50

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

June schreef:Maar al heb je een lage pijngrens: dan voel je dus ook meer pijn. Dat is dan toch gewoon heel rot. Ik vind dat zoiets raars om te zeggen. Ook dat de halve wereld van zichzelf zegt: "Mijn pijngrens is heel hoog en zelfs ik -vul hier geklaag in-" Waar hebben al die mensen dat dan laten meten?


Wat een fijne relativerende reactie! Ik zeg van mezelf altijd dat ik een lage pijngrens heb maar hoe weet ik dat eigenlijk? Blijkbaar heb ik dus gewoon (meer) pijn dan. Ik voel me soms zo'n watje, haha.
<<

Anoniem243

Bericht 15 Okt 2016 10:53

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

On topic: een dagje ruilen met mijn man vind ik een goeie! Of anders met iemand die goed piano kan spelen. Ik zou de hele dag muziek maken dan.
<<

Anoniem185

Bericht 15 Okt 2016 16:10

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

June schreef:Maar al heb je een lage pijngrens: dan voel je dus ook meer pijn. Dat is dan toch gewoon heel rot. Ik vind dat zoiets raars om te zeggen. Ook dat de halve wereld van zichzelf zegt: "Mijn pijngrens is heel hoog en zelfs ik -vul hier geklaag in-" Waar hebben al die mensen dat dan laten meten?
Juist daarom willen Fedora en ik ruilen, gewoon om eens te voelen wat een ander voelt omdat je het zelf niet in kunt schatten als je het zelf niet voelt. Ik werk natuurlijk met veel mensen die veel pijn hebben en iedereen reageert daar anders op. Je weet nooit hoeveel pijn een ander heeft, daarom wil ik juist met mijn vriend wisselen, zodat ik dat wel weet.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2016 16:22

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Met Dom Howard van MUSE: een concert drummen in een uitverkochte zaal!
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 16 Okt 2016 23:41

Re: Met wie zou jij een dag willen ruilen?

Ik zou graag Adele willen zijn. Eens wel mijn dochter in slaap kunnen zingen ipv dat ze me aan kijkt van wat ben jij nu aan het doen?!
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers