Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag over en/of-rekening

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Okt 2016 11:39

Vraag over en/of-rekening

Mijn vriend en ik hebben sinds deze week een en/of-rekening. Vrijdag kregen we de pasjes, maar dit waren er drie. Op twee daarvan staan allebei onze namen en op de derde staat alleen mijn naam twee keer. Ik snap het niet!! Heb al een bericht naar de bank gestuurd, maar ik ben te ongeduldig en vraag me af of iemand weet waarom dit is of dat het gewoon een fout is.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 16 Okt 2016 11:43

Re: Vraag over en/of-rekening

Welke bank? Wij hebben via abn twee pasjes met één naam per pasje en daarachter cj.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Okt 2016 11:48

Re: Vraag over en/of-rekening

ABN ook! Wat gek! Wij hebben dus allebei een pas met beide namen en bij mijn naam staat er CJ achter (voor compte joint, zover was ik al wel). Maar op de derde pas staat dus twee keer mijn naam en ook een keer CJ erachter. Haha ik vind het zo raar.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 16 Okt 2016 11:51

Re: Vraag over en/of-rekening

Wat gek! Ik zou even bellen morgen!
<<

anoniem213

Bericht 16 Okt 2016 11:53

Re: Vraag over en/of-rekening

Mijn vriend heeft er gewerkt en je betaalt per pasje. Je kunt blijkbaar zelf de tekst kiezen. Ik zou dus echt even bellen, want voor een pasje te veel betalen is nogal zonde.
<<

Anoniem221

Bericht 16 Okt 2016 13:41

Re: Vraag over en/of-rekening

Ik heb een eigen bankpas en daarop staat twee keer mijn volledige naam. "Een foutje van ABN", aldus ABN. Kan het kosteloos goed laten zetten, maar ach. Zo haal ik alle bankpassen niet door elkaar.

Wel vreemd dat je drie passen krijgt. En dat voor één en/of rekening...
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 16 Okt 2016 16:05

Re: Vraag over en/of-rekening

Wij hebben ook 2 passen met allebei onze namen en CJ. Wij hebben ook een rekening bij de ABN.
Toen ik na ons trouwen mijn achternaam had aangepast en ik had gebeld voor een nieuwe pas, kreeg ik dus een pas met alleen mijn naam. Ben uiteindelijk naar een kantoor gegaan en daar hebben ze het netjes opgelost. Nu heb ik alleen een pas met mijn nieuwe naam en mijn man's naam en mijn man heeft dezelfde pas nog dus daar staat mijn oude achternaam nog op :lol:
Afbeelding
<<

Anoniem230

Bericht 16 Okt 2016 16:10

Re: Vraag over en/of-rekening

Wij hebben ook een gezamenlijke rekening bij de abn maar op mijn pasje staat geen cj? Op die van mijn vriend ook niet trouwens.
Laatst gewijzigd door Anoniem230 op 16 Okt 2016 16:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem205

Bericht 16 Okt 2016 16:13

Re: Vraag over en/of-rekening

En wij hebben bij ABN ook 2 pasjes, maar bij mij staat er mijn naam en/of naam vriend
En op de pas van vriend staat zijn naam cj
Nog weer anders dus :)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 16 Okt 2016 16:15

Re: Vraag over en/of-rekening

Wij hebben een en/of rekening bij ING maar hebben beide een pasje met enkel onze eigen naam.
30-04-2017
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 16 Okt 2016 17:08

Re: Vraag over en/of-rekening

Bij mij bij de Rabo hadden we ook ieder een eigen pasje met alleen ons eigen naam er op.

Drie pasjes ontvangen lijkt me sowieso niet helemaal kloppen. Dus zou er zeker nog wel even achteraan gaan ja. Zeker omdat je, zoals June zegt, vaak per pasje moet betalen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers